AndroidHealthClinic

Wanneer zagen jullie voor het eerst resultaat? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_ 280223

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
28 dec 2010
Berichten
556
Waardering
51
Hey iedereen,

Ik ben sinds enkele maanden serieus aan het trainen. Ben al enkele kilo's aangekomen (hopelijk spieren :p) maar vroeg me nu eigelijk af wanneer dat jullie voor het eerst echt resultaat zagen bij jezelf? Dat je voor de spiegel stond en dacht van "damn ik ben goed bezig :)" of dat anderen zeiden van "je bent gespierder"?

Ik heb gisteren foto's gemaakt van me in de spiegel en ga dit vanaf nu elke maand doen om te zien hoe mijn progressie is..

grtz
 
:)
 
Laatst bewerkt:
Een week geleden.
 
Was voor het eerst ergens in 1995, vriendinnetje die ik van achteren nam terwijl ze voor de spiegel geknield zat.

Damn, zo ging dat bij mij ook, vergeet het nooit dat ik dat lammetje bij zijn pootjes pakte en mijn kneuter inbracht. Die boer die zei: jezus, train jij of zo ?
 
Mijn klasgenoten zeggen alleen maar datk breder ben geworden
 
lol, dit wordt weer een schijt topic
 
Eerst was ik echt waar de dunste ecto die er maar kan zijn @50 kg. Naar een half jaar kickbox en half jaar fitness heb ik toch een beetje vorm gekregen. Ik kan nu echt gaan beginnen met groeien :)
 
Mijn moeder zei dat ik bij de geboorte al een beste was.
 
Na 3 maanden 5 kilo aan spier
 
Op de weegschaal! En mensen zeggen ook tegen me dat ik vooral in mijn gezicht en in mijn buik wat kilo's kwijt ben. Broeken zwakken van m'n kont af, riemen worden te groot etc.
 
Op de weegschaal! En mensen zeggen ook tegen me dat ik vooral in mijn gezicht en in mijn buik wat kilo's kwijt ben. Broeken zwakken van m'n kont af, riemen worden te groot etc.

Ken dat, mijn gezicht is 2 kilo afgevallen, de dokter zei dat bij de 4 kilo mijn hele hoofd eraf zou vallen :eek:.

Respect, zakt ook bijna mijn broek van af.

Voor de gents onder ons, foto's altijd welkom, we zullen dit even discreet als anders in behandeling nemen.
 
tren hard eat clen dan zie je binnen no time resultaten
 
Dat is het probleem ik zie nog altijd geen resultaat #Biganorexia in de house !
 
Aan je kleren zul je het merken & aan de reacties van anderen om je heen. Na een tijdje begin je het zelf ook wel te zien, wanneer dat is heb geen FLAUW idee
 
Ik had na 3 maanden, toen zeiden mensen dat m'n armer wat waren gegroeid en niet meer grassprietjes waren. Al zijn ze nog verre van breed haha
 
Back
Naar boven