AndroidHealthClinic

Wanneer staat een tattoo je?

Bezoekers in dit topic

Bij mij verwachte niemand een tattoo maar heb hem wel zo laten zetten dat je hem met een t-shirt al kan afdekken(staat op bovenarm). maar heeft verder volgens mij nix met tokki ofzo te maken, het is een vorm van kunst net als bb.
 
Als je alpha bent staat een tattoo, ben je beta dan loop je voor lul.
 
Alleen in het latijn dan zeker?

---------- Post toegevoegd Fri 4 Nov 2011 om 00:44 ----------

Zijn tegenwoordig tattoo's in? Is het een hype geworden sinds Ben Saunders TVOH won?
Zie in mijn sportschool ook gasten lopen met zo'n overdreven tattoo, je bent voor je leven getekend.

Maargoed dat even terzijde, iedereen moet voor zichzelf weten.

Het lijkt mij dat het verschilt per persoon, wat mooi staat, vind zelf persoonlijk je hele schouder onder gekladdert 10x niks, maar een zin in het latijns op de arm, en niet overdreven is wel te doen.


---------- Post toegevoegd Fri 4 Nov 2011 om 00:47 ----------

Dat vind ik bij mezelf niet nee. Maar bij dergelijke lui vind ik het eerder passen. Volgens mij werd er om de mening gevraagd wanneer je bij iemand...
Als je een Zweed of Noor tegen zou komen met een gezicht en handen vol tatoeages zou je dat volkomen normaal vinden en bij diegene vinden staan maar bij een Duitser bijvoorbeeld niet? Hoe zie je nou precies het verschil tussen een Noor en een Duitser dan?
 
Laatst bewerkt:
Als je een Zweed of Noor tegen zou komen met een gezicht en handen vol tatoeages zou je dat volkomen normaal vinden en bij diegene vinden staan maar bij een Duitser bijvoorbeeld niet? Hoe zie je nou precies het verschil tussen een Noor en een Duitser dan?
Ga je moeder vervelen.
 
zonde van je tijd om zo'n reactie te plaatsen, vind je niet?

vind ik niet, ik kon er wel om lachen, dus heeft hij mij blij gemaakt, dus prima post.No waste at all.

---------- Post toegevoegd Fri 4 Nov 2011 om 10:49 ----------

Als je alpha bent staat een tattoo, ben je beta dan loop je voor lul.

good point. Maar.............. kan een tattoo van een beta een alpha maken ??? :D
 
good point. Maar.............. kan een tattoo van een beta een alpha maken ??? :D

Hier is je antwoord:

stock-photo-skinny-tattoo-guy-on-floral-background-56900722.jpg
 
alles staat wss lelijk bij die gozer boven me..
 
Wanneer het een betekenis heeft in je leven.
 
in before zyzz
 
pas als je echt buff bent vind ik dat je tattoo waardig bent. Bij ecto's vind ik het maar niks
 
Vind persoonlijk een tattoo alleen mooi als je een wat ruiger uiterlijk hebt. Gespierd oogt vaak al vrij ruig dus bij een flinke arm vind ik het wel wat hebben. Maar als ik heel eerlijk ben vind ik het bij bijna iedereen lelijk maar is eigen keus. Ik verheug me nu all als ik een jaar of 45 ben en met mijn vrienden op een strand zit en ze met allemaal pauper tattoos zitten. Maar als je het zelf wilt moet je het gewoon doen.
 
Je kan toch gewoon kijken; vraag of ze een print op je lichaam willen maken en aan de hand van die print kan je het zien. Ik vindt zelf sommige tattoo's wel mooi (ook full-body), maar advies van mij is begin er pas mee 20+. Zelf zit ik echt zwaar te denken om in de toekomst zo borst/rug/schouder/bovenarm tattoo te nemen, soort tribal achtig.
 
Tattoo valt voor mij in het rijtje van tepelpiercing, navelpiercing, en wenkbrouwpiercing bij mannen.
Wat dit betekend mag je zelf bedenken.
 
Tattoo valt voor mij in het rijtje van tepelpiercing, navelpiercing, en wenkbrouwpiercing bij mannen.
Wat dit betekend mag je zelf bedenken.

Dat je op vrouwen valt met piercings en tattoo's? als je het niet bevalt prima... maar ga dan niet zo lomp doen van ja tis voor vrouwen...
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Hem staat het.

SEA13304-2.jpg

Hem niet.
 
Back
Naar boven