XXL Nutrition

wanneer kan ik het beste mijn eiwitshake nemen?

Bezoekers in dit topic

Jurbrink

Cool Novice
Lid geworden
1 jul 2015
Berichten
32
Waardering
1
Lengte
1m90
Massa
72kg
Vetpercentage
11%
hallo mensen,

Ik heb laatst voor het eerst eiwitpoeder besteld om mijn prestaties/resultaten te verbeteren bij het sporten (krachtsport). ik heb het nu een paar dagen geprobeerd, en heb elke ochtend en voor de training een shake genomen. ik weet alleen niet of dat het beste tijdstip is om het te doen.
mijn doel is aankomen en het liefst in spiermassa. nou heb ik een erg snelle stofwisseling waardoor ik erg moeilijk aankom en ik bijvoorbeeld 's nachts zelfs al afval. en laatst las ik dat er dan bepaalde tijdstippen zijn waarop je dan het best eiwitten en calorieën binnen kan krijgen. ik hoop dat jullie me daar meer over kunnen informeren.
alvast bedankt!
 
Shakes zijn geen wondermiddelen en gaan geen zichtbare veranderingen geven. Ik zou de shake eerder na de training nemen.

Ik zou eerst naar je voeding gaan kijken of deze in orde is.
 
1. Prestatie verbeteren door eiwitten ? Eiwitten zijn spieropbouwend niet prestatie verbeterend.
2. Snelle stofwisseling en daardoor niet aankomen is BS, je onderhoud ligt gewoon hoger dus je moet meer eten.
3. Shakes alleen gaan je niet helpen hoe is je voedingsschema?
4. Het blijft kcal in vs kcal out, wanneer je eet maakt naauwelijks verschil behalve met carb loading/cicling
 
oke bedankt daar heb ik dus niks aan timmy. ik heb niet gezecht dat ik NIET kan aankomen door snelle stofwisseling, alleen moeilijker en dat is zeker geen bullshit. en de rest is prima (voedingsschema enzo).
en Johnny bedankt daar heb ik wat aan. ik ga dus maar een shake na de training nemen.
 
.... . nou heb ik een erg snelle stofwisseling waardoor ik erg moeilijk aankom en ik bijvoorbeeld 's nachts zelfs al afval. ....
Iedereen is in de ochtend lichter dan in de avond..
 
Wat ik bedoel te zeggen is omdat je een "snelle stofwisseling" hebt je gewoon meer moet eten.

Als je het idee hebt snachts al af te vallen heb je die dag gewoon te weinig gegeten.

Als jij er van overtuigd bent dat je voedingschema in orde is zal je geen moeite gaan hebben met aankomen de komende tijd.

T is geen rocketscience: kcal in vs kcal out.

Succes met gainen
 
Ik hoop trouwens dat je begrijpt dat snelle stofwisseling inhoud dat je lichaam snel de voedingsstoffenn uit je voedsel opneemt en naast de thermische energie uit dit proces niet betekend dat je lichaam meer energie verbuikt dan iemand met een trage stofwisseling. Dat zou namelijk betekenen dat mensen met een snelle stofwisseling een groot gedeelte van de voedingstoffen niet verteren/opnemen
 
gewoon meer eten gast en geen shake nemen!!
 
Back
Naar boven