AndroidHealthClinic

Wat als Arnold... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jannnn

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
3 mei 2004
Berichten
144
Waardering
0
Wat als Arnold was doorgegaan met bodybuilding tussen de periode 1975 rn 1980? Was Arnold dan 11 keer mr o geweest ipv 7 keer? Was die dan nog groter geworden dan in de jaren 74 en 75?

Want er zijn dan nu wel 2 mensen die meer titels hebben bij de mr o maar eigenlijk denk ik dat arnold eigenlijk meer titels had kunnen hebben.
 
Wss wel, maar voor Arnold was er geen uitdaging. + Hij wil onverslagen zijn.
 
en toch vond ik lou beter dan arnold in pumpin iron nah:p

you must be kidding :rolleyes: , daarom werd ie 3e

maar ik denk wel dat ie de titels had gepakt van de jaren 76 t/m 79 want 1980 haalde hij het gewoon weer terwijl hij er 5 jaar uit was.
als hij gewoon door was gegaan was ie ook echt wel groter geweest, hij knalde als de motherf*cker
 
De Olympia in 1980 was een fix. Mike Mentzer stond er vele malen beter bij dan Arnold, maar toch won Arnold.
 
dan was ie wellicht niet de Terminator geweest :eek:

:D
 
jammergenoeg hield Arnold zich liever bezig crappy films :( ... kijk maar eens hoelang Lou het nog getrokken heeft die stond nog op het podium met Yates.
 
zn lichaam was ook niet meer in topvorm hoor ;)
 
Hij zou waarschijnlijk die hele tijd Mr Olympia zijn gebleven maar niet veel groter zijn geworden. Arnold vond zijn massa wel best zo en was voornamelijk op definitie bezig. De tendens in die tijd was ook niet op massa zoals nu, meer op mooie lijnen. Daarom werd Zane ook Mr Olympia :eek:

Daarnaast zijn de middelen van tegenwoordig ook een stuk geavanceerder dan in die tijd, hoewel ik wel eens een vriend heb horen verzuchten dat je tegenwoordig van dianabol niet eens meer een bloedneus krijgt... :D
 
Heeft wel meer wedstrijden niet terecht gewonnen imo. Dus misschien had ie gewoon wel eens verloren in die tijd.
 
Hij zou waarschijnlijk die hele tijd Mr Olympia zijn gebleven maar niet veel groter zijn geworden. Arnold vond zijn massa wel best zo en was voornamelijk op definitie bezig. De tendens in die tijd was ook niet op massa zoals nu, meer op mooie lijnen. Daarom werd Zane ook Mr Olympia :eek:

Daarnaast zijn de middelen van tegenwoordig ook een stuk geavanceerder dan in die tijd, hoewel ik wel eens een vriend heb horen verzuchten dat je tegenwoordig van dianabol niet eens meer een bloedneus krijgt... :D




Arnold was wel in staat zijn lichaam te laten veranderen aan wat de "eisen"waren denk ik. Ben wel is benieuwd hoe hij had geweest. Omdat ik hem wel in staat acht die tussen liggende jaren te winnen vind ik hem toch nog steeds wel een van de beste.
 
Arnold zou drie keer coleman en cutler samen zijn geweest.
 
Arnold heeft voor mij de mooiste fysiek in de bodybuildinggeschiedenis ! ;)

kijk naar zijn smalle middel, zijn ongeloofelijke borst en zijn enorme bicepspiek :rocknana:

zelfs in deze tijd zijn er weinig mensen met zo'n borstpartij en biceps als arnold. en dat die die dan "mindere" benen had stoorde mij niet...

en zekers weten had die nog meer als 7 mr olympia kunnen winnen als die niet was gestopt, maar als schwarzenegger nog jaren doorging met wedstrijden had die misschien niet een moviestar geworden.

wie zal het zeggen... :D
 
ik denk dat hij net op tijd gestopt was, hij is weggegaan als de grote winnaar, hij wou niet het risico nemen om zijn titel te verliezen
arnold op groeihormonen, dat zou ik graag wel eens willen zien :D
 
Arnold was wel in staat zijn lichaam te laten veranderen aan wat de "eisen"waren denk ik. Ben wel is benieuwd hoe hij had geweest. Omdat ik hem wel in staat acht die tussen liggende jaren te winnen vind ik hem toch nog steeds wel een van de beste.

Ik bedoelde niet dat ik hem niet een van de besten vind, maar als je zijn boek(en) leest en de richting bekijkt waar de sport heen ging is het niet echt logisch dat ie veel groter was geworden. De eisen waren symmetrie en definitie, niet persé massa.

Ik vind de Arnold van 1973 nog steeds de beste, daarna is ie echt aan het polijsten gegaan. Zijn benen blijven een discussiepunt maar hij had de minste slechte punten van de lineup op dat moment...
 
ik denk dat hij net op tijd gestopt was, hij is weggegaan als de grote winnaar, hij wou niet het risico nemen om zijn titel te verliezen
arnold op groeihormonen, dat zou ik graag wel eens willen zien :D

Dat heb je al gezien. In die tijd gebruikte men al HGH (toen nog gewonnen uit dode dieren). Jij bedoelt: Ik zou Arnold wel willen zien op: HGH + SLIN + IGF + MGF + PGF + AAS..........
 
Zijn benen blijven een discussiepunt

Eigenlik vind ik dat er teveel gezeurd word over z'n benen, als je kijkt naar andere bodybuilders uit die tijd waren ze gewoon normaal.
 
ik heb fotos gezien van zn benen waar zijn benen echt super waren..... echt dik en details en fotos waarvan ik dacht...... ehhhh dit zijn hardloop benen.

Maar die fotos waar ze goed waren,,,,,, zagen ze er gewoon als bodybuild benen er uit. En inderdaad in zijn tijd waren de benen bij de anderen niet echt beter en verder degene die wel betere benen hadden konden niet mee op de rest met arnold
 
Stoppen op je hoogtepunt zeggen ze altijd toch? :)
Helaas geldt dat niet voor ronnie.. ;)
 
Back
Naar boven