Fitness Seller

Wanneer kan je echt resultaat gaan zien/ verwachten?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
2 mrt 2015
Berichten
16
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
85kg
Hey,

ik train sinds aug 2014 5x per week en probeer sindsdien ook goed op mijn voeding te letten. Eerst ben ik 8kg vet verloren en nu probeer ik te bulken.

Wat ik eigenlijk wil weten is hoe lang je echt moet trainen om goed resultaat te gaan zien? Ik hoor wel van mijn vriendin en vrienden dat ze wat verschil zien. Echter denk ik dat het toch enkele jaren duurt voordat je goed resulaat ziet, toch??

Dit zou ik willen weten voor die soms moeilijke dagen dat je denkt; waar doe ik het voor??

Alvast bedankt voor respons!
 
Eat well
Train hard
Sleep good
Have patience
 
Zelf zie je het niet snel omdat je jezelf elke dag ziet. Maak wat foto's en kijk er over een paar maanden weer eens naar. Dan zie je echt wel verschil. En maak dan weer foto's.
Je moet idd geduld hebben en je voeding goed in orde hebben.
 
Ligt eraan wat je een goed resultaat vindt.
 
Zelf zie je het niet snel omdat je jezelf elke dag ziet. Maak wat foto's en kijk er over een paar maanden weer eens naar. Dan zie je echt wel verschil. En maak dan weer foto's.
Je moet idd geduld hebben en je voeding goed in orde hebben.

precies dit, per dag zal je geen verschil zien maar als je af en toe wat foto's maakt zal je dat zeker wel zien.
ik doe het zelf ook, best goede motivatie ook.

FnQ5F6k.jpg
 
ja moet 2013 zijn ;)
 
Geduld, geduld, geduld..
En vooral flink eten en je de ziekte in trainen.
Daarnaast de noodzakelijkheid van voldoende rust niet onderschatten.
Met een goede focus en dedication zal je meer progressie boeken.
 
Door mijn werk is het moeilijk om elke dag me aan mijn voeding te houden (buitendienst verkoop). De dagen op kantoor zijn geen probleem maar als ik onderweg ben van afspraak naar afspraak is het moeilijk om aan mijn goede (clean bulk) calorieën te komen. Iemand hier een oplossing voor?? Ervaring mee??
 
Door mijn werk is het moeilijk om elke dag me aan mijn voeding te houden (buitendienst verkoop). De dagen op kantoor zijn geen probleem maar als ik onderweg ben van afspraak naar afspraak is het moeilijk om aan mijn goede (clean bulk) calorieën te komen. Iemand hier een oplossing voor?? Ervaring mee??


weightgainer shakes kan je makkelijk overal mee naartoe nemen als je niet aan je kcals komt.

of meal preppen.
 
Door mijn werk is het moeilijk om elke dag me aan mijn voeding te houden (buitendienst verkoop). De dagen op kantoor zijn geen probleem maar als ik onderweg ben van afspraak naar afspraak is het moeilijk om aan mijn goede (clean bulk) calorieën te komen. Iemand hier een oplossing voor?? Ervaring mee??
Mealpreppen..
 
Mealpreppen..

Ja dat klopt dat doe ik ook wel maar soms ben ik uren bezig zonder te kunnen eten. dit is wel vaker zo rond de 4 a 5 uurtjes.... dat maakt het er niet makkelijker op. Ben ook op zoek naar gerechten voor clean bulk die makkelijk te maken zijn en mee te nemen zijn en waar genoeg calorieen inzitten. zo neem ik smorgens al aardig wat havermout/ pindakaas/ whey/ banaan/ ei pannenkoeken mee. Makkelijk en boordevol benodigdheden. Suggesties iemand??
 
Dat je een paar uur niet eet is geen ramp. Als je niet genoeg tijdens een drukke werkdag binnenkrijgt kun je toch na je werk meer gaan eten.
 
Progressie verschilt van persoon tot persoon, en ligt ook weer aan of je een periode bijv minder slaapt of minder eet, wat al gezegd is, neem foto's!! Day boven al, en de eerste veranderingen, ongeveer.. 3-4 maanden met toegewijd trainen eten en slapen... en bovenal, geduld hebben... verwacht niet te snel teveel
 
Ligt eraan hoe dedicated je bent. Als je goed eet en traint (zwaar benchen/deadliften/squatten) dan maak je het eerste jaar de gains van je leven. Zo snel gaat het daarna niet meer. (behalve wanneer er AAS in het spel komen)
 
Nou likwit, nu niet zo depri doen he, je klinkt alsof het na een jaar minimaal is, ik persoonlijk, heb in mijn eerste jaar goed wat massa kunnen opbouwen, en wist wel waarmee ik bezig was, maar ik ging mijn 2e jaar in met veel meer kennis enzo, nu aan t einde van mijn 2e jaar heb ik net zo goed geweldige gains gemaakt, maar wederom, ik sluit me bij je aan, ligt eraan hoe toegewijd je bent, ga geem dagen skippen omdat je spierpijn hebt in je biceps ofso want ja..train dan je benen (doen mensen toch al te weinig over t algemeen, in mijn gym tenminste) en blijf goed eten (the hard part) niet om de dag van ja fuck it ik heb meer zin in een kaascroissant of een kingdeal
 
Back
Naar boven