Fitness Seller

Wanneer zag jij de eerste resultaten? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

WinnieThePooh

Novice
Lid geworden
31 dec 2019
Berichten
10
Waardering
8
Lengte
1m74
Hi hi,

Ik ben momenteel bezig met een cut en doe daarbij 3-4x in de week aan krachttraining. Ik heb eerder fanatiek aan sport gedaan maar door blessures en andere externe factoren de laatste 2 jaar helaas niks meer gedaan. Het voordeel is; ik kan dus zowel voordeel hebben van “beginnersgains” als van “spiergeheugen”.

Uiteraard kan het resultaat me niet snel genoeg gaan. Ik wil echter wel realistisch blijven naar mezelf toe. Daarom de vraag; hoe snel zagen jullie bij jezelf resultaat nadat je met krachttraining begon of nadat je het weer oppakte na een periode niks doen?

Alvast bedankt voor jullie reacties!
 
Ieder lichaam is anders. Waar sta je nu? Wat voor antwoord zoek je? Hou maar rekening met een maand of 4 a 5
 
De vraag is ook of het resultaat alleen fysiek meetbaar is. Vaak treedt na een aantal weken ook een mentaal proces in werking, doordat je je beter en fitter voelt etc. Dat werkt ook door in je fysieke prestaties en resultaten.
het is moeilijk te zeggen wanneer je daadwerkelijk fysiek resultaat ziet. Zeker ook afhankelijk van jouw huidige vetpercentage. Bij mezelf zag ik tijdens het cutten en serieus 5x per week trainen, na een tijd weinig trainen en met spiergheugen, na een aantal weken wel resultaat.
 
Ik heb ongeveer 10 jaar weinig en niets aan krachttraining gedaan. Juist het gewicht omlaag gebracht, terug naar wat ik woog toen ik 18 was.
Daarvoor dus wel ongeveer 20 jaar naturel getraint.
Toen ik mijn eten op orde maakte voelde ik direct beter contact met de spieren. Wat LM hierboven ook al beschrijft.
Nu na 10 weken ben ik zo'n 5kilo aangekomen. En klemt de broek om de kuiten en vlak boven de knie. Alles ziet er voller en ronder uit. Vooral rug en borst, arms en schouders gaan langzaam bij mij.
Ik doe geen cut, zeker niet in de winter, dan wordt ik depressief en chagrijnig.
 
Bij mij duurde het wel lang, denk wel een half jaar, ik kon het verschil eerder voelen dan zien. Mijn lichaam voelde dan harder / steviger.
 
Waar ik nu sta, ja lastig te zeggen eigenlijk. Ik ben 1.74, weeg 67 kilo. Ben niet dik, plat buikje, wel wat lovehandles maar geen vetrollen ofzo.
 
Enkele weken. In de eerste 5 weken 5 kg aangekomen en 2% vet verloren d.m.v. voldoende kcals te eten. Good old days. Verder niet zoveel bezig zijn met de gedachte dat je binnen een paar maanden al een beetje een leuk fysiek kunt bouwen. Shit takes years bruh.
 
Enkele weken. In de eerste 5 weken 5 kg aangekomen en 2% vet verloren d.m.v. voldoende kcals te eten. Good old days. Verder niet zoveel bezig zijn met de gedachte dat je binnen een paar maanden al een beetje een leuk fysiek kunt bouwen. Shit takes years bruh.
Het gaat hierboven wel op iemand die er even uit is geweest. Niet om een complete beginner. 5 kg in 5 weken is wel extreem, natty.
 
Laatst bewerkt:
Het gaat hierboven wel op iemand die er even uit is geweest. Niet om een complete beginner. 5 kg in 5 weken is wel extreem natty.

Dan lijkt het mij juist sneller te gaan. Ik zeg natuurlijk niet dat ts deze resultaten kan verwachten, elk lijf is anders.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
En ik ben een vrouw, dus ik zal sowieso minder snel echt spiermassa aanzetten dan Camelus ben ik bang. Tenzij ik AAS ga gebruiken ofzo maar dat ben ik niet vanplan haha.
 
Ik zag na een maand goed resultaat in huid & buik terwijl ik daar eigenlijk niets voor doe.

na 4 maanden ( wel te maken met spier herkenning van vroeger ) was ik al gespierd en zijn armen vooral biceps en schouder mooi. Rug moet nog een beetje meer maar heb paar weken Wat rustiger aangedaan omdat steeds een stijve nek had van stress. En dan deed pijn met rug.

borst is ook goed aan t ontwikkelen maar ik heb een G Cup dus maak me niet zo heel druk om de voorgevel.

benen blijven achter maar heb nu ander schema, en in combinatie met bulk Hoop ik dat het nu vruchten gaat afwerken.

maar maand of 3 4 moet je wat kunnen zien. En anders is het met 5 maanden of met 6 :) ieder lijf is anders.
 
Laatst bewerkt:
Na ongeveer een maand krachttraining (4-5 x p week) zag ik al wel wat verschil, maar ik heb als tiener ook krachttraining gedaan dus ik wist wel aardig hoe ik moest trainen in combinatie met voldoende eiwitten.
 
Het afvallen zie je na een paar weken echt we als het goed is. Echt spieriopbouw na een paar maanden hier.

Blojft raar om aan te komen terwijl je eerst juist wilde afvallen.
 
Ik zag na 3 maanden echt duidelijk verschil in biceps, rug, onderarm, schouder en bovenbuikspieren. terwijl andere spieren helemaal niet zichtbaar zijn. Denk dat alle spieren goed opweg zijn maar dat je t door vetverdeling niet ziet. Mijn benen train ik letterlijk het zwaarst maar dat zou je echt niet zeggen
 
Gister voor het eerst resultaat na ongeveer 5 jaar trainen.
 
Back
Naar boven