MuscleMeat

Wanneer kikt die nou in... (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

welkom in de wondere wereld van een ongezond zelfbeeld / spierdysmorfie
 
Ik zou geen volgende keer doen als ik jou was.
Dit is niet persoonlijk maar mensen als jij verzieken het echt voor mij, beetje met 65kilo aan de AAS.
Na fucking 2 maanden trainen en GOED ETEN was ik al 5kg zwaarder dan jij!
En jij gaat duidelijk zonder enige kennis ervan aan de anabolen zitten en durft dan ook nog gewoon met je skinny ass op desnoods een bodybuild forum beetje gaan lopen zeiken dat je niks voelt van je kuur terwijl je al 8,5kg ben aangekomen.
Ik kan echt heel boos worden op mensen precies zoals jij omdat jullie de hele sport verkloten, te vroeg beginnen snap ik echt wel hoor, maar jij hebt nauwelijks een dumbell opgeraapt voor je aan de AAS ging.

Waarom verziekt hij het voor jou? Als hij aas wikt gebruiken is dat zijn keuze. Niet verstandig maar ja lekker belangrijk wat iemand met zijn eigen lichaam doet.
 
Ik zou geen volgende keer doen als ik jou was.
Dit is niet persoonlijk maar mensen als jij verzieken het echt voor mij, beetje met 65kilo aan de AAS.
Na fucking 2 maanden trainen en GOED ETEN was ik al 5kg zwaarder dan jij!
En jij gaat duidelijk zonder enige kennis ervan aan de anabolen zitten en durft dan ook nog gewoon met je skinny ass op desnoods een bodybuild forum beetje gaan lopen zeiken dat je niks voelt van je kuur terwijl je al 8,5kg ben aangekomen.
Ik kan echt heel boos worden op mensen precies zoals jij omdat jullie de hele sport verkloten, te vroeg beginnen snap ik echt wel hoor, maar jij hebt nauwelijks een dumbell opgeraapt voor je aan de AAS ging.

ik ben het helemaal met je eens maar ben jij niet te jong om te kuren?
verder zelf weten hoor maargoed.
 
Ik zou geen volgende keer doen als ik jou was.
Dit is niet persoonlijk maar mensen als jij verzieken het echt voor mij, beetje met 65kilo aan de AAS.
Na fucking 2 maanden trainen en GOED ETEN was ik al 5kg zwaarder dan jij!
En jij gaat duidelijk zonder enige kennis ervan aan de anabolen zitten en durft dan ook nog gewoon met je skinny ass op desnoods een bodybuild forum beetje gaan lopen zeiken dat je niks voelt van je kuur terwijl je al 8,5kg ben aangekomen.
Ik kan echt heel boos worden op mensen precies zoals jij omdat jullie de hele sport verkloten, te vroeg beginnen snap ik echt wel hoor, maar jij hebt nauwelijks een dumbell opgeraapt voor je aan de AAS ging.
Ik vind jou eigenlijk geen haar beter. :rolleyes:
 
Ik vind jou eigenlijk geen haar beter. :rolleyes:


Indd , als je zo tegen mensen praat zegt wel iets over je eigen . Ik denk dat jij hetzelfde bent of misschien nog erger . Before you pointing you're fingers towards someone , make sure you're hands are clean ;)
 
Indd , als je zo tegen mensen praat zegt wel iets over je eigen . Ik denk dat jij hetzelfde bent of misschien nog erger . Before you pointing you're fingers towards someone , make sure you're hands are clean ;)

y u do dis
 
Indd , als je zo tegen mensen praat zegt wel iets over je eigen . Ik denk dat jij hetzelfde bent of misschien nog erger . Before you pointing you're fingers towards someone , make sure you're hands are clean ;)

Typ dan gewoon Nederlands, dit lijkt echt nergens op.
 
Iets met de pot en de ketel in dit topic xD

Ben overigens wel van mening dat TS echt er niet klaar voor was om alle denkbare redenen, en ttis idd jammer dat het dan gaat zoals t gaat (bizar licht, totaal onwetend wat betreft gemaakte gains/progressie en dan op forum dit soort threads etc. etc.)
 
Ik vind jou eigenlijk geen haar beter. :rolleyes:

Omdat?

Waarom verziekt hij het voor jou? Als hij aas wikt gebruiken is dat zijn keuze. Niet verstandig maar ja lekker belangrijk wat iemand met zijn eigen lichaam doet.

Omdat juist het hele mooie aspect van de sport- want dat is het- ondergeschoven word door mannetjes die niet eens fatsoenlijk kunnen eten maar wel een spuit in hun reet douwen?
Dat zijn precies dezelfde beachboys die uitgaan en met iedereen ruzie lopen zoeken en maar overal mans gaan lopen doen omdat zij van die gekke gasten zijn.
Terwijl ze er geen moer voor doen.
Als jij wielrenner was en je deed het voor 3/4 jaar en daarna om echt de top te bereiken dien je jezelf wat EPO toe en je werkt je kapot, eet goed en je hele leven staat ernaar.
Dan ben je ook niet blij dat er een of andere mongool een maandje op een fiets zit en het dan ook al doet.
0% respect heb ik hiervoor.
Jullie hoeven het ook niet met me eens te zijn maar zo sta ik er tenminste wel in.

ik ben het helemaal met je eens maar ben jij niet te jong om te kuren?
verder zelf weten hoor maargoed.

Ja dat ben ik, maar ik heb zoveel onderzoek naar gedaan dat ik gerust kan zeggen dat dit op een "verantwoordelijke" manier gebeurt, daarnaast had ik al een goede basis voor ik begon.
 
Ik stop ermee om er nog langer iets van te vinden dat een 19 jarige kuurt en advies geeft. Discussie aangaan is zinloos, report knop indrukken leverde van de week tot 2x toe ook niks op. Ik haal mijn schouders maar op, 19 jarige pubers gaan les geven over verantwoord kuren.....het moet niet gekker worden.

En 1:1 agressie met uitgaan koppelen aan AAS gebruik slaat echt nergens op. Klootzakjes heb je overal en staat los van AAS en heeft veel meer met drank en drugs te maken. Leuk voor ons imago dit soort statements! NOT.
 
Omdat juist het hele mooie aspect van de sport- want dat is het- ondergeschoven word door mannetjes die niet eens fatsoenlijk kunnen eten maar wel een spuit in hun reet douwen?

je vindt doping een mooi aspect van de sport? :roflol::roflol::roflol:
 
Ik stop ermee om er nog langer iets van te vinden dat een 19 jarige kuurt en advies geeft. Discussie aangaan is zinloos, report knop indrukken leverde van de week tot 2x toe ook niks op. Ik haal mijn schouders maar op, 19 jarige pubers gaan les geven over verantwoord kuren.....het moet niet gekker worden.

En 1:1 agressie met uitgaan koppelen aan AAS gebruik slaat echt nergens op. Klootzakjes heb je overal en staat los van AAS en heeft veel meer met drank en drugs te maken. Leuk voor ons imago dit soort statements! NOT.

snapje ik dacht ook van laat me maar niks zeggen zelf weten.
als die echt zoveel had onderzocht zou die niet kuren.
verantwoord kuren op 19 jaar bestaat niet
 
je vindt doping een mooi aspect van de sport? :roflol::roflol::roflol:

De resultaten ervan wel. Wat zie jij liever ( ervan uitgaande dat je BB een mooie sport vindt ) een massa monster van 120 kg bij 4 % of een gozertje van 65 kg bij 4 %? Same goes for strongman/PL, fucking bruut dat ik laatst Eddie Hall 462.5 kg ( dacht ik ) zag deadliften.
 
De resultaten ervan wel. Wat zie jij liever ( ervan uitgaande dat je BB een mooie sport vindt ) een massa monster van 120 kg bij 4 % of een gozertje van 65 kg bij 4 %? Same goes for strongman/PL, fucking bruut dat ik laatst Eddie Hall 462.5 kg ( dacht ik ) zag deadliften.

ja tuurlijk maar dan zou ik het eerder een noodzakelijk kwaad oid noemen hehe :p
 
Omdat?



Omdat juist het hele mooie aspect van de sport- want dat is het- ondergeschoven word door mannetjes die niet eens fatsoenlijk kunnen eten maar wel een spuit in hun reet douwen?
Dat zijn precies dezelfde beachboys die uitgaan en met iedereen ruzie lopen zoeken en maar overal mans gaan lopen doen omdat zij van die gekke gasten zijn.
Terwijl ze er geen moer voor doen.
Als jij wielrenner was en je deed het voor 3/4 jaar en daarna om echt de top te bereiken dien je jezelf wat EPO toe en je werkt je kapot, eet goed en je hele leven staat ernaar.
Dan ben je ook niet blij dat er een of andere mongool een maandje op een fiets zit en het dan ook al doet.
0% respect heb ik hiervoor.
Jullie hoeven het ook niet met me eens te zijn maar zo sta ik er tenminste wel in.

Het maakt mij echt niet uit wie er allemaal kuurt. Al doen ze het als ze 50kg wegen en vanaf de eerste dag dat ze gaan trainen. Is hun keuze. Ze halen je toch niet gelijk in en anders maar wel. Ik train niet voor andere maar voor mezelf. Er is voor mij geen competitiestrijd of wat dan ook.

Als ze er geen moer voor doen dan gaan ze ook met kuren niet groot worden. Kuren betekent niet dat je voor de rest niets hoeft te doen.

Vroeg beginnen met kuren is niet verstandig, maar als iemand die beslissing neemt moet die dat zelf weten. Ik heb dan echt niet minder respect voor iemand. Als die persoon niet dedicated genoeg is gaat het toch nooit iets bijzonders worden.
 
Je gear kan ook gewoon fake zijn. 1.77 en 65kg dan ben je nu misschien gewoon veel aangekomen omdat je nu ineens wel bent gaan eten. Maar denk dat je geen realistisch verwachtingspatroon had. Als je skinnie bent dan wordt je niet ineens de hulk als je een kuurtje pakt.

77 kg einde kuur geworden, 74 van overgehouden.
 
Back
Naar boven