XXL Nutrition

Wanneer staat een tattoo je? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wanneer het een betekenis heeft in je leven.

dit, zelf zou ik ook alleen een tattoo nemen als het echt iets betekent, en niet voor de mooi. zo zal je er ook minder gauw spijt van krijgen.
 
Goeie vriend van mij ze pa heb ze eigen shop in dus :) alsie af is post ik wel fotow ( ben ook van 134 naar 117 gegaan dus wordt eens tijd ) maar dan kan ik op de foto MET tokkiekop EN oorbel EN me tattoo ( he Moraalridder ;) )

Neem het niet zo persoonlijk op. Als jij een tattoo wilt hebben en het mooi vindt, moet je er lekker zoveel zetten als je wilt.
IMO staat een tattoo gewoon het best bij types die bijv. in de bouw werken oid. Beetje plat allemaal, maar prima. Ik snap persoonlijk niet waarom je je hele leven met een tribal oid wilt rondlopen, maar iedereen moet doen wat hij wilt.
Maar vraag me niet serieus te doen als iemand een diepzinnige metafoor naar 'het leven' op zijn borst heeft gekalkt.

En ik verwacht wel een PM van de foto's nu natuurlijk.
 
Ik vind het wel echt mooi bij mensen die buff zijn, zelf hoef ik er geen want besteed liever mijn geld aan andere dingen voor mijn uiterlijk zoals voeding, supplementen en kleding. Als een tattoo echte waardige betekenis voor je heeft dan snap ik het ook wel maar ik vind wel dat een tattoo vaak iets over een persoon zegt. Als je helemaal onder zit vind ik het asociaal eruitzien, heb je een kleine tekstje vind ik het vaak wel intressant.
Vaak na de 1ste volgen er veel meer tattoo´s en dat vind ik persoonlijk zonde van diegene zijn lichaam, dat is ook een reden waarom ik er geen wil.
 
Bij mooie vrouwen (dus niet lekkere wijven). Dames met stijl en klasse met een goed uitgevoerde tattoo.
Voor mannen als het met je afkomst te maken heeft, of als je het niet zou verwachten.
Draag je een oorbel en een petje vind ik het altijd een pauperlook geven.
+1
Is juist veel mooier als je het juist niet verwacht.

Vind het daarnaast ook mooier bij een donkere huidsleur.
 
Ik vind persoonlijk wel gruwelijk als je mooie ta2 hebt. Moet dan niet half gebakken tribal/ neppe maori of een bos met rozen zijn. Moet wel "eigen zijn" en een beetje over nagedacht zijn. niet zomaar tattoo nemen op het hebben van een tattoo.

Bijvoorbeeld op willekeurig hardcore feest, dat alle "gabbertjes" dezelfde tribal troep op hun schouder/bovenarm hebben staan.

Dat is juist het voordeel juist van een Maori. Die wordt voor jou op maat gemaakt en is nog eens je eigen verhaal ook.
 
Ik vind een sleeve bij een lekker wijf wel wat hebben.
 
Ik vind een tattoo alleen goed staan als de tattoo betekenis heeft, mijn broer is bijvoorbeeld gek op reptielen en dus heeft hij een hagedis op zijn bovenbeen staan. Daar tegenover heeft hij een maand of 5-6 op Bonaire gewoont waar hij helemaal zichzelf vond, hij heeft toen het eiland Bonaire op zijn kuit laten zetten ingevuld met Flamingo's en een hagedissen kop en ik moet zeggen dat ik ergens wel jaloers ben dat die tattoo hem zo ontzettend goed staat maar alleen omdat het heel veel voor hem betekent.

Mijn punt is als je met die random tribal troep komt aankakken kun je wel ophouden dat is echt zo ontzettend verschrikkelijk. Als je nu op een wereldreis een inheemse stam heb ontmoet die tribal patronen tattooeren dan kan ik het begrijpen maar niet van dat: ik ben 16 geworden ik neem mijn mams mee en ik laat een tattoo zetten! kijk mij bad ass zijn! *shudders*
 
Haha wat een dooddoeners weer bij de zoveelste discussie over tattoeages. Een tattoo ziet er niet uit op je 80ste? Damn, ik wilde net op mn 80ste alle verpleegsters nken. Boehoe, nu kan dat niet want mijn tattoo hangt er slap bij. Net zoals je leuter en de rest van je lichaam. Een tattoo staat mooier als er een verhaal achter zit? Dus als ik een tattoo heb die je eigenlijk niet mooi vindt en ik vertel er een sneu verhaal - a la miami ink - over, dan vind je hem ineens dik? Wat een bullshit. Ik heb mijn tattoo gezet na mijn eerste kickboxwedstrijd in de eerste plaats omdat ik ****ing alpha ben en hem ****ing vet vind. Dat het betekenis heeft bepaal ik zelf wel en ga ik anderen niet mee vervelen.
En waarom lijk ik de enige wel die JUIST kleine tattoos laf vind? Maarja, who cares? Het mooiste vind ik nog al die mensen die ongevraagd hun mening geven over je tattoo. Tattoos op hoofden een no go? Mensen die met hun mening een toon proberen te zetten voor wat wel of niet oke is, dat vind ik een no go. Het mooiste is dat de meesten met een tattoo gewoon scheit hebben.
 
Haha wat een dooddoeners weer bij de zoveelste discussie over tattoeages. Een tattoo ziet er niet uit op je 80ste? Damn, ik wilde net op mn 80ste alle verpleegsters nken. Boehoe, nu kan dat niet want mijn tattoo hangt er slap bij. Net zoals je leuter en de rest van je lichaam. Een tattoo staat mooier als er een verhaal achter zit? Dus als ik een tattoo heb die je eigenlijk niet mooi vindt en ik vertel er een sneu verhaal - a la miami ink - over, dan vind je hem ineens dik? Wat een bullshit. Ik heb mijn tattoo gezet na mijn eerste kickboxwedstrijd in de eerste plaats omdat ik ****ing alpha ben en hem ****ing vet vind. Dat het betekenis heeft bepaal ik zelf wel en ga ik anderen niet mee vervelen.
En waarom lijk ik de enige wel die JUIST kleine tattoos laf vind? Maarja, who cares? Het mooiste vind ik nog al die mensen die ongevraagd hun mening geven over je tattoo. Tattoos op hoofden een no go? Mensen die met hun mening een toon proberen te zetten voor wat wel of niet oke is, dat vind ik een no go. Het mooiste is dat de meesten met een tattoo gewoon scheit hebben.


Daar zit zeker een punt in dat alles gaat hangen als je ouder word net als je tattoo. Veel mensen laten een tattoo zetten dat een verhaal heeft omdat het de tattoo veel mooier maakt het veranderd niks aan het ontwerp maar wel aan de waarde, jouw reden is mogelijk heel belangrijk voor jou zodat jij je alpha voelt door een tattoo. Maar een tattoo laten zetten om een tattoo te hebben resulteerd vaak in spijt van het laten zetten omdat er vaak niet goed word na gedacht over het ontwerp en het onderhoud dat een tattoo nodig heeft.

A la Miami Ink is het perfecte voorbeeld dat veel mensen om de juiste redenen een tattoo laten zetten, is het laf als een man een hele lange en moeizame strijd met kanker heeft overwonnen en om die reden een kleine tattoo laat zetten als betekenis dat een mens eigenlijk maar heel nietig is? Kun je dat dan nog steeds zeggen?

Betreft tattoo's op je hoofd is inderdaad een no go, in de huidige samenleving is het niet representatief om zichtbaar tattoo's te laten zetten (van mij heb je alle zegen om het te doen) Als je graag een tattoo wilt laten zetten maar toch een goede baan wilt scoren dan kun je beter een tattoo laten zetten op plekken waar je ze niet ziet als je in je werkkleding zit (of in je uniform). Je kunt hier mij of een ander tegen spreken maar als ik in een restaurant kom en iemand komt mij bedienen met een schedel getattooerd op zijn voorhoofd dan komt dat niet bepaald professioneel over.


Je hele toon in je post komt heel naief over but not sure if troll...
 
Laatst bewerkt:
Ik vind een sleeve wel mooi als iemand buff is. Als het maar niet van die lelijke tribals zijn.
 
Dat is juist het voordeel juist van een Maori. Die wordt voor jou op maat gemaakt en is nog eens je eigen verhaal ook.

Daarom zei ik ook "nep Maori", meesten mensen nemen zo'n ding omdat het stoer is en weten niet eens wat het betekend.
 
ik heb zelf een tattoo op mijn onderarm, zelf ontworpen vind ik wel een pre
ik wil bijvoorbeeld niet een hele sleeve of op mijn bovenarm.
Train je zoveel en dan bedek je je zelf met tattoo's best zonde, daarom hou ik het bescheiden. (alhoewel ik alweer de drang heb om er nog 1 te nemen want het schijnt wel verslavend te zijn)

---------- Post toegevoegd Fri 11 Nov 2011 om 11:54 ----------

tribals heb ik in ieder geval echt een hekel aan! het moet wel iets betekenen niet omdat het een tattoo is en omdat het stoer is
 
Daarom zei ik ook "nep Maori", meesten mensen nemen zo'n ding omdat het stoer is en weten niet eens wat het betekend.

Zo'n vermoeden had ik inderdaad al.

ik heb zelf een tattoo op mijn onderarm, zelf ontworpen vind ik wel een pre
ik wil bijvoorbeeld niet een hele sleeve of op mijn bovenarm.
Train je zoveel en dan bedek je je zelf met tattoo's best zonde, daarom hou ik het bescheiden. (alhoewel ik alweer de drang heb om er nog 1 te nemen want het schijnt wel verslavend te zijn)

---------- Post toegevoegd Fri 11 Nov 2011 om 11:54 ----------

tribals heb ik in ieder geval echt een hekel aan! het moet wel iets betekenen niet omdat het een tattoo is en omdat het stoer is

Ik zelf vind losse kleine tattoo's niet echt mooi. Als je iets persoonlijks zet ok, maar als er meerdere komen wordt het zo'n ongerelateerde collectie.

Maar als je een goede groote wil, dan bepert je jezelf al snel tot traditionele stijl (sleeve met kleur, kaarten, pistolen, vogels, linten, etc.), Japans, Maori, Tribal, etc.

Zoals hierboven 2x vermeld is stoer ook een slechte motivatie, maar van mij mag een 'ik vind het mooi' best wel. Mijn primaire wens om een tattoo te nemen was dat ik het mooi vond. Toen ben ik gaan zoeken wat. Een Japanse sleeve is uitgebleven en het werd uiteindelijk Moari, mede omdat hier ook betekenis / persoonlijkheid bij komt kijken. Deze is al zettend op mijn lichaam ontworpen aan de hand van vragen over mijn persoonlijkheid en levenservaring.
 
Wie enkele prachtige tattoos wil aanschouwen checkt maar es Dmitriy Samohin op facebook. Er zijn kunstenaars die 't nog niet zo mooi kunnen tekenen op papier!
 
Wie enkele prachtige tattoos wil aanschouwen checkt maar es Dmitriy Samohin op facebook. Er zijn kunstenaars die 't nog niet zo mooi kunnen tekenen op papier!
Hebbie geen linkje of foto's? kheb geen facebook (A)

Zo kijk net ff via google wat is die gast fhking goed!!!!! ben serieus zwaar onder de indruk kga kijken of er geen mogelijkheid is dak bij um langskan ofzo maak me nie uit ofk stukkie moe vliegen :)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven