AndroidHealthClinic

Wartaal ?

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
Waardering
2.652
Lengte
1m79
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
Vloegns een odenrzeok aan een Egensle uinvretisiet, makat het neit uit in wleke vlogrode de ltetres in een worod saatn, het einge wat blneagijrk is dat de eretse en ltatase lteetr op de jiutse pelk saatn.

De rset kan een ttolae pinuoohp zijn en nog kan je het lzeen zdnoer pborelem. Dit kmot odamt we neit ekle lteter zlef lzeen maar het worod als gheeel.

LOL das maf ! je hebt wel gelijk.. t is nog best leesbaar :)

wat zijn wij toch slim he... de mens :rolleyes: :D

Ik kon idd heel je zin perfect lezen omdat ik de woorden herkende en niet de letters volgde :)

Voor een anderstalige zal dit volgens mij iets minder vlot verlopen :)

Kon het gemakkelijk lezen, maar als je Dandy's post af en toe leest. Die geeft een hele andere dimensie aan het woord blindtypen :D

Valt tegenwoordig wel mee geloof ik :p

ahha en bdeknat eh. als ej nog enes een keer zo raar (k*t, enkel woorden waarbij ik geen woorden kan wisselen:)) deot dan pak ik je!!:)

en idd blindtyoen is niet men sterkets punt...laatste woordn was goed:thumb:

leuk onderzoek, heb je ergens linkje van t hekle onderoxzek..kkan ikgoed hebyrukken:D

Wooow Vaag :)

die van dandy had ik weer moeite mee. Maar wel gaaf dit :D

had via een aangetekende brief mn geld terug gevraagd maar nog steeds geen respons..vreemd he:)

hehehe dandy's typestyl wen je op een geven moment wel aan, soms t woordje achterstevoren lezen en der komt vanzelf wel wat logica naar voren :D

(garjpe he dandy ;) )

Terug
Naar boven