MuscleMeat

Was ik maar een ecto

Bezoekers in dit topic

spietje nog dan gewoon nog meer eten, simpel! :P
 
sorry
4500 kcals is mn maximum
en zelfs dan kom ik bar aan
 
spiertje16 zei:
ja maar dan moet je nog steeds ''niet zo groot '' worden in plaats van dun of heel erg droog

Zet er de spuit in en ik durf te wedden dat je overal van die mooie bobbels krijgt. ;) Niet dat ik je aan de AS wil krijgen ofzo, het is gewoon een algemene opmerking.
 
axestream zei:
Zet er de spuit in en ik durf te wedden dat je overal van die mooie bobbels krijgt. ;) Niet dat ik je aan de AS wil krijgen ofzo, het is gewoon een algemene opmerking.
haha moet er niet aan denken
zodra ik dat doe krijg ik letterlijk van heel dbb een opmerking naar me hoofd van gewoon meer eten
schandalig ben je helemaal gek geworden
enzv
je moet btw +- ouder dan 20 zijn (mijn mening)
en 4 jaar training opzitten hebben
stel je voor dat elke ecto dat zou doen
denk je dat die opeens 4 a 5 kilo spiermassa krijgen
wat een grap:rolleyes: was het maar zo makkelijk
 
spiertje16 zei:
haha moet er niet aan denken
zodra ik dat doe krijg ik letterlijk van heel dbb een opmerking naar me hoofd van gewoon meer eten
schandalig ben je helemaal gek geworden
enzv
je moet btw +- ouder dan 20 zijn (mijn mening)
en 4 jaar training opzitten hebben
stel je voor dat elke ecto dat zou doen
denk je dat die opeens 4 a 5 kilo spiermassa krijgen
wat een grap:rolleyes: was het maar zo makkelijk

zodra je nog hoger in de kcal gaat, en er een deftive massa kuur uit sleept, zul ja dat toch echt wel behalen!

maargoed, ik raad het je niet aan
 
ik wil wel m'n spuit in je zetten axe :P

just kidding

i know, me is an endo too :(
 
spiertje16 zei:
wtf benje gek ofso
hoe ga ik in godsnaam 6000kcal binnen krijgen

dat lukt wel hoor.. ik wil je er wel bij helpen.. dan gaan we dbb laten zien wie er een endo wordt :P
 
FrederX zei:
dat lukt wel hoor.. ik wil je er wel bij helpen.. dan gaan we dbb laten zien wie er een endo wordt :P
alle hulp is zeer welkom
maar 6000 kcals man
tjah
 
Endo heeft meer hulpmiddelen: cardio/voeding.

Endo bouwt ook meer spiermassa op in verhouding met een ecto.

Ecto moet extreem veel eten om een beetje verandering in te krijgen.

Ecto zal nooit een echt zwaar breed worden.

Ah tis wel lekker dat mijn bouw steeds minder eigenschappen bevat van een ecto :)
 
spiertje16 zei:
alle hulp is zeer welkom
maar 6000 kcals man
tjah
gewoon die stap zetten.. anders denk je over een jaar.. damn had ik dat vorig jaar nou maar gedaan..

en ik kan me herrineren dat je een foto poste, over hoe je er over zoveel jaar uit wil gaan zien, (die jongens zijn geen ecto's) dus moet je er harder aan werken dan een gemiddeld iemand imo.
 
Potverdomme, jullie moeten niet zo zeiken! Jullie hebben geen idee hoe moeilijk het voor ons meso's is! :mad:
 
axestream zei:
Dat zou voor mij echt perfect zijn. Gewoon de spuit er in, veel vreten en lekker groot worden zonder me zorgen te maken over m'n vetpercentage. Twee keer per jaar kuren met een stack van drie of meer middelen. :D

..en die ecto's maar klagen zeg, mazzelaars! :mad:

ga een cut-kuur doen dan, wat duretica erbij, T3 etc
IGF1 + HGH, droger worden en spieren aankomen, wat wil je nog meer :rolleyes:
 
Deze discussies zijn nutteloos. Iedereen moet zijn bek houden.
 
Anoniem zei:
Potverdomme, jullie moeten niet zo zeiken! Jullie hebben geen idee hoe moeilijk het voor ons meso's is! :mad:

nee idd, die zullen nooit zo gedisciplineerd als endo's en ecto;s worden ! ;)
 
nog steeds je doet alsof het makkelijk klinkt
net als bij roberthosper moeilijk moeilijk
 
Ja ik vind dat wij meso´s het maar zwaar hebben. Wij moeten steeds zo veel credit ontvangen terwijl we er amper iets voor hoeven te doen :D
 
Back
Naar boven