MuscleMeat

Was het allemaal waard? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tja, dat is de vraag inderdaad.

Er is omtrendt dat nog zo weinig gebustudeerd.

@kix, ja, als ie dat bedoeld.
Herstel is voor een ieder anders.

Maar dan nog, je herstel moet wel echt k*t zijn als je al je gewonnen massa verliest na een kuur.
Kan haast niet anders dat er en/of slecht gegeten en getraind zijn na de kuur.
 
Laatst bewerkt:
De meeste hebben wel een FLINKE voorsprong op prostaat vergroting.
Straal is bij een hoop niet meer wat het was, of lekken nog na op hun 30ste :s
 
De meeste hebben wel een FLINKE voorsprong op prostaat vergroting.
Straal is bij een hoop niet meer wat het was, of lekken nog na op hun 30ste :s

Is er dan ook een vergrote kans op prostaatkanker?
 
Is er dan ook een vergrote kans op prostaatkanker?

Geloof dat er 1 onderzoek was die zei dat het wel mogelijk was, en 2 die aantoonde dat het onzin was. (correct me if i'm wrong)
 
Je vindt het verslavend?

Absoluut. Ben na mijn eerste kuur midden de nakuur al begonnen met een tweede kuur en nu ben ik na mijn tweede kuur al aan het blast and cruisen. :o
Nu gaat alles goed, maar gegarandeerd krijg ik hier later spijt van.
 
Absoluut. Ben na mijn eerste kuur midden de nakuur al begonnen met een tweede kuur en nu ben ik na mijn tweede kuur al aan het blast and cruisen. :o
Nu gaat alles goed, maar gegarandeerd krijg ik hier later spijt van.

ik zit ook op een andere (amerikaanse) forum, en daar is vrijwel iedereen aan het blast n cruisen. totaal niet vergelijkbaar met europese fora.
hoe lang ben je nu al On ?
 
ik zit ook op een andere (amerikaanse) forum, en daar is vrijwel iedereen aan het blast n cruisen. totaal niet vergelijkbaar met europese fora.
hoe lang ben je nu al On ?

Is voor beide wat te zeggen, de dip in bloedwaardes na het stoppen zal ook niet al te best zijn, zeker als na het zgn volledig herstel meteen weer begonnen wordt met een nieuwe kuur. Ik wil niets goed praten , tis gewoon allemaal k*t:p
 
Valt me wel op dat er niemand spijt heeft.
Hier ook geen enkele spijt:D
 
hij doelt waarschijnlijk op het feit dat 'herstel' niet voor iedereen even soepel verloopt.

dit... en er hoeft maar iets te gebeuren (ziekte, stress, etc) en je verliest het ook allemaal weer.
 
Ja, deze dingen zijn inderdaad funest voor je gewonnen massa.
 
Ik zou wel weer gaan gebruiken maar dan heel anders.
Veel winny en misschien wel wat anavar, maar zeer matig gebruiken, zonder al te veel inpact op je eigen hormoon systeem.
 
Absoluut. Ben na mijn eerste kuur midden de nakuur al begonnen met een tweede kuur en nu ben ik na mijn tweede kuur al aan het blast and cruisen. :o
Nu gaat alles goed, maar gegarandeerd krijg ik hier later spijt van.

Leg eens uit hoe je op dat idee kwam en hoe dat ging?

misschien moet je een logje bijhouden? :D
 
Vertel ff, denk dat ik wat gemist heb.

Wat is cruisen of blasten?
 
Bridge denk ik
 
Cruise = bridge en blast = kuur.
 
Grappige is als ik "lang" gebruikers (handje vol langer dan 20 jaar gebruik) in de gym spreek zeggen ze allemaal dat het, het niet waard was. Als ik dan vraag om de reden is het vooral het geld "heb gvd een hele mercedes in mijn kont zitten". Aside from that hebben ze ook bijna allemaal al AAS geralteerde klachten gehad varierend van abcessen tot een hartaanval. Natuurlijk kun je niet direct stellen dat dit het gevolg is van de AAS opzich maar het zal er zeker aan bijgedragen hebben. Allen willen stoppen na zo'n episode allen zijn vervlolgens ook weer gestart slechts een enkeling kan er vanaf blijven.

Persoonlijke mening van iemand die niet gebruikt maar er wel voor open staat is dat mits je sterk genoeg in je schoenen staat en andere dingen er niet onder leiden als in de thuis situatie, finicieel en de risico's voor de gezondheid tot het minimum beperkt zie ik er persoonlijk niet heel veel problemen in. Maak gebruik maar geen misbruik!

Ik denk precies het zelfde alleen...hoe maak je gebruik en geen misbruik? wat is verantwoord? hoe vaak etc?
Alles is afhankelijk van aanleg voor bijwerkingen...en iedereen reageert anders op AAS

---------- Post toegevoegd Sat 5 Jan 2013 om 17:11 ----------

ik zit ook op een andere (amerikaanse) forum, en daar is vrijwel iedereen aan het blast n cruisen. totaal niet vergelijkbaar met europese fora.
hoe lang ben je nu al On ?

Je bedoel Get Big.com zeker?
 
Ik denk precies het zelfde alleen...hoe maak je gebruik en geen misbruik? wat is verantwoord? hoe vaak etc?
Alles is afhankelijk van aanleg voor bijwerkingen...en iedereen reageert anders op AAS

Lastig te bepalen en zoals je hier al terug kunt halen uit dit topic en dat bedoelde ik ook met cognitieve dissonantie is dat iedereen het voor zichzelf goed praat. "ja maar roken is toch ook slecht dat doe ik niet dus waarom geen AAS" kan ik erg van genieten van die vergelijking en dienen maar tot een enkel doel, het in je hoofd rechtvaardigen van AAS gebruik. Love it!

Nogmaals ben verre van tegen AAS gebruik en denk zelfs dat mits men op een juiste manier gebruikt het relatief zonder al teveel risico moet kunnen. En ook ik maak me dan schuldig aan al die vergelijkingen :o
 
Ik denk precies het zelfde alleen...hoe maak je gebruik en geen misbruik? wat is verantwoord? hoe vaak etc?
Alles is afhankelijk van aanleg voor bijwerkingen...en iedereen reageert anders op AAS

---------- Post toegevoegd Sat 5 Jan 2013 om 17:11 ----------



Je bedoel Get Big.com zeker?

gh15
 
Back
Naar boven