AndroidHealthClinic

wat als 2e kuur?

Bezoekers in dit topic

dizz1

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2008
Berichten
3
Waardering
0
wat als 2e kuur? advies nodig

hallo ik heb me eerste kuur er al weer bijna 2 maand opzitten
ik heb gebruikt: ampoule testosteron>testosterone enanthate 250 ,super suust,clomiphene heb 8 weken gekuurt
ben er 14 kilo van aangekomen en later 5 kilo afgevallen weeg nu 75 kilo en dit gewicht hou ik nu vast..

ik ben 22 jaar
ik train 4 jaar...
ik eet daags 18 plakken bruin brood 3 whey shake's en warm eten en bord pap en zo nog wat fruit tussen door en wat andere dingen

ik weeg dus 75 kilo en ben 186
ik eet goed maar groei weinig omdat ik een snelle verbranding heb zegt de dokter

ik wil binnen kort me 2de kuur nemen en vraag me af wat ik het beste kan nemen..
hier zat ik zelf aan te denken: super deca-durabolin>deca, super suust, enanthate 250, havok

dus wie kan me een beetje helpen

mvg Peter
 
Jeez.... na 4 jaar trainen weegde je dus 66 kilo.
Snelle stofwisseling of niet maar ik weet zeker dat zowel je training als voeding totaal ruk is.
Imo zinloos om te kuren, maar succes ermee met de zoekfunctie kun je een aardig idee krijgen voor een 2e kuur.
 
Keep it simple: 500Mg/Test E EW 12weken en nakuur
Imo je stats zijn niet fameus om te kuren, maar ja we weten niet hoe je vroeger was en er nu uitziet
 
Vind je eerste kuur wat vaag, Test E en susta samen???
Maar goed, je stats vind ik ook nog niet denderend, denk dat je je voedingsschemakan optimaliseren.
2de kuur zou ik doen zoals bovenstaande. 500 test voor 12 weken.
Of 1-12 500 Test E
1-10 200 mg deca.
14-18 nakuur
Keep it simple.
Doe eens een fatsoenlijke voorstel, en zet het hierzo, kunnen we dan beoordelen.

Suc6
 
Vind je eerste kuur wat vaag, Test E en susta samen???
Maar goed, je stats vind ik ook nog niet denderend, denk dat je je voedingsschemakan optimaliseren.
2de kuur zou ik doen zoals bovenstaande. 500 test voor 12 weken.
Of 1-12 500 Test E
1-10 200 mg deca.
14-18 nakuur
Keep it simple.
Doe eens een fatsoenlijke voorstel, en zet het hierzo, kunnen we dan beoordelen.

Suc6
Waarom eigenlijk niet gewoon 250 mg test pw samen met die 200 mg deca pw? Zou dat niet genoeg zijn dan?
 
Waarom eigenlijk niet gewoon 250 mg test pw samen met die 200 mg deca pw? Zou dat niet genoeg zijn dan?

Kan prima ook, misschien kleine kickstart met dianabol. 30 mg 4 weken.
1-4 30 mg diana
1-12 250 test e
1-10 200 deca
14-18 nakuur

suc6
 
afblijven van de roids!!!!!!

ik was paar jaar terug 1m 78 en 91 kg zonder kuur en jij gaat kuren bij 1m86 en nog maar 75 kg????
 
misschien gortdroog?
 
je heb de ena gehad bij de eerste kuur zou de cypio boldone dianabol doen
 
dank u ik wou het er niet bij vermelden :)
 
leg uit wat je er precies mee bedoeld
 
waarom zou je als je als eerste kuur enathate gebruikt hebt geen volgende keer enahtate mogen gebruiken?

Verder verschil tussen enathate en cyp is in mijn ogen te verwaarlozen.

Verder heeft topic starter test enathate en sustanon beide gezed waar ik nut ook niet van inzie!

Doe gewoon
1-10 400 mg deca
1-12 500 mg test enathate

+ nakuur

groeten
 
misschien moet je een zware kuur doen die bestaat uit veel eten....je bent gewoon een grap 75 kg, bij >180cm wahahaha. Snelle verbranding of niet....eet dan gewoon veel junk ernaast, dan kom je vanzelf aan.
 
voor de rest bedank voor de adviesen
 
Hou het simpel. Test/deca. Meer heb je gezien je stats en kuurverleden niet nodig.

Havoc is overigens een prohormoon.
 
niet kuren man ... het is heel simpel gwn nogmeer eten totdat je wel aankomt
 
Back
Naar boven