Fitness Seller

Wat Ben ik? (1 bezoeker)

Wat Ben ik ?

  • Ecto

    Stemmen: 38 22,9%
  • Ecto-Meso

    Stemmen: 56 33,7%
  • Meso

    Stemmen: 19 11,4%
  • Meso-Endo

    Stemmen: 47 28,3%
  • Endo

    Stemmen: 6 3,6%

  • Totaal stemmers
    166

Bezoekers in dit topic

ik denk ehm meso...

omdat je er toch wel aardig zo uitziet...
 
Mijn armen en borst zijn pas beginnen uitzetten nadat ik ze begon te trainen, daarvoor was ik heel mager...
Ben ook pas beginnen trainen op mijn 28e
 
Een ecto kan natuurlijk ook uitdijen als hij ouder wordt, daarmee krijgt hij nog niet meteen een ander lichaamstype.
 
Geen idee wat ik ben .. mens geloof ik ??? :P

Naja serieus .. ik heb echt geen idee

Ik ben 1m68 ong .. 67 Kg , smalle bouw maar niet dun ofzo .. niet vel over been.. licht gespierd ..

Wel brede schouders t.o.v me lengte en gewicht .. maar niet echt sterk .. ja of wel .. kweet niet ...

Ik denk dat ik voor mijn doen nog aardig wat gewicht omhoog drukt .. Bank drukken .. mijn max. tot nu toe is:

6x 70 Kg .. dus 30 Kg aan iedere kant plus stang van 10Kg (maar die tel ik meestal niet mee :) )

dus ja ... what am I ???
 
meso-endo geloof ik, dacht altijd endo maar ben toch gaan geloven dat ik ook wat meso in me heb :D
 
hmm.. het ging er toch om wat Spike was.. of niet?
my vote was Meso
 
Hoe bepaal je dat ?

Hi

ik ben meso-endo althans dat is wat ik denk. Maar ho bepaal je dat eigenlijk ?
Is het een beetje gokken en schatten? Ik heb het plaatje van ecto-meso-endo bekeken in mijn boek (van Arnold). Maar eigenlijk zit ik er een beetje tussen in. Wie kan me vertellen hoe ik PRECIES (als dit mogelijk is uiterraard) kan vast stellen.

groeten, Xerxes
 
Vage ecto ben ik :p. D8 dat ik puur ecto was, en ben het ook, met een beetje meso :p
 
Spijtig genoeg ectomorf
 
Originally posted by Olimantado
Zuiver ecto dacht ik altijd, maar met het ouder worden kom je blijkbaar toch meer aan (ben 30).
Kun je als tiener eigenlijk ecto zijn en als veertiger endomorf eigenlijk?

Hier is dat ook zo, altijd een echte ecto geweest maar nu eind 20 en ik merk dat de stofwisseling langzaam minder snel wordt.
 
ik ben ecto-endo...
Mijn buik is endo en de rest ecto verdorie!
 
ectos hebben toch ook moeite met grote maaltijden eten. als idt t geval is gaat het ectoverhaal voor mij niet op. Maar ik heb wel een snelle stofwisseling. Daarentegen als ik bulk met gezond voedsel is het enige wat groeit mijn buik. erg jammer. ik heb wel eens alles gemeten met een meetlint en t enige wat echt groeide was mn pens. voor de rest bleven bijv. mn armen op het zelfde getal steken. doch denk ik dus,gezien mijn lichaamsbouw vroeger, dat ik een ecto-meso ben met de nadruk op ecto.
 
Laatst bewerkt:
Waar staat endo eigenlijk voor ?
Meso ben je toch wanneer je zeer veel aanleg hebt, correct ?


Gr rob
 
Originally posted by rob12345
Waar staat endo eigenlijk voor ?
Meso ben je toch wanneer je zeer veel aanleg hebt, correct ?


Gr rob

er bestaan 3 primaire types van de menselijk fysiek.

ectomorf: staat voor iemand met een tengere bouw en skeletstructuur en een zeer snel metabolisme. hij heeft weinig lichaamsvet met een klein beetje spiermassa.
komt vrij moeilijk gewicht aan en staat zodoende ook bekedn als hardgainer.

mesomorf: het meest atletische type met een van nature goed ontwikkeld (lgespierd) lichaam. Kan razend snel spieren winnen of gewicht verliezen dankzij een matig tot snel metabolisme.
hier mag je je op dit forum gelukkig mee prijzen.

endomorf: bevat een overschot aan lichaamsvet en een heel traag metabolisme maar hiermee wel het voordeel dat ze snel spieren aanzetten. doch is de kans groter dat dit gepaard gaat met een toename aan lichamsvet.

meeste mensen zijn een kruising tussen 2 categorien, zoals een ecto-mesomorf of endo-mesomorf, maar zo zijn er ook mensen die je duidelijk in een van deze categorien passen.

Indien je ctomorf bent moet je eer echt op letten dat je om de 2,5 tot 3 uur een maaltijd met voldoende proteine en (onverzadigde) vetten nuttigt.

endomorfen moeten het dieet nog strikter naleven. koolhydraten kan je beter niet te veel van nuttigen en ditgeld vanzelfsprekend voor vetten.
 
Laatst bewerkt:
ik denk ecto/ecto-meso
 
Back
Naar boven