Fitness Seller

Wat als ik een week of twee stop met BB?

Bezoekers in dit topic

MadRuffian91

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
5 mrt 2011
Berichten
960
Waardering
78
Lengte
1m84
Massa
84kg
Vetpercentage
14%
Ik heb nu een akelige nekblessure dat al een week of 6 aan de gang is. Ik weet niet welke oefeningen het zijn die de pijn veroorzaken omdat ik de pijn pas na afloop, of zelfs de volgende dag pas voel.
Nu ben ik van plan om een weekje (of 2) te stoppen met trainen, voeding calorieen sterk te verminderen (van 4300 naar 3000) maar wel gewoon genoeg proteine binnenwerken elke dag.

Wat zal er met mijn kracht en spiermassa gebeuren?
 
Je zult bijna geen kracht en spiermassa verliezen, na 1 week zul je weer terug op kracht zijn (maximaal), misschien na 2 trainingen al wel als je al kracht verliest
 
Mijn ervaring is dat een weekje rust wel met goede voeding zelfs goed kan zijn voor je. Na 2 weken gaat het achteruit en als je voeding slecht is nog best snel ook, gelukkig komt dit wel vrij snel weer terug als je gaat trainen. :)
 
Mijn ervaring is dat een weekje rust wel met goede voeding zelfs goed kan zijn voor je. Na 2 weken gaat het achteruit en als je voeding slecht is nog best snel ook, gelukkig komt dit wel vrij snel weer terug als je gaat trainen. :)

Ik dacht laat ik maar 1300 kcal verminderen, omdat ik dan veel minder ga bewegen. Ik wil namelijk niet al te veel vet aankomen.

Aan de andere kant ben ik wel van plan om meer cardio te doen, gewn om niet stil te blijven zitten (en ik heb hierbij geen last van mijn nek).
 
In het ergste geval verlies je wat kracht en moet je daarna even terug wennen, maar massa niet. Idd wat kcal minderen, eiwit wel hoog genoeg houden.
 
In het ergste geval verlies je wat kracht en moet je daarna even terug wennen, maar massa niet. Idd wat kcal minderen, eiwit wel hoog genoeg houden.

2gwrhtu.png


Ok ik verveel me dus heel erg xD
 
Alles kwijt!
 
wat heeft dit met voeding te maken?
 
Glycogeen zal wat teruglopen en je kracht zal iets afnemen. Begin maar weer te trainen op 80% van wat je gewend was (beide komen heel snel weer terug, no worries)

Wat de voeding betreft... als je niet traint heb je ook veel minder eiwit nodig, dus er is geen reden om die de hele tijd heel erg hoog te houden. Daarnaast 3000 is je onderhoud en je bulkt op 4300 ? Dat is een recept om snel vet te worden. Als je onderhoud echter 4000 is en je gata op 3000 Cal zitten zul je een groter risico hebben op spierverlies. Een tekort van 1000 Cal zonder training is een recept voor spiermassa-verlies.
 
HIj lult:P Battefield 3 en call of duty mw3 komt uit en wil die 2 weken lang niet trainen


Maar kerel ik las ook een pauze van 1\2 weken in
 
na 1 maand trainen begint eigenlijk je kracht langzamerhand te dalen en begint alles af te zakken. Dat is mijn ervaring.
 
HIj lult:P Battefield 3 en call of duty mw3 komt uit en wil die 2 weken lang niet trainen


Maar kerel ik las ook een pauze van 1\2 weken in

jou pauze duurt al veel langer dan 1/2 weken, heb je al in geen tijden meer gezien man :P
 
Back
Naar boven