Fitness Seller

Wat als Hitler gewonnen had? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hmmm.. ECHTE wetenschappers komen met een 'visie' gebaseerd op studieresultaten, experimenten.. en beoordelen OBJECTIEF

Pipo's die schrijven verhaaltjes die hun visie kracht bij zet en gaan selectief afkomen met 'bewijs'..

Wetenschap is prachtig, begrijp me niet verkeerd, maar het blijven mensen, die wetenschappers. (ik MOET Kuhn binnenkort gaan lezen....)

Grote verschil met de Pipo's is een 'schurend' systeem, dat het kaf van het koren scheidt. Pipo's leven in een wereld waar koste wat kost het geschapen beeld gehandhaafd dient te blijven, om desintegratie te voorkomen: evolutie bestaat niet, de meeste allochtonen zijn misdadigers, Hitler was een volksheld, de holocaust heeft niet bestaan en wat je na negen uur eet, sla je op als vet.

Wetenschap daarentegen beleeft hoogtijdagen bij wetenschppelijke desintegratie van bepaalde ideeën. (bijv: de relativiteitstheorie, die onze notie van tijd en ruimte stevig op zijn kop zette)
 
Wetenschap is prachtig, begrijp me niet verkeerd, maar het blijven mensen, die wetenschappers. (ik MOET Kuhn binnenkort gaan lezen....)

Grote verschil met de Pipo's is een 'schurend' systeem, dat het kaf van het koren scheidt. Pipo's leven in een wereld waar koste wat kost het geschapen beeld gehandhaafd dient te blijven, om desintegratie te voorkomen: evolutie bestaat niet, de meeste allochtonen zijn misdadigers, Hitler was een volksheld, de holocaust heeft niet bestaan en wat je na negen uur eet, sla je op als vet.

Wetenschap daarentegen beleeft hoogtijdagen bij wetenschppelijke desintegratie van bepaalde ideeën. (bijv: de relativiteitstheorie, die onze notie van tijd en ruimte stevig op zijn kop zette)

vandaar "ECHTE", maar je verwoordt het weer eens prachtig op de gesofisticeerde manier.. :thumbs:
 
er is nu zelfs een groep anti-zionisme joden die de holocaust ontkennen.. das leuk materiaal voor Cirkel.. er is daar zelfs een gekend joods historicus bij..
Ook deze beschuldigen de zionisten van manipulatie...
Die bestaan al jaren ze zijn ook tegen de staat Israel maar niet tegen het zionisme zoals jij claimt alleen geloven zij er op andere wijze in.

Deze groep komt vooral in Engeland voor en krijgt met regelmaat bedrijgingen binnen van de JDL.:rolleyes:
 
Je opmerking is in die context even zinnig als "bodybuilding is ongezond en lelijk, kijk maar naar Gregg Valentino"

Dat werkt beide kanten uit.
welke extreem rechtse utopiën had je in gedachten?
 
Utopie of niet is totaal niet relevant. Jij geeft als argument dat 'extreem rechts' een slecht economisch systeem zou hebben een land waarbij de volledige economie volledig is platgegooid door de oorlog. Heeft er dus geen ene **** mee te maken. Net zoals dat de manier waarop Gregg zijn fysiek heeft verdoet door zijn armen vol synthol te spuiten niks te maken heeft met bodybuilding.

De communistische landen zijn een ander verhaal, die hebben een economisch k*tsysteem gehad dat die landen minstens 50 jaar terug heeft gezet zonder dat er bommen aan te pas hoefden te komen.
 
Aha, dus Hitler had ook helemaal niets te maken met die bombardementen die het land in de poeier hebben gelegd?
(of het bijdrukken van bankbiljetten?)

Daarbij: China lijkt het toch aardig te doen, economisch gezien.
 
Aha, dus Hitler had ook helemaal niets te maken met die bombardementen die het land in de poeier hebben gelegd?
(of het bijdrukken van bankbiljetten?)

relevant? nee.

btw, Chinese economie communistisch? :roflol:
 
Die bestaan al jaren ze zijn ook tegen de staat Israel maar niet tegen het zionisme zoals jij claimt alleen geloven zij er op andere wijze in.

Deze groep komt vooral in Engeland voor en krijgt met regelmaat bedrijgingen binnen van de JDL.:rolleyes:

als ik iets 'claim' heb ik bronnen:

http://www.jewsagainstzionism.com/

de url kan NIET duidelijker :D
 
Laatst bewerkt:
relevant? nee.

btw, Chinese economie communistisch? :roflol:

relevant: ja. Bijdrukken van bankbiljetten is niet bepaald goed voor je economie.

Als voorbeeld van extreem links wordt Stalin genoemd, als voorbeeld van extreem rechts Hitler. Naast dat dit in eerste instantie al een redelijke kromme vergelijking is, staan de twee personen wel tegen over elkaar. Ja Stalin heeft ramp op ramp veroorzaakt. Maar Hitler heeft er ook een puinhoop van gemaakt.
 
hmm.. Het was natuurlijk gruwelijk..
En Ik weet zeker dat hetvolgende wat ik hieronder zeg komt omdat ik het zelf niet heb meegemaakt.

Maar moet je voorstellen dat we nu nog meer gehandicapten hadden en 6miljoen mensen erbij.. ik bedoel damn, het zou echt te druk zijn. Verder hebben we geleerd dat sommige dingen niet uit de hand moeten groeien.. En dan hadden we misschien nu niet alleen het allah is groot probleem, maar ook het jodenprobleem erbij!

