XXL Nutrition

Wanneer mijn eerste Whey Shake

Bezoekers in dit topic

Hulshof85

Cool Novice
Lid geworden
27 nov 2015
Berichten
59
Waardering
10
Lengte
1m84
Massa
89kg
Vetpercentage
13%
Hallo, ik ben nieuw op dit forum dus het lijkt me netjes om me eerst voor te stellen.

Ik ben Andy, ben 30 jaar oud en ben sinds 3 weken weer begonnen met KT. (een pauze van 2 jaar :) )
Uiteraard ben ik ook met de Whey Shakes begonnen, maar mijn vraag is of ik het wel op de juiste tijden inneem.

Om 6uur sta ik op en ga ik eten. Tegelijk met een shake. Om 7uur duik ik de sportschool in en ben rond 8.15 klaar. Ik neem dan meteen weer een shake.

Is dit de juiste manier of kan ik beter met de eerste wachten tot na de training en dan savonds weer een shake?

Bedankt alvast.
 
Maakt niet uit. Meeste mensen drinken een shake na de workout.
 
Als je ontbijt voldoende eiwitten bevat is het niet echt nodig om ook nog een shake te nemen. Na de training is prima en eventueel later op de dag nog een shake.
 
juist begonnen met trainen en direct in de voedingssuplementen smijten, slim
gewoon voeding daar ga je meer met bereiken.
images?q=tbn:ANd9GcTd6MztNyLSq5fZsrP-eX90AWUOXCCZFpqL1rLFkNvx74ub-oif.png
 
Hallo, ik ben nieuw op dit forum dus het lijkt me netjes om me eerst voor te stellen.

Ik ben Andy, ben 30 jaar oud en ben sinds 3 weken weer begonnen met KT. (een pauze van 2 jaar :) )
Uiteraard ben ik ook met de Whey Shakes begonnen, maar mijn vraag is of ik het wel op de juiste tijden inneem.

Om 6uur sta ik op en ga ik eten. Tegelijk met een shake. Om 7uur duik ik de sportschool in en ben rond 8.15 klaar. Ik neem dan meteen weer een shake.

Is dit de juiste manier of kan ik beter met de eerste wachten tot na de training en dan savonds weer een shake?

Bedankt alvast.

In principe heb je die shakes natuurlijk niet nodig maar het helpt om aan je eiwitten te geraken.

Zelf neem ik sochtends een shake bij het ontbijt en savonds voor het slapen dan een shake met langzame eiwitten.

Na de training neem ik gewoon een eiwitrijke maaltijd (meestal kipfilet met klein beetje aardappelen).
 
als je jullie er beide klaar voor zijn(en 18 jaar of ouder).

en onthoudt, nee is nee.
 
Nee dat is prima dan is je whey shake al verteerd.
 
Top! Het is me duidelijk. Thanks!
 
Als je ontbijt voldoende eiwitten bevat is het niet echt nodig om ook nog een shake te nemen. Na de training is prima en eventueel later op de dag nog een shake.

Mijn ontbijt bestaat uit 45gram havermout met water, daarnaast dus de shake.
 
Ik doe me whey door mijn havermout. Smaakt het stukken beter.
 
Mijn ontbijt bestaat uit 45gram havermout met water, daarnaast dus de shake.

Dan is het inderdaad verstandig om er wat extra eiwit doorheen te gooien. Maar wat extra eieren of een beetje kwark zou ook voldoende zijn.
 
Magere melk, eiwitten en havermout is wel een prima combi.
Water + havermout = deaudgaan.
 
Back
Naar boven