MuscleMeat

wanneer?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

exarchos

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
1.693
Waardering
0
Wanneer trainen jullie het liefst?? ikzelf ben in de aangename positie dat ik nog studeer dus relatief veel 'vrije' tijd!! train altijd 'sochtends en soms in de middag maar ik merk dat ik veel lekkerder vroeg train, lekker fris nog en rustig in de gym, s'middags merk ik dat ik af en toe gehinderd word door het feit dat ik dan al veel gegeten heb......
hoe denken jullie hierover???
 
Liefst in de namiddag/avond zo tussen 18:00 uur en 19:30 uur maar agv onregelmatige diensten kan dit niet altijd.

Groet Smalluser :thumb:
 
Ik ga zelf direct door uit m'n werk en train dan ongeveer vanaf 16:45 tot max.18:00. Ben dan om 18:15 thuis en heb zo da avond over voor andere dingen.
 
het liefst train ik rond 15.30. Lekker rustig dan en als ik klaar ben een shakie en daarna avondeten.
Maar door school ben ik gedwongen om nu rond 19.30 te gaan.

Wel vreemd dat het alleen op de maandag druk is rond dit tijdstip. De rest van de dagen is het wel rustig rond 19.30
 
Ochtend

In de ochtend... ik ben een avondmens en als ik 's avonds train ben ik zo hyper dat ik nog later dan normaal naar bed ga..
Hyper zijn gedurende de dag is niet erg, dat schiet tenminste lekker op met wat ik moet doen.. anders ben ik vaak te sloom..
Bovendien sta ik dan nog eens op een fatsoenlijk tijdstip op..

Opvallend dat het in de sportschool, die ik bezoek 's ochtends om 9 uur al direct druk is... gelukkig bijna allemaal huisvrouwen die niets van KT willen weten.
:D :D
 
Originally posted by exarchos
Wanneer trainen jullie het liefst?? ikzelf ben in de aangename positie dat ik nog studeer dus relatief veel 'vrije' tijd!! train altijd 'sochtends en soms in de middag maar ik merk dat ik veel lekkerder vroeg train, lekker fris nog en rustig in de gym, s'middags merk ik dat ik af en toe gehinderd word door het feit dat ik dan al veel gegeten heb......
hoe denken jullie hierover???

Merkwaardig, Als ik 'sochtends train voel ik me juist slap omdat ik dan nog niet zoveel gegeten heb.

Groet

Ron-T
 
idd, train het liest als ik me lunch al een tijdje achter de kiezen heb.
 
Tussen 18 en 20 u 's avonds, redenen: je cortisol is dan heel laag wat ook gunstig is om spierafbraak te vermijden en de sfeer is dan ook goed, meer bodybuilders en minder huisvrouwtjes/gepensioneerden aanwezig.
 
Begin zo rond 19.30 uur.

Ben het verder met Ron-T eens, 's ochtens heb ik geen power om te trainen.
 
Raar, maar tussen 14-15u gaat het bij mij altijd een stuk minder goed dan wanneer ik 's avonds ga...
 
ook voor het eten, 16.30 ong. gelijk shakeje, en daarna avond eten:D
 
Toch ben ik liever te slap tijdens de oefeningen, dan dat ik de hele rest van de avond te hyper rondloop...
De opzet is nu om op de nuchtere maag , afgezien van die smerige lijnzaadolie naar de sportschool te fietsen, daar een eerste ontbijtje te nemen (vandaag 3 gekookte eieren) en direct na de training een tweede ontbijtje (nu yoghurt)

Esperantisto
 
ik train pas om 21:00 over et algemeen. tis bij ons veel te druk voor die tijd :/
 
Ik ga heel onregelmatig. Het liefst ga ik in de middag om een uurtje of 3 maar dat haal ik bijna nooit.
 
Ik ben om 16.00uur klaar met werken, bord brinta+havermout bij thuis komst => 18.00 sportschool en dan om ong. 19.15/19.30 weer naar huis.

dit zijn de tijden die ik doe maar het liefst ga ik smorgens vind ik toch lekkerder maar ja dat kan niet vaak, alleen in vakantie tijd :(
 
's avonds!

Zowiezo omdat ik heel de dag werk, maar ook omdat ik veel beter in mijn vel zit. 's Ochtends is het lijf niet vooruit te branden.
 
ik train meestal na me 2de maaltijd
 
Meestal in de ochtend na me eerste maaltijd.
 
Train het liefst in de ochtend, maar dan zijn er alleen oude taarten, dus nu maar om 19 uur dan loopt er lekker spul rond haha
 
Het liefst meteen om 18.00 uur en zo kort mogelijk.

Ik wil wel eens heel graag s'ochtends proberen, of misschien zelfs s'ochtends en later op de dag nog eens andere oefeningen, maar dat is niet praktisch aangezien sportscholen hier niet zo vroeg open zijn en thuis trainen veel lawaai geeft. Ik ben denk ik een van de weinige mensen in deze tokkiestad die niet graag anderen stoort.
 
Back
Naar boven