MuscleMeat

Wat als lockdown.

Bezoekers in dit topic

cildac

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
22 jun 2010
Berichten
33
Waardering
2
Lengte
1m77
Massa
79kg
Vetpercentage
11%
Ik zit in me 2e week van een kuur.
Ik ben bang dat er weer een lockdown komt.. ik heb dan niet de mogeijkheid om (fatsoenlijk) te trainen.

wat is aan te raden als er nu weer een lockdown komt? Stoppen met de kuur?Nakuren?

zou echt kut zijn.
 
Zal wel loslopen
 
Je kan toch perfect thuis wat pompwerk doen en ik heb tijdens de gehele lockdown met waterbidons/flessen/de wasmand vullen/emmers gewerkt
bezemsteel door het plastiek van waterpacks doen en wat vastplakken en je hebt een barbell bijvoorbeeld.

Letterlijk niets verloren tijdens 3 maand lockdown. Gewoon creatief denken en je kan alle oefeningen thuis doen met behoorlijk wat gewicht.

Ziet er misschien vaak raar uit maar er zijn opties.
 
Je kan toch perfect thuis wat pompwerk doen en ik heb tijdens de gehele lockdown met waterbidons/flessen/de wasmand vullen/emmers gewerkt
bezemsteel door het plastiek van waterpacks doen en wat vastplakken en je hebt een barbell bijvoorbeeld.

Letterlijk niets verloren tijdens 3 maand lockdown. Gewoon creatief denken en je kan alle oefeningen thuis doen met behoorlijk wat gewicht.

Ziet er misschien vaak raar uit maar er zijn opties.
Deadliften met 300 bidons

Let's go
 
Gewoon bodyweight oefeningen doen.
 
Ja tuurlijk kun je thuis het 1 en ander doen.

maar lang niet zo goed en zwaar als in de gym.

zou zonde zijn van de kuur
 
Kun je je kuur bijvoorbeeld een maand op “pauze” zetten. En daarna doorgaan. Of zou je nakuren.
 
Even bloed laten prikken weet je meteen of je waardes nog in orde zijn, zo ja heeft dat nakuren geen nut voor die twee weken.
 
Even bloed laten prikken weet je meteen of je waardes nog in orde zijn, zo ja heeft dat nakuren geen nut voor die twee weken.
Precies. Na 2 weken lange esters lijkt het me niet echt een issue. Doe evt een weekje nolva.

Zo bang voor een lockdown? Volg het nieuws niet meer zo, maar bij ons in de regio is het allemaal redelijk relaxed en ik zie geen lockdown komen...
 
Volg het nieuws niet meer zo, maar bij ons in de regio is het allemaal redelijk relaxed en ik zie geen lockdown komen...
Klopt economisch niet meer haalbaar. Wat ik wel zie gebeuren is terug een tijdelijk verbod bij contactsporten/ afschappen openbare wedstrijden.
 
Ik zit in me 2e week van een kuur.
Ik ben bang dat er weer een lockdown komt.. ik heb dan niet de mogeijkheid om (fatsoenlijk) te trainen.

wat is aan te raden als er nu weer een lockdown komt? Stoppen met de kuur?Nakuren?

zou echt kut zijn.
Up the dose
 
Tren wat hoger zetten.
Had vorige lockdown ook alleen bw en elastiekjes tot mijn beschikking.
Nog redelyk wat massa vastgehouden na 3+maanden.
Denk dat ik meer had ingeleverd als ik off was gegaan.
Maargoed ook toen verklaarde iedereen mij voor gek.
 
Ik zou mijn kuur langer maken en tijdens de lockdown ff test only gaan op 250mg. Als je een dumbel en barbell hebt met fatsoenelijk gewicht kan je ook al een hoop thuis doen overigens.
 
Of gaan cruisen op 125-200. En dan je blst opnieuw inzetten op moment dat je weer kan knallen. Zou voor nu door blijven zetten tot het echt allemaal dicht gaat, ik geloof er voor nu namelijk niet echt in..
 
Back
Naar boven