MuscleMeat

Wat als Arnold...

Bezoekers in dit topic

Ik vind ook dat Sergio completer was, Sergio won 3x olympia maar hij moest er zeker 2 meer gehad hebben, in 69 won hij tegen arnold, in de andere confrontaties 70,71 en 72 moest Sergio zeker twee x nog gewonnen hebben, er was maar één jaar en dat was in 71 dat Sergio minder droog was en Arnold dus verdiend won, als Sergio dus die 2 sandows ook had gewonnen kwam hij dan op 5 en Arnold op 3 want de 1980 vond ik ook zoals ik hier al typte niet verdiend, en dan zou volgens mij het wat beter verdeeld zijn tussen Sergio en Arnold...natuurlijk hebben de gebroeders Weider hier een zeer groot aandeel in gespeeld, dat is al altijd zo geweest!!!!!

Grtz

Mooi zo,denk er precies hetzelfde over,met jou ken je wel lullen,topper!!!Hebt je huiswerk goed gedaan.Hebt ook wel geluk gehad dat je pa zo vroeg is begonnen,niet elke pa ziet deze sport zitten....respect2both....
 
Arnold is numero uno, always have , always will.

navi
 
Arnold had gewoon een beter fysiek, accepteer dat gewoon.
 
Arnold is numero uno, always have , always will.

navi

Hij is het,en blijft het,daar valt niks op af te dingen...Zoals arnie de sport heeft gepromote zal er geen 2e meer zijn!!!!Had er alleen een aantal niet verdiend,maar de sport had blijkbaar wel arnie verdiend,zonder arnie was bodybuilding misschien wel nooit in het daglicht gezet......
 
1980 had echt naar Mentzer moeten gaan!
Vond Columbo er in 75 trouwens ook veel beter bijstaan dan Arnold, maar ja hij had zijn lengte wel erg tegen.
 
1980 had echt naar Mentzer moeten gaan!
Vond Columbo er in 75 trouwens ook veel beter bijstaan dan Arnold, maar ja hij had zijn lengte wel erg tegen.

Vooral Franco's rug was fenomenaal,als die vent een latspread maakte slokte hij het halve podium op,heeft de sandow gelukkig wel 1x gewonnen,ondanks zijn lengte
 
Mooi zo,denk er precies hetzelfde over,met jou ken je wel lullen,topper!!!Hebt je huiswerk goed gedaan.Hebt ook wel geluk gehad dat je pa zo vroeg is begonnen,niet elke pa ziet deze sport zitten....respect2both....

Mijn pa is eerst begonnen als gewichtheffer in 1965, maar had al snel de microbe van het bodybuilden te pakken, pa is 2xmister België, 1x bij IFBB en 1x bij NCOBB, hij was ook mister vlaanderen in jaren 70, hij won vele bodybuilding wedstrijden maar was ook een zeer sterke atleet, hij was zo veel x Belgisch kampioen, in squat, bankdrukken, dead-lift,...was wereld kampioen en europess kampioen bankdrukken, was trouwens de eerste junior(21jaar)ooit die 150 kg bank drukte. De bekers thuis getuigen van een mooie carrière!
Ik heb alles gezien van kleins af dus, de tijdschriften, de foto's, het klinken van de gewichten, de voeding...pa heeft talrijke vedetten gezien en ontmoet, hij kon ook een veel grotere geweest zijn moest hij gaan trainen zijn bij ACB gym, de voormalige gym van de nog altijd voorzitter van de IFBB van België, maar hij koos er voor om in zijn club te blijven waar hij begonnen was en waar hij nu nog altijd samen met ik traint...ik heb nu ondertussen de competitie over genomen, en met hem als trainer lukt dat behoorlijk goed, hij is mijn super voorbeeld en heb enorm veel respect voor hem, hij is het grootste voorbeeld dat je ver en sterk kan komen zonder het gebruik van middelen, gewoon goed eten, veel trainen en geduld, heel veel geduld...bodybuilding is een levensstijl, da moet je over veel jaren bekijken! Als je zijn fysiek nu nog ziet op bijna 58 jaar, dat is ongelooflijk, je ziet gewoon al die jaren trainen in dat lichaam, da gaat nie zo maar weg!!!!!

"Train Hard Or Go Home"
 
Mijn pa is eerst begonnen als gewichtheffer in 1965, maar had al snel de microbe van het bodybuilden te pakken, pa is 2xmister België, 1x bij IFBB en 1x bij NCOBB, hij was ook mister vlaanderen in jaren 70, hij won vele bodybuilding wedstrijden maar was ook een zeer sterke atleet, hij was zo veel x Belgisch kampioen, in squat, bankdrukken, dead-lift,...was wereld kampioen en europess kampioen bankdrukken, was trouwens de eerste junior(21jaar)ooit die 150 kg bank drukte. De bekers thuis getuigen van een mooie carrière!
Ik heb alles gezien van kleins af dus, de tijdschriften, de foto's, het klinken van de gewichten, de voeding...pa heeft talrijke vedetten gezien en ontmoet, hij kon ook een veel grotere geweest zijn moest hij gaan trainen zijn bij ACB gym, de voormalige gym van de nog altijd voorzitter van de IFBB van België, maar hij koos er voor om in zijn club te blijven waar hij begonnen was en waar hij nu nog altijd samen met ik traint...ik heb nu ondertussen de competitie over genomen, en met hem als trainer lukt dat behoorlijk goed, hij is mijn super voorbeeld en heb enorm veel respect voor hem, hij is het grootste voorbeeld dat je ver en sterk kan komen zonder het gebruik van middelen, gewoon goed eten, veel trainen en geduld, heel veel geduld...bodybuilding is een levensstijl, da moet je over veel jaren bekijken! Als je zijn fysiek nu nog ziet op bijna 58 jaar, dat is ongelooflijk, je ziet gewoon al die jaren trainen in dat lichaam, da gaat nie zo maar weg!!!!!

"Train Hard Or Go Home"

Damn right.

Ik ken beide heren persoonlijk en trainde samen met Nick.
Respect voor beiden.
Keihard trainen is het motto hier, en zo hoort het ook.

Grts Nick,
En nog x gefeliciteerd met de jullie zwangerschap!
Moge hij/zij heel wat titels gaan rapen in de toekomst :D
 
Damn right.

Ik ken beide heren persoonlijk en trainde samen met Nick.
Respect voor beiden.
Keihard trainen is het motto hier, en zo hoort het ook.

Grts Nick,
En nog x gefeliciteerd met de jullie zwangerschap!
Moge hij/zij heel wat titels gaan rapen in de toekomst :D

wahahahah merci merci:)!!!!!!
Binnenkort nog eens samen trainen é;), respect to the BIG Mick family;)
 
Ah kan je moeilijk op antwoorden he...
Het maakt me eigenlijk niet uit, hij heeft zijn tijd gehad en daarna was het aan anderen.
 
Back
Naar boven