MuscleMeat

Wanneer nolvadex tijdens Test cycle

Bezoekers in dit topic

flowmotion

Novice
Lid geworden
13 jun 2022
Berichten
3
Waardering
0
Ik heb wat meer onderzoek gedaan, maar helaas nog niet echt een goed/passend antwoord gevonden.
Ik ben nu namelijk voor het eerst aan het kuren om precies te zijn met test e - 300mg en prik elke week 1ml.
Nu heb ik in het verleden last van gyno gehad en ben eraan geholpen. Na deze operatie heb ik wel littekens en er is nog wel wat weefsel wat je voelt. Nu weet ik dat je nolva na je kuur doet. Maar waar let je op tijdens het kuren? de een zegt gevoelige pijnlijk tepels de ander zegt voelen of er hardheid is of dergelijke. Alleen heb ik dus nog wat weefsel wat ik voel alleen weet ik niet of ik dus nu al Nolva moet gebruiken of dat ik dit hierna moet doen. Waar moet ik nou echt op letten en wanneer de nolva innemen? Alvast bedankt
 
Veel ligt al aan het vetpercentage bij begin van je kuur. Je kunt ook Mast erbij pakken, maar Nolva kun je mee beginnen op de dag van je injectie.
Ik zou de 1ml delen door 2 injecties van ~.5ml (maa-do/vrij) alleen als je een hardere schijf voelt pas Nolva gebruiken. (is je klierschijf niet verwijdert ?)
 
Thnx voor de reactie. Ik had voornamelijk aan de linkerkant nog een klier zitten de schijven zijn zeker wel verwijderd. Maar nu voelde ik dat deze links wat harder is en alleen links tintelt het af en toe. Maar dat had ik ook als ik zwaar borst had getraint. Zal ik nu dan gelijk met nolva beginnen en dan 2x per dag gedurende het minder wordt?

Ik zal vanaf volgende week proberen 2x te prikken. Hoeveel mast raad je aan en hoeveel x is dat prikken? Dan zal ik alles deze week aanschaffen. Wil namelijk niet me 1e kuur verpesten maar maximale uithalen.
Heb zeker wat onderzoek gedaan, maar in mijn situatie is het wat lastig.
Dus wil nu niet zomaar nolva gebruiken nu en gains verpesten. Maar als het samen met mast kan. Why not
 
Thnx voor de reactie. Ik had voornamelijk aan de linkerkant nog een klier zitten de schijven zijn zeker wel verwijderd. Maar nu voelde ik dat deze links wat harder is en alleen links tintelt het af en toe. Maar dat had ik ook als ik zwaar borst had getraint. Zal ik nu dan gelijk met nolva beginnen en dan 2x per dag gedurende het minder wordt?

Ik zal vanaf volgende week proberen 2x te prikken. Hoeveel mast raad je aan en hoeveel x is dat prikken? Dan zal ik alles deze week aanschaffen. Wil namelijk niet me 1e kuur verpesten maar maximale uithalen.
Heb zeker wat onderzoek gedaan, maar in mijn situatie is het wat lastig.
Dus wil nu niet zomaar nolva gebruiken nu en gains verpesten. Maar als het samen met mast kan. Why not
Nee, Lekker laten doen zo. Tinteling is normaal
 
Heb net gereageerd in dat andere topic.
Snap niet dat je een oud topic bumpt als je zelf ook eentje open hebt staan haha.

Wacht maar even met tamoxifen nemen totdat je echt vaker pijn voelt achter de tepel. Af en toe tintelen hoeft niets te zeggen.

Je kunt wel alvast beginnen met vaker prikken. Zou dan zelf 2ml test pakken in een spuit en die verdelen over 7 insulinespuitjes. Dat kun je dan om de dag zetten. Nog even iets stabieler dan 2xpw en zeker niet onverstandig als je gevoelig bent voor gyno. Mast en tamoxifen kun je dan ook weglaten.
 
Back
Naar boven