Als je zonder gevoel kijkt is het een slim plan om alles ff zuiver te maken. Gewoon ff orde scheppen na die eeuwen van een rommelige chaos van wanorde.. Geestelijk gehandicapten weg... net als in de film 300. Dat vergassen was dan ook wel de slimste optie, meest effectieve.. Een sterk ras. Mag je van mij part best kiezen met welk ras je mixt, als je maar geen zwakkelingen voortplant. Alhoewel ik moet zeggen dat volgends deze redenatie ikzelf er ook niet zou zijn geweest ivm. mijn voorouders e.d.

Kijk als je dan je gevoel erbij ga gebruik dan is het gruwelijk, vooral als je mensen kende enzo, maar hij had het wat betreft dat opruimen enzo wel slim aangepakt. Nog gebruiken wat je gebruiken kan qua sierraden, haar enzo... het is luguber en verkeerd en afgrijselijk.. maar wel slim.
 
hmm.. Het was natuurlijk gruwelijk..
En Ik weet zeker dat hetvolgende wat ik hieronder zeg komt omdat ik het zelf niet heb meegemaakt.

Maar moet je voorstellen dat we nu nog meer gehandicapten hadden en 6miljoen mensen erbij.. ik bedoel damn, het zou echt te druk zijn. Verder hebben we geleerd dat sommige dingen niet uit de hand moeten groeien.. En dan hadden we misschien nu niet alleen het allah is groot probleem, maar ook het jodenprobleem erbij!

Als je zonder gevoel kijkt is het een slim plan om alles ff zuiver te maken. Geestelijk gehandicapten weg... net als in de film 300. Een sterk ras. Mag je van mij part best kiezen met welk ras je mixt, als je maar geen zwakkelingen voortplant. Alhoewel ik moet zeggen dat volgends deze redenatie ikzelf er ook niet zou zijn geweest ivm. mijn voorouders e.d.




:eek:
 
relevant: ja. Bijdrukken van bankbiljetten is niet bepaald goed voor je economie.

Als voorbeeld van extreem links wordt Stalin genoemd, als voorbeeld van extreem rechts Hitler. Naast dat dit in eerste instantie al een redelijke kromme vergelijking is, staan de twee personen wel tegen over elkaar. Ja Stalin heeft ramp op ramp veroorzaakt. Maar Hitler heeft er ook een puinhoop van gemaakt.

typisch in oorlogstijd.. ze drukten ook veel dollars etc... leuke film erover: "die Fälscher"
 
Laatst bewerkt:
hmm.. Het was natuurlijk gruwelijk..
En Ik weet zeker dat hetvolgende wat ik hieronder zeg komt omdat ik het zelf niet heb meegemaakt.

Maar moet je voorstellen dat we nu nog meer gehandicapten hadden en 6miljoen mensen erbij.. ik bedoel damn, het zou echt te druk zijn. Verder hebben we geleerd dat sommige dingen niet uit de hand moeten groeien.. En dan hadden we misschien nu niet alleen het allah is groot probleem, maar ook het jodenprobleem erbij!

Als je zonder gevoel kijkt is het een slim plan om alles ff zuiver te maken. Gewoon ff orde scheppen na die eeuwen van een rommelige chaos van wanorde.. Geestelijk gehandicapten weg... net als in de film 300. Dat vergassen was dan ook wel de slimste optie, meest effectieve.. Een sterk ras. Mag je van mij part best kiezen met welk ras je mixt, als je maar geen zwakkelingen voortplant. Alhoewel ik moet zeggen dat volgends deze redenatie ikzelf er ook niet zou zijn geweest ivm. mijn voorouders e.d.

Kijk als je dan je gevoel erbij ga gebruik dan is het gruwelijk, vooral als je mensen kende enzo, maar hij had het wat betreft dat opruimen enzo wel slim aangepakt. Nog gebruiken wat je gebruiken kan qua sierraden, haar enzo... het is luguber en verkeerd en afgrijselijk.. maar wel slim.

:haar:
Spartaanse zuivering.. cru.. maar er zit wel een waarheidsgehalte (genetische fouten worden bij ons minder geëlimineerd dan andere dieren..)
in de praktijk; niet doenbaar natuurlijk, dus wachten tot de wetenschappers genetische fouten eruit kunnen halen..
andere stuff van die 6M etc... is simpelweg racistisch..
 
Laatst bewerkt:
hmm.. Het was natuurlijk gruwelijk..
En ik weet zeker dat hetvolgende wat ik hieronder zeg komt omdat ik het zelf niet heb meegemaakt.

Maar moet je voorstellen dat we nu nog meer gehandicapten hadden en 6miljoen mensen erbij.. Ik bedoel damn, het zou echt te druk zijn. Verder hebben we geleerd dat sommige dingen niet uit de hand moeten groeien.. En dan hadden we misschien nu niet alleen het allah is groot probleem, maar ook het jodenprobleem erbij!

Als je zonder gevoel kijkt is het een slim plan om alles ff zuiver te maken. Gewoon ff orde scheppen na die eeuwen van een rommelige chaos van wanorde.. Geestelijk gehandicapten weg... Net als in de film 300. Dat vergassen was dan ook wel de slimste optie, meest effectieve.. Een sterk ras. Mag je van mij part best kiezen met welk ras je mixt, als je maar geen zwakkelingen voortplant. Alhoewel ik moet zeggen dat volgends deze redenatie ikzelf er ook niet zou zijn geweest ivm. Mijn voorouders e.d.

Kijk als je dan je gevoel erbij ga gebruik dan is het gruwelijk, vooral als je mensen kende enzo, maar hij had het wat betreft dat opruimen enzo wel slim aangepakt. Nog gebruiken wat je gebruiken kan qua sierraden, haar enzo... Het is luguber en verkeerd en afgrijselijk.. Maar wel slim.
+1
 
Back
Naar boven