Fitness Seller

Wanneer moet je nou whey shake drinken ?!

Bezoekers in dit topic

Inva89

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
29 feb 2008
Berichten
103
Waardering
0
beste bbers,

ik hoor echt verschillende verhalen van iedereen.. heel frustrerend.. wnnr moet je nou whey shake (eiwit) drinken..

nu drink ik het alleen voor t ontbijt, 15min voor en 15min na het trainen.. is dat niet een beetje teveel van t goede ?

Groet
 
Ik snap je zin niet helemaal. Drink je nou alleen een shake voor het ontbijt, of drink je een shake voor het ontbijt EN 15min voor en 15min na het trainen?
 
zolang je maag en darmen niet raar beginnen te doen isser niets aan de hand met 3 shakies :)
 
sochtends bij het opstaan
voor de training en na de training is het beste

en savonds voor het slapen langzame eiwitjes
 
ik drink het 3x p dag...

voor het ontbijt
15 min voor het trainen
15 na het trainen
 
dank je wel.. en wat versta je daar precies onder, langzame eiwitten ?
 
kwark

edit; damn wat wordt er weer snel gereageerd
 
Whey is gewoon voedsel...beetje duur ivm bijv een bakje kwark maar goed.
 
thnx peeps.. r word zo snel gereageerd :D
 
Whey is gewoon voedsel...beetje duur ivm bijv een bakje kwark maar goed.

Valt toch wel mee? wat betaal je gemiddeld voor een kilo eiwit? 35?, 40? euro?s, dan kom je op 1 euro per portie van 25gr

Wat kost kwark om aan 25 gr te komen?
 
feit blijft dat whey voor een buitenstaander vn BB belachelijk duur klinkt (en ze hebben ook nog gelijk ook).

Helemaal wanneer je whey consumptie 15-25 kilo per jaar is/ zou zijn.

Het wordt hoog tijd dat 1: die whey prijzen zakken. 2: de prijs ongeveer net zo duur wordt als een emmer tex de 10-30 kg's :p
 
Valt toch wel mee? wat betaal je gemiddeld voor een kilo eiwit? 35?, 40? euro?s, dan kom je op 1 euro per portie van 25gr

Wat kost kwark om aan 25 gr te komen?

bak kwark ff afgerond = 1 euro
500 gram
9 gram eiwitten
45 gram eiwitten per portie = 1 euro
 
Valt toch wel mee? wat betaal je gemiddeld voor een kilo eiwit? 35?, 40? euro?s, dan kom je op 1 euro per portie van 25gr

Wat kost kwark om aan 25 gr te komen?

25cent...
 
Back
Naar boven