Fitness Seller

Warming up?????

Bezoekers in dit topic

Tjibbe

Competitive Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
4
Ik doe eigenllijk bijna nooit een goede warming up. ik doe even met een licht gewicht 8 herhalingen en dan begin ik gewoon hard te trainen. Soms doe ik helemaal geen warming up. Ik heb bijna nooit ergens last van. Is het beter om dit wel te doen?En zo ja hoe doen jullie dat??

best om een minimum op te warmen.

een uitgebreide opwarming van 10 minuten is niet nodig hoor, maar gewoon lichtjes beginnen in een oefening, niet te veel reps en lichtjes opbouwen tot je aan je reeksen komt.

stel dat je dus 6 reeksek van 4 reps gaat doen in de squat met 150kg, dan warm je op door 70-100-125 te nemen en bvb 5-4-2 reps te doen. zo ben je al opgewarmd en toch niet moe. (dit is slechts een klein voorbeeld)

:D weer zo x raars

Laatst bewerkt:
Haal je 'sets' en 'reps' soms niet door elkaar ? :D

Tussen haakjes, die 4 reps zijn als je voor kracht wil gaan. Bij BB zit je eerder tussen (12) 10 en 6 reps.

loool kmoet proper geweest zijn gisteren :D nja lol met reps bedoel ik dus sets en zo heb ik niet eens reps gebruikt? grm lol anyway jaja, ik denk dat ik best enkel op dit forum kom met nuchtere maag en ogen :| snap het terug :D

Volgens mij is het belangrijker om je hele lichaam ff op te warming (dus hartslag licht omgaan en betere doorbloeding) dit kan je gewoon door een paar minuten te cardioen

Terug
Naar boven