XXL Nutrition

Wanneer kwark? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Aah korte beentjes:p relax met squatten:D
 
Sorry dat ik het topic weer aanhaal hoor maar nogmals een vraagje:

Ik ben 75 kg en eet kwark, iemand anders is 100 kg en eet oo kwark. Overal wordt 450 tot 500g aangegeven als mensen vragen hoeveel ze moeten nemen of bijv. wat ze voor het slapen gaan moeten eten.

Kan iemand verklaren waarom iemand van 75kg hetzelfde voor de nacht eet als iemand van 100 kg. Misschein zit ik ook wel helemaal fout met deze vraag hoor maar was er wel benieuwd naar.
Het is natuurlijk niet dat je er met een "bakje kwark" per dag bent...je moet wel wat meer proteïne binnenkrijgen dan er alleen in dat bakje kwark zit.
Gewoon de hele dag door proteïne eten (vlees/vis/zuivel).
Je hoeft btw. niet persé voor het slapen gaan een bakje kwark te eten. Ik eet als laatste maal mijn warm eten (uur of 7-8) en daarna eet ik niks meer. Als je over de hele dag maar gewoon genoeg proteïne consumeert.
 
ik eet t op t werk, langzame eiwitten
heb whey voor rondom de training
kip voor t slapen
 
Mugje heeft een punt; de totaalhoeveelheid EW op een dag is natuurlijk belangrijk.

Ik eet zelf kwark na trainen, voor het slapen gaan. Ik eet het zowel op trainings- als rustdagen, als het me de keel begint uit te hangen pimp ik het met noten oid, of ik eet meer van andere dingen (vis, ei, vleesbeleg, andere zuivel)

Juist op rustdagen merk ik dat ik meer honger heb dus dan eet ik zeker niet minder EW!
 
bakje kwark een blikje ananas in de blender,
kan je zo opdrinken en is echt lekker!
 
Back
Naar boven