AndroidHealthClinic

Wanneer neem ik mijn Creatine?

Bezoekers in dit topic

trytogetlean

Novice
10 jaar lid
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
85kg
Vetpercentage
14%
Hoi allemaal,

Ik zou graag wat hulp willen met de momenten van inname van mijn creatine monohydraat.
Ik wil graag in 2 maanden tijd van 14% BF naar 9/10% bodyfat, misschien is dit een utopie, maar ik hoop in ieder geval een heel eind te komen.

Ik neem elke ochtend een RIPPED! capsule, Elke avond neem ik een Micellar Casein(25-30g) eiwit shake en na elke krachtsessie neem ik een Whey Perfection shake(30g). mijn Cardio(voetbal training/wedstrijd) is meestal 1,5uur en mijn krachttraining is meestal ook 1 tot 1,5 uur. Ik probeer mijn buik minimaal 3x per week 15 min te trainen.

Ik train op:

Maandag: Kracht 9.00 - 10.30
Dinsdag: Kracht 9.00 - 10.30 / Cardio 19.00 - 20.30
Woensdag: Kracht 9.00 - 10.30
Donderdag: Kracht 9.00 - 10.30 / Cardio 17.00 - 18.30
Vrijdag: Cardio 17.00 - 18.30
Zaterdag: Cardio(wedstrijd) 14.00 - 15.30
Zondag: Soms 45min hardlopen 8-12 km/h. Ik vergeet vanaf Zaterdag avond mijn voedingsschema en eet dan waar ik zin in heb. Ook ga ik Zaterdag avond vaak drinken met vrienden.

Ik eet 6x op een dag. 's ochtends beginnend met muesli en yoghurt/Havermout met melk. Tussendoor op de dag vaak volkoren boterhammen met vleeswaren. 'S avonds eet ik wat de pot schaft. Dit zijn wel goed gevarieerde gezonde maaltijden altijd met een goed stuk vlees of vis en veel groente.

Van jullie zou ik dus graag willen weten of ik een beetje op de goede weg zit, misschien kan ik dinsdag en donderdag beter Kracht na Cardio doen, of moet ik dus RIPPED! capsules pas kort voor mijn krachttraining nemen. Maar wat ik vooral graag wil weten is het moment waarop ik mijn Creatine Monohydraat het beste kan nemen.

Mijn doel is om de look van een fitness/onderbroeken model te krijgen. Een beetje zoals de wat gespierdere Abercrombie modellen zeg maar. Ik ben dus niet op zoek naar een Ronnie Coleman look(niet dat ik dit ooit zou kunnen evenaren!).

Alvast bedankt voor alle reacties!

Ik persoonlijk neem in de ochtend een deel en na mijn training,
ongeveer 5 gram.....

Maakt in princiepen niet zo heel veel uit wanneer je het neemt,
ze zeggen dat het het beste is na de training...

Grt, Ray........

Maakt niet uit.

• Topic Starter Topic Starter
Ik persoonlijk neem in de ochtend een deel en na mijn training,
ongeveer 5 gram.....

Maakt in princiepen niet zo heel veel uit wanneer je het neemt,
ze zeggen dat het het beste is na de training...

Grt, Ray........

Hee Ray,

Neem je die 5 gram dan verdeeld over die 2 keer of neem je 2x 5 gram? Zou ik de creatine dan meteen door mijn whey shake heen doen die ik na de training neem of de 2 gewoon apart nemen? Kun je de creatine ook los op een lege maag nemen of moet je wel even iets eten?

Sorry voor alle vragen, maar ik ben helemaal nieuw met creatine :). Ik weet wel hoe het werkt en alles, maar met het innemen ga ik liever uit van persoonlijke ervaringen dan de informatie op de verpakking enzo.

Laatst bewerkt:
Hee Ray,

Neem je die 5 gram dan verdeeld over die 2 keer of neem je 2x 5 gram? Zou ik de creatine dan meteen door mijn whey shake heen doen die ik na de training neem of de 2 gewoon apart nemen? Kun je de creatine ook op een lege maag nemen of maakt dat niet uit?
O ja sorry dat was niet erg duidelijk,
ik gebruik 5gram verdeeld over de dag, dus in totaal 5gram..

meer dan 5gram is niet nodig en zal je hoogstwaarschijnlijk weer uit plassen......
je kan het op een lege maag nemen ja, schijnt ook weer beter te zijn...
en ik gooi het gewoon door mijn whey shake (ochtends) en na de training gemixed door mijn carb drank...

Grt, Ray........

5 gram tijdens lunch in de shake. Maar volgens mij maakt het allemaal niets uit.

• Topic Starter Topic Starter
Oke bedankt allemaal!

Ik heb het nu genomen. Zo eerste training op creatine. Ben benieuwd of ik al wat zal merken haha :D:D

Terug
Naar boven