XXL Nutrition

wasbordje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TYRONE

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
2 jul 2003
Berichten
11
Waardering
0
ey mensen ik ga vanaf vandaag ga ik flink hardlopen elke dag en 's morgen en savonds ga ik me buik trainen door middel van sit-ups over een maandje zal ik jullie foto's sturen en hoop ik geen six..maar een eight=pack te krijgen
en het gaat me lukken ook :P maar ga er dan ook veel moeite voor doen de foto's komen snel
en veel sucses met het trainene maten:D :D :)
 
Eh ja das leuk he.

Maar of je een 6 of 8pack krijgt is gewoon genetisch bepaald. Je buikspier is doormiddel van vezelstroken verdeelt in verschillende blokken, waardoor het dus lijkt alsof je meerdere buikspieren hebt. Maar bij de meeste mensen zit er in de onderste blokken zo weinig diepte en definitie dat ze geen 8-pack krijgen.

Maar desalniettemin succes.
 
Originally posted by matthieu
Eh ja das leuk he.

Maar of je een 6 of 8pack krijgt is gewoon genetisch bepaald. Je buikspier is doormiddel van vezelstroken verdeelt in verschillende blokken, waardoor het dus lijkt alsof je meerdere buikspieren hebt. Maar bij de meeste mensen zit er in de onderste blokken zo weinig diepte en definitie dat ze geen 8-pack krijgen.

Maar desalniettemin succes.
lol, ik heb een 7pack. Ik moet altijd wat anders ja ;) Iedereen blij met een 6pack, dan is de ander weer blij met een 8pack, maar ik heb gewoon een ****ing 7pack! :P
De rechtsbovenste blok bij mij zit nog een klein blokje boven op 1 of andere manier.. :P
 
Originally posted by Mouzer

lol, ik heb een 7pack. Ik moet altijd wat anders ja ;) Iedereen blij met een 6pack, dan is de ander weer blij met een 8pack, maar ik heb gewoon een ****ing 7pack! :P
De rechtsbovenste blok bij mij zit nog een klein blokje boven op 1 of andere manier.. :P
same here, vrij onduidelijke spier behalve als ik superstrak ben
 
Originally posted by TYRONE
ey mensen ik ga vanaf vandaag ga ik flink hardlopen elke dag en 's morgen en savonds ga ik me buik trainen door middel van sit-ups

en het gaat me lukken ook :P maar ga er dan ook veel moeite voor doen de foto's komen snel


jij gaat elke dag je buikspieren trainen...bereid je voor op een desillusie. hou t bij een paar keer per week
 
'k Heb zelf ook al van alles geprobeerd voor een 6 pack (of 4 of 8 whatever), maar dieten hardlopen en trainen helpen niet om het vet van mijn buik weg te krijgen.

Wat nu misschien wel gaat werken (zeer goede resultaten tot nu toe) is een zig-zag dieet (soort cyclisch kero dieet) met helios, en 4 maal per week 60+ minuten cardio.
 
succes dan maar
 
Re: Re: wasbordje

Originally posted by dandyman


jij gaat elke dag je buikspieren trainen...bereid je voor op een desillusie. hou t bij een paar keer per week

jah elke dag ga ik mijn buikspieren trainen niet 1 keer per week heeft volgens mijn niet veel zin toch???
 
als je dat denk kun je beter eerst even wat meer informatie winnen op dit board ;)
 
Ik zeg maar niks als Ryu `` Mister Abs `` :D
 
Originally posted by Ryu
Ik zeg maar niks als Ryu `` Mister Abs `` :D

idd "Mister Abs"...

vertel me maar eens ff welke buikspieroefeningen jij in je schema hebt zitten en hoeveel keer per week je dat buikie traint

ga een nieuw schema opstellen en wil nu wat extra aandacht schenken aan m'n abs

kom dus maar op met die info van je...

:D
 
gewoon elke dag trainen en dan ook 5x per dag...
dat is vast en zeer zeker nog 5x beter...
 
Originally posted by jweigeman
gewoon elke dag trainen en dan ook 5x per dag...
dat is vast en zeer zeker nog 5x beter...

zeker 5 keer is beter als 1 keer per week maar ik ga de komende tijd 7 keer per week doen ik heb niet eens een buikje dus ik ga zo hard er tegen aan zodat ik een 8-pack krijg en dan kan ik ze trainen waneer ik wil:P:P:P:P:P
 
:rolleyes:
jongen... de post van jweigeman was een grapje (hoop ik :))
ga nou eerst maar eens het training/voeding gedeelte doorlezen zodat je wat meer inzicht krijgt in de sport en je zo een betere trainingsfrequentie kan bepalen... 7 keer per week ik gewoonweg debiel :D

good luck en welkom op het board :thumb:
 
Was me oude avatar Tyrone. Was foto van me abs. Maar na al die bedreiging en jaloesie emailtjes heb ik het maar weg gehaald. :P:D

He bartje! wil je echt weten hoe ik ermee begonnen ben? haha je gaat je kapot lachen! Ooit een keer in zo Mens Health gelezen toen ik op de plee zat. 6 weken lang om de dag buikspier oefeningen te doen :D Nou eerst op me kamertje k*tten en kloten. Hahah en shit man werkte nog ook. En daarna vervolgens 3x per week aangehouden in de gym. en dan niet op machines maar gewoon op die bankjes zooi enz. en met een schijf van 10 kilo bij elke oefening dat ik hem kon vasthouden. Goh toch wel blij dat ik die dag op die plee in het huis ging schijten :D anders was ik er misschien nooit mee begonnen :P
 
Nou vooruit dan maar voor al me fans nog een keer de picture!

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Originally posted by Ryu


He bartje! wil je echt weten hoe ik ermee begonnen ben? haha je gaat je kapot lachen! Ooit een keer in zo Mens Health gelezen toen ik op de plee zat. 6 weken lang om de dag buikspier oefeningen te doen :D Nou eerst op me kamertje k*tten en kloten. Hahah en shit man werkte nog ook. En daarna vervolgens 3x per week aangehouden in de gym. en dan niet op machines maar gewoon op die bankjes zooi enz. en met een schijf van 10 kilo bij elke oefening dat ik hem kon vasthouden. Goh toch wel blij dat ik die dag op die plee in het huis ging schijten :D anders was ik er misschien nooit mee begonnen :P

enneuh dat bankje... zo decline mogelijk?

en doe je crunshes of sit-ups, voeten vast of los?

:D
 
Originally posted by Ryu
Nou vooruit dan maar voor al me fans nog een keer de picture!

[Abeelding niet meer beschikbaar]

zet er ff dit voor; "http://invis.free.anonymizer.com/"

krijg je dus dit (zonder de X'en), [XimgX]http://invis.free.anonymizer.com/http://www.geocities.com/vggp/Buik.jpg[X/imgX]

dan werkt ie wel...

:D
 
Back
Naar boven