Fitness Seller

Warm in de gym

Bezoekers in dit topic

ongelovelijk warm. Ben ik niet zo fan van. Al is het wel heerlijk om helemaal bezweet te zijn: staat mooi bij het poseren!

ivm warmte train ik sochtends ipv saavonds. Ben ook imo vroeg wakker met dit weer
 
Gelukkig airco bij ons. Om de kou binnen te houden staan de deuren en ramen potdicht... Jammer genoeg veel doorzichtig glas, soort broeikas wordt het dus, vooral als het druk is. En naarmate de dag vordert wordt het steeds warmer. Daarom vandaag al gaan trainen voor 10 uur 's ochtends :eek:
 
Ik ga met dit weer ook maar 's morgens of laat 's avonds trainen. Is niet uit te houden daar. In de winter ijskoud (geen verwarming) en in de zomer bloedheet. Als het ook maar iets druk is ga ik van mn stokje ofzo....
 
Zweten is gezond.
 
Heerlijk man kun je jezelf helemaal afraggen!:D
 
Ohja, wees blij dat jullie kunnen trainen. Ik moet gvd achter mijn boeken zitten tot 's avonds.
 
De training vanmiddag was wel afmattend, tot braakneigingen toe. Maar dat gevoel is helemaal weg dus er is mee te leven.
 
wat maakt het uit dat het warm in de gym is ? het is toch juist lekker om met dit warme weer te gaan trainingen in de gym lekker zweten enzo heerlijk.
 
Ach.. ik heb vandaag zwaar benen getraind met 30+ graden. Wat een gezeik van sommigen..
 
bij ons was het ook weer sterves heet in de sportschool. Alles zeiknat van het zweet. Soms lijden mijn trainingen er wel een beetje onder. Vandaag gelukkig niet, mijn trainingsmaatje was alleen niet vooruit te branden.
 
KaLe zei:
Ach.. ik heb vandaag zwaar benen getraind met 30+ graden. Wat een gezeik van sommigen..

Idd, ik snap dat ook niet hoor. Gewoon doortrainen en stop met dat gejank. vrot je maar wat ijsklontjes bij je ballen.
 
Ik ben om een uur of 9 pas gaan trainen, was wel iets warmer als normaal daar en zweette ook wat meer. Maar daar ga ik niet over klagen :) heerlijk in die hitte.
 
Geweldig die hitte idd. Was vandaag in me 1tje in de gym. De rest zijn allemaal pussy's die daar trainen. Volgens mij vonden ze het allemaal te warm:D
 
Gelukkig doet de airco zijn werk goed als het rustig is. Vandaag kwam zo'n medewerker zelfs vragen of het niet te koud was :P
 
Tering, ik dacht ach gewoon effe rammen **** die hitte, maar na een paar setjes leg presses en barbell rows smelt je motivatie aardig weg :(

Heb ook een wat aangepast schema toegespitst op wk wedstrijden die ik wil zien..
 
Yzord zei:
Idd, ik snap dat ook niet hoor. Gewoon doortrainen en stop met dat gejank. vrot je maar wat ijsklontjes bij je ballen.

Zo is het maar net :cool:
 
hier ook 31 graden.
ze hadden zon waterding neergezet, maar die was leeg:(
airco na 3 jaar nog steeds niet gefixed
 
het is warm ja.....maar er moet nu eenmaal getraint worden.. zagen heeft geen zin.
wijs trouwens als het zweet van je schouders loopt..
 
Gewoon hard knallen, weer kun je toch niet veranderen en het is nu eenmaal zomer.
 
Back
Naar boven