AndroidHealthClinic

Wat als broodbeleg #Nieuwsgierig (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Collega doet komkommer tussen zijn brood
 
Ik eet eigenlijk bijna nooit brood. Maar in het weekend graag volkoren bolletjes. Gebakken eieren met kaas en spek. Musclemeat kangoereburgers met kaas en spek. Musclemeat kipsnitzels met sweet chili saus. Musclemeat zalmburgers met whiskeycocktailsaus, etc.
 
2 volkoren boterhammen, runder rookvlees, komkommer, tomaat en eitjes zonder dooier
 
Ik eet eigenlijk bijna nooit brood. Maar in het weekend graag volkoren bolletjes. Gebakken eieren met kaas en spek. Musclemeat kangoereburgers met kaas en spek. Musclemeat kipsnitzels met sweet chili saus. Musclemeat zalmburgers met whiskeycocktailsaus, etc.
Ik eet ook nooit brood... gluten intolerant en vind glutenvrij brood niet te hachelen...
Veelal toch dan warm met glutenvrije pasta/rijst oid (als ik het kan krijgen nu.... :o ) Ben toch gek op vlees en vis :D
 
Ik eet ook nooit brood... gluten intolerant en vind glutenvrij brood niet te hachelen...
Veelal toch dan warm met glutenvrije pasta/rijst oid (als ik het kan krijgen nu.... :o ) Ben toch gek op vlees en vis :D
Je kan een notenbroodje bakken of een lijnzaadbrood... glutenvrij
 
Kipfilet, runderrook, kaas met komkommer of filet american met een eitje:)
En van die al voorgesneden leverworst :o
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Voor op werk doe ik vaak wrap met zuivelspread kipfilet en rode puntpaprika.
Gekookt ei met runderrookvlees is ook goede combi.

Mijn lijf reageert juist goed op vetten dus hier ook regelmatig een boterham met pindakaas en banaan of geroosterd brood met geprakte avocado en een spiegeleitje.

Het is soms ook zoeken naar het juiste brood. Vorige week toen er zoveel gehamsterd werd kon ik telkens mijn vaste brood niet kopen, van ander brood kreeg ik sneller honger of ik vond het niet lekker.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Normaal eet ik ze wel hoor maar ik pak nu alleem het eiwit. Ik zit zooo snel aan mijn kcals. Eet net wat meer dan 1300 atm
 
  • Wow
Waarderingen: BB_
Normaal eet ik ze wel hoor maar ik pak nu alleem het eiwit. Ik zit zooo snel aan mijn kcals. Eet net wat meer dan 1300 atm
Da's wel heel weinig ja.... :(
 
  • Like
Waarderingen: Saus
Filet de sax, ardense varkensfilet of de variant met peper ( Colruyt) is erg lekker, kipfilet, kalkoenfilet, ham , ham met mosterd ( Colruyt) erg lekker! Of en toe eens kaas. Maar light kaas valt hier niet zo veel de smaak.
 
Back
Naar boven