MuscleMeat

Wanneer kwark?

Bezoekers in dit topic

NoSurrender

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 jan 2010
Berichten
1.933
Waardering
227
Lengte
1m81
Massa
80kg
Wanneer kan ik het best kwark nemen?

Voor de training? na de training? op rustdag? of gewoon continu? :D


Hopelijk kan iemand me hierbij helpen.


MVG,
NoSurrender
 
Voor het slapen gaan, gewoon 500gr ;)
 
mag je ook kwark met een smaakje bij het bulken? of moet het speciale kwark zijn?
 
mag je ook kwark met een smaakje bij het bulken? of moet het speciale kwark zijn?

Zelf eet ik magere kwark, met soms een heel klein beetje roos vicee of wat kaneel.
 
Bepaalde reden waarom je het voor het slapen gaan moet eten?

Heb voor het laatst gelezen dat op jonge leeftijd je het wel door de dag kunt eten, maar niet voor / na de training, doorvoor zijn ze nog te traag ...
 
Thanks!
 
Maar moet je op rustdagen eigenlijk ook een bakkie kwark nemen? Dacht alleen op trainingsdagen dat dat belangrijk was, weet niet zeker ???
 
Maar moet je op rustdagen eigenlijk ook een bakkie kwark nemen? Dacht alleen op trainingsdagen dat dat belangrijk was, weet niet zeker ???

Op je rustdag verbrandt je niks??? Gewoon elke dag een bak kwark voor je gaat slapen. Je kan ook nog een bak kwark verdeeld over de dag eten. Halve bak 's ochtends en de andere helft om een uur of 15...
 
Op je rust dag groeit je! Eiwitten eten dus!
ik eet persoonlijk kwark wanneer er ook maar een gaatje over is. iig een kilo voor het slapen gaan:D (tussen 9 en 12)
 
ik eet 250 gr bij ontbijt en een hele bak voor t slapen gaan;)
 
Sorry dat ik het topic weer aanhaal hoor maar nogmals een vraagje:

Ik ben 75 kg en eet kwark, iemand anders is 100 kg en eet oo kwark. Overal wordt 450 tot 500g aangegeven als mensen vragen hoeveel ze moeten nemen of bijv. wat ze voor het slapen gaan moeten eten.

Kan iemand verklaren waarom iemand van 75kg hetzelfde voor de nacht eet als iemand van 100 kg. Misschein zit ik ook wel helemaal fout met deze vraag hoor maar was er wel benieuwd naar.
 
500 gram is niet de richtlijn, das gewoon een bakkie:p
ik zelf eet er twee. jij als ecto mag er wel 3:p
 
Gewoon kijken wat je nodig hebt, ligt niet alleen aan je gewicht maar ook aan je metabolisme. Jij zult (hopelijk) het best weten hoe je lichaam werkt en vanaf de richtlijnen die wij geven een optimum voor jezelf maken.
 
Kwark krijg ik dus echt niet naar binnen, zelfs met siroop is het een gok of het allemaal binnen blijft zodra de 500 gram mijn maag heeft bereikt.

Daarom vroeg ik me dus af of een Whey shake concentraat een alternatief kan zijn? Een paar uur voor voor het slapen gaan.
 
Laatst bewerkt:
500 gram is niet de richtlijn, das gewoon een bakkie:p
ik zelf eet er twee. jij als ecto mag er wel 3:p

Ik als Ecto dat is nieuw voor mij, mijn boven lichaam is relatief groot als ik het vergelijk met mijn benen. Heb maar korte beentjes, en 1 relatief grote :p
 
Kwark krijg ik dus echt niet naar binnen, zelfs met siroop is het een gok of het allemaal binnen blijft zodra de 500 gram mijn maag heeft bereikt.

Daarom vroeg ik me dus af of een Whey shake concentraat een alternatief kan zijn? Een paar uur voor voor het slapen gaan.

Denk dat je dan wel een lekkere dubbele mag nemen want in shake zit 24 gr eiwit en in een bak kwark wel bijna 50 gr..kwark is denk ik wel veel langzamer dan een shake. Je moet wel de nacht zien door te komen.
 
ik denk dat de meeste kwark niet lusten vanwege de substantie..
veelal is het zulke dikke meuk, dat het in je slokdarm blijft zitten na 2 happen.

het smaak erg naar yoghurt imo.

gooi er een scheutje melk bij, dan is het niet zo dik meer
 
Back
Naar boven