XXL Nutrition

Wasup dan... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ouwe, bezoek je inmiddels de gym wat frequenter of ben je nog steeds even lazy als dat je gay bent ;)
 
^^Nee nog steeds geen Gym man geworden.

Wel nog net zo fanatiek basketballer en geef ook trainingen en lessen.
Zit ook in een nationaal selectie team dus ik train wel lekker elke dag.
 
^^Nee nog steeds geen Gym man geworden.

Wel nog net zo fanatiek basketballer en geef ook trainingen en lessen.
Zit ook in een nationaal selectie team dus ik train wel lekker elke dag.

Nu heb ik al wat meer respect voor jou:p.

Al toernooi gespeeld?
 
^^ Vooral veel getraind, alleen oefen games, omdat nu de normale competitie is begonnen kan ik maar 1 keer per week met selectie trainen (is ook maar 1 keer)

Maar na dit seizoen wordt het een stuk intensiever
 
Nationale selectie voor basketball hu...
Je being -gaynes begint te dalen
 
^^Komt ook nogeens bij dat ik een bad ass mofo ben op het veld... ook al mag dat niet op de selectie trainingen want dan wordt je eruit gekickt. Maar verder no pain no gain he. Dat geloof ik zeker.

Nee maar goed, ik heb nog steeds diamantjes in m'n oor... misschien helpt dat de gayness?
 
Blings zijn urban...tenminste
Ligt eraan hoe je ze draagt
 
ja ik dacht ik noem maar wat op aangezien ik toch al die naam heb.

Maar ik heb veel blings, tegenwoordig ronde witte voorin en kleine zwarte steentjes achter. T klinkt misschien vreemd of homo whatever, maar t kan gewoon goed staan zonder dat iets gelijk gay is. maar goed dat is mijn mening...
 
Waar speel je ergens? En landelijk of nationaal?
 
Waar speel je ergens? En landelijk of nationaal?

Mijn gewone competitie speel ik in mijn eigen stad (Vianen)
Dat is Rayon 1e klasse, dus daar speel je per ligging.

En selectie team dat verschilt per locatie, want sommige gasten zijn er nu voor in the USA, meestal vanuit het Nike Center Hilversum, daar komen ook best wat celebrities langs. Prachtige zaal. Maar locatie kan verschillen, soms in sporthallen zuid waar Demon Astronauts speelt.
 
Mjah ik moest na al die jaren toch wel iets van me laten horen...

voor diegene die mijn inlognaam nog kennen en mijn posts herinneren;)

Ik dacht goh weer tijd voor een kort bezoekje...

:who:
 
Dankjewel... wat zijn ze lekker zeg. Zit hier met een keiharde pik op die foto te geilen. Thanks for making my day...




En kan je je nu volwassen gedragen of gaat dat niet lukken?

The most perfidious way of harming a cause consists of defending it deliberately with faulty arguments.
 
hey bro, ik heb MAD RESPECT voor je nu ik zie dat je basketbalt, basketbal is een bad-ass sport.

hier wat foto's als goedmakertje lieffie;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Die bovenste 2 foto's zijn gewoon onderdelen van een sport, namelijk overwinning en een passie.

Die onderste is van een serie ofzo haha... whatever
 
hey bro, ik heb MAD RESPECT voor je nu ik zie dat je basketbalt, basketbal is een bad-ass sport.

hier wat foto's als goedmakertje lieffie;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vind ik ook maar een beetje belachelijk.
 
Die bovenste 2 foto's zijn gewoon onderdelen van een sport, namelijk overwinning en een passie.

Die onderste is van een serie ofzo haha... whatever

die onderste is uit een of andere jaren 80 serie denk ik, echt TE gay gewoon :roflol:
 
maar goed ik ga er weer vandaar voor vandaag, ik hop ook wat leuke reacties te mogen ontvangen ipv wat ik een jaar of 2 geleden heb gepost.

L
 
Basketbal of niet, voor mij blijf je homofiel als de dag is lang. Ja, dat is engels.
 
Back
Naar boven