MuscleMeat

Wat als broodbeleg #Nieuwsgierig (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sjorsdoren94

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
25 dec 2013
Berichten
1.526
Waardering
316
Lengte
1m82
Massa
93kg
Vetpercentage
20%
Wat eet iedereen hier zoal als broodbeleg?

zoekend naar iets vullend zonder dat het teveel vet bevat
 
Twee sneetjes volkorenbrood met daartussen Hüttenkäse en gerookte kipfilet.
Makkelijk om mee te nemen naar het werk (doorgaans, als ik weer naar kantoor kan :rolleyes: ) en vult aardig
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Sandwichspread, kipfilet, runder rookvlees, ei, dat soort dingen
 
Filet de sax, ham
 
Kaas, ham
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Tonijn, kalkoen fillet vind ik iets langer lekker dan kipfilet.
Pindakaas met jam, pindakaas met hagelslag.
Kipsnitzel, soms kaas, kaas met komkommer, kaas met jam.
Ei, ei met stroop.
En ik hou niet eens van brood, tis gemakkelijk.
 
Tonijn, kalkoen fillet vind ik iets langer lekker dan kipfilet.
Pindakaas met jam, pindakaas met hagelslag.
Kipsnitzel, soms kaas, kaas met komkommer, kaas met jam.
Ei, ei met stroop.
En ik hou niet eens van brood, tis gemakkelijk.

Nu heb ik honger
 
Je hebt de gebruikelijke dingen met gooi overal groentes op: plakken tomaat/komkommer/radijs/wortelrasp etc en dan combineren met kipfilet/kalkoenfilet/gerookte kip/tonijn.

Maar probeer ook eens gekke dingen.
In Engeland ooit gehad: magere roomkaas of huttenkase met plakken gekookte bietjes (evt wat kaneel en komijn erop en als je het aandurft wat dun gesneden ui)
Huttenkase met gebakken ui (gewoon even kort in wat olie met zout en peper). Klinkt ook weer apart maar erg lekker. (degene die wij in engeland hadden waren ed uien gesmoord in donker bier :o Zoooo lekker :o )
Maak zelf hummus en dan mengen met wat blokjes biet/ui.
Ook lekker is van die potjes currypasta (gebruik je normaal met roerbakken) dan op je brood smeren met dik kipfilet en wat tomaat/komkommer. De currypasta geeft echt een zalige smaak. rood/geel/groen.
Smeerkaas met repen paprika of radijs. Lekker voor de bite en met sambal smeerkaas bijvoorbeeld of wat magere roomkaas met sambal zalig en lekker met pit.
Je kan ook koolhydraatarm brood overwegen (bij lidl met 20 gr eiwit erin en zonnebloempitten etc) dan zelfde beleg. Toch weer wat lager in kcal.
Wat veel mensen lekker vinden (moet je van houden) plakken kipfilet/likje appelstroop en appel.
Simpel en fris... brood beleggen met kipfilet of rookvlees, pakje/bakje zuurkool mee en dat ter plekke ertussen doen. Wel erg zout.
Philadelphia light oid met likje pesto en paprika uit pot (van die zoetzure). Das echt zalig in wraps :D

zo ken ik er nog wel een paar.
 
Je hebt de gebruikelijke dingen met gooi overal groentes op: plakken tomaat/komkommer/radijs/wortelrasp etc en dan combineren met kipfilet/kalkoenfilet/gerookte kip/tonijn.

Maar probeer ook eens gekke dingen.
In Engeland ooit gehad: magere roomkaas of huttenkase met plakken gekookte bietjes (evt wat kaneel en komijn erop en als je het aandurft wat dun gesneden ui)
Huttenkase met gebakken ui (gewoon even kort in wat olie met zout en peper). Klinkt ook weer apart maar erg lekker. (degene die wij in engeland hadden waren ed uien gesmoord in donker bier :o Zoooo lekker :o )
Maak zelf hummus en dan mengen met wat blokjes biet/ui.
Ook lekker is van die potjes currypasta (gebruik je normaal met roerbakken) dan op je brood smeren met dik kipfilet en wat tomaat/komkommer. De currypasta geeft echt een zalige smaak. rood/geel/groen.
Smeerkaas met repen paprika of radijs. Lekker voor de bite en met sambal smeerkaas bijvoorbeeld of wat magere roomkaas met sambal zalig en lekker met pit.
Je kan ook koolhydraatarm brood overwegen (bij lidl met 20 gr eiwit erin en zonnebloempitten etc) dan zelfde beleg. Toch weer wat lager in kcal.
Wat veel mensen lekker vinden (moet je van houden) plakken kipfilet/likje appelstroop en appel.
Simpel en fris... brood beleggen met kipfilet of rookvlees, pakje/bakje zuurkool mee en dat ter plekke ertussen doen. Wel erg zout.
Philadelphia light oid met likje pesto en paprika uit pot (van die zoetzure). Das echt zalig in wraps :D

zo ken ik er nog wel een paar.
Als ik het zo lees, zou je dan geen Marina kookt topic openen?
 
Niets mis met vetten:
Pindakaas
Pindakaas + hagelslag
Ei
Nutella

Met weinig vet:
Kalkoenfilet
Kipfilet
Runderrookvlees
Smeerkaas (Slankie 20+ of Milner 15+)
Hüttenkäse
Piccalilly
Sandwichspread
 
  • Haha
Waarderingen: ACE
Zeeuwse rijsttafel. Rijst, bruine bonen, capucijners, speklapjes, ui, zilvervliesuitjes, picallily en stroop! drool:
Alles behalve de stroop :roflol:
 
Back
Naar boven