Ik eet elke morgen 4 eieiren tegelijk, is dit veel te ongezond of kan het er nog net mee?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Esperantisto zei:Tot 12 hele eieren per dag geen enkel probleeem. Erboven heb je eerder een probleem ivm te veel vet in de voeding.
Eiwitten kan je mits gekookt probleemloos eten... ken zat bb-ers die 30 eiwitten per dag eten. Als ik niet in de cut zit eet ik 5 hele eieren/dag. In de cut 7 eiwitten en 1 heel ei. Soms 10 eiwitten en 4 hele.
Esperantisto zei:Wel opletten dat je de dooier heel laat anders gaat het cholesterol peroxyderen en dat wil je niet ivm oxycholesterol dat niets goeds toevoegt aan je lichaam (...)
1) Prik met een naald een gaatje in de onderkant van het ei. Hier zit de luchtkamer. Als het ei dan gaat stollen, zal het niet barsten, maar de lucht uitpersen.Mortyr zei:Iemand nog enige tips om eieren te koken?
Ik stop gewoon 4 stuks ei in een pan en laat het vervolgens á 15 minuten staan. Resultaat is wel dat soms een ei gekraakt is maar en de andere erg vies is omdat de eiwit schil (gordijn) er niet afgaat.
Hiekie zei:Ik wil er dus 5 hele eieren per dag en dan wel in 1 maaltijd bij openmen in mijn voedingsschema, dit kan dus zonder problemen ?