MuscleMeat

Wanneer mn week rust pakken...

Bezoekers in dit topic

boogie

Huge Freak
15 jaar lid
Waardering
6
Ik was van plan om komende week even een week totaal anders te trainen. Dus supersets op biceps/triceps dag, Piramidesetjes, een dag volledig richten op de squat etc.

daarna was ik van plan een week rust te nemen om weer met volle moed verder te gaan met mijn oorspronkelijke schema (met een paar aanpassingen/toevoeging dat wel).

Het probleem is echter dat ik vanwege mijn obsessie om groot te worden de afgelopen weken niks aan school heb gedaan. Een lerares is nu dus naar mn mentor gestapt die mij daar vervolgens op aansprak. Ook moet ik zeggen dat ik me de afgelopen 2 weken flink k*t voel; alles gaat verkeerd en ik zie het niet meer echt zitten, en dat beïnvloed mijn training ook niet echt positief volgens mij.

Is het dus verstandig als ik komende week volledige rust neem, om pas die week erna extra zwaar te gaan. Dit lijkt me wel wat vervelend omdat je na die zware week dan meteen weer verder gaat met je schema. Wat moet ik nu doen? Alvast bedankt...

gewoon vrij nemen wanneer je voelt dat het nodig is.

Depressie was toch een teken van overtraining d8 ik...

Vinny zei:
gewoon vrij nemen wanneer je voelt dat het nodig is.

Depressie was toch een teken van overtraining d8 ik...

Komt niet door overtraining denk ik, maar mn persoonlijk problemen lijken me niet echt relevant en van belang op een bodybuilding site.

mja, wees niet bang om gewoon een weekje ( je kan zelfs 2 weken doen ) vrij te nemen, je gaat er niet achteruit op als je voeding goed blijft...

zo te horen kun je idd beter een week rust pakken. doe die heavy week dan daarna met daarna weer een week rust? of aan het eind van je volgende trainingscyclus....vogel het een en ander uit. het verstandigste lijkt me wel voor je om nu ff te stoppen je maakt me wel ongerust ;)

Back
Naar boven