MuscleMeat

Wat ben jij nu geworden??? (1 bezoeker)

ben je nou een bb'er of een powerlifter

  • BB'er. Wouldn't want it anyother way