Fitness Seller

Wanneer staat een tattoo je? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

PainIsGain

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
16 jul 2011
Berichten
1.098
Waardering
51
Vetpercentage
11%
Ik vroeg me af welke aspecten bij iemand een tattoo mooier maakt en wannneer niet? Dus bij wie het wel goed past en wie niet..
 
Ik vind het mooi als mensen met een lelijk gezicht een tattoo op hun gezicht plaatsen.
 
Ik vind het wel staan als je een tokkie hoofd (liefst met oorbel) hebt.
 
Wanneer je het wilt.
 
zonde van je tijd om zo'n reactie te plaatsen, vind je niet?

Nee niet echt het kwam in me op dus duurde maar 5 seconden. 5 seconden heb ik er wel voor over...
Echter moet ik zeggen dat ik tattoo's meestal lelijk vind en je zal sneller afgerekend worden op je uiterlijk. Maar bij mensen die buff zijn en grote chest hebben vind ik een kleine text op de chest wel mooi. Niet doorlopend maar aan één kant.

Nou dit was zonde van m'n tijd
 
wanneer je een tint hebt dus niet lijk bleek. Wanneer je buff bent.

Lelijkste is een getatoeerde arm die 32cm is.
 
tattoo's zijn gewoon cool!
 
Nee niet echt het kwam in me op dus duurde maar 5 seconden. 5 seconden heb ik er wel voor over...
Echter moet ik zeggen dat ik tattoo's meestal lelijk vind en je zal sneller afgerekend worden op je uiterlijk. Maar bij mensen die buff zijn en grote chest hebben vind ik een kleine text op de chest wel mooi. Niet doorlopend maar aan één kant.

Nou dit was zonde van m'n tijd

kijk hier hebben we meer aan ;)
 
Combine+Blog.jpg


zoiets vind ik toch wel bruut staan met een beetje fysiek... die schouder/chest tattoo..
 
Wanneer het in de traditie en cultuur van een beschaving past (Japan/ Maori/ Indianen e.d). Verder is het subjectief, soms vind ik het passen soms niet. Als die persoon zich er maar prettig bij voelt.
 
Wanneer het in de traditie en cultuur van een beschaving past (Japan/ Maori/ Indianen e.d). Verder is het subjectief, soms vind ik het passen soms niet. Als die persoon zich er maar prettig bij voelt.
Dus zo'n tatoeage midden in je gezicht zou je wel staan als je voorouders uit scandinavie komen?
 
Eigenlijk nooit.
 
Dus zo'n tatoeage midden in je gezicht zou je wel staan als je voorouders uit scandinavie komen?
Dat vind ik bij mezelf niet nee. Maar bij dergelijke lui vind ik het eerder passen. Volgens mij werd er om de mening gevraagd wanneer je bij iemand...
 
3 sterretjes staan altijd wel plezant
 
Ik wacht met het zetten van een eventuele tattoo tot dat ik gespierd ben.. Ik hoop hem nog te kunnen laten zetten voor mijn 30ste levensjaar:(
 
Zijn tegenwoordig tattoo's in? Is het een hype geworden sinds Ben Saunders TVOH won?
Zie in mijn sportschool ook gasten lopen met zo'n overdreven tattoo, je bent voor je leven getekend.

Maargoed dat even terzijde, iedereen moet voor zichzelf weten.

Het lijkt mij dat het verschilt per persoon, wat mooi staat, vind zelf persoonlijk je hele schouder onder gekladdert 10x niks, maar een zin in het latijns op de arm, en niet overdreven is wel te doen.
 
Inderdaad, vrijwel nooit. Of, zoals iemand hierboven zegt als het in de traditie en cultuur van een beschaving past, zoals zijn voorbeelden.
 
Back
Naar boven