Daarom zei ik ook "nep Maori", meesten mensen nemen zo'n ding omdat het stoer is en weten niet eens wat het betekend.
Zo'n vermoeden had ik inderdaad al.
ik heb zelf een tattoo op mijn onderarm, zelf ontworpen vind ik wel een pre
ik wil bijvoorbeeld niet een hele sleeve of op mijn bovenarm.
Train je zoveel en dan bedek je je zelf met tattoo's best zonde, daarom hou ik het bescheiden. (alhoewel ik alweer de drang heb om er nog 1 te nemen want het schijnt wel verslavend te zijn)
---------- Post toegevoegd Fri 11 Nov 2011 om 11:54 ----------
tribals heb ik in ieder geval echt een hekel aan! het moet wel iets betekenen niet omdat het een tattoo is en omdat het stoer is
Ik zelf vind losse kleine tattoo's niet echt mooi. Als je iets persoonlijks zet ok, maar als er meerdere komen wordt het zo'n ongerelateerde collectie.
Maar als je een goede groote wil, dan bepert je jezelf al snel tot traditionele stijl (sleeve met kleur, kaarten, pistolen, vogels, linten, etc.), Japans, Maori, Tribal, etc.
Zoals hierboven 2x vermeld is stoer ook een slechte motivatie, maar van mij mag een 'ik vind het mooi' best wel. Mijn primaire wens om een tattoo te nemen was dat ik het mooi vond. Toen ben ik gaan zoeken wat. Een Japanse sleeve is uitgebleven en het werd uiteindelijk Moari, mede omdat hier ook betekenis / persoonlijkheid bij komt kijken. Deze is al zettend op mijn lichaam ontworpen aan de hand van vragen over mijn persoonlijkheid en levenservaring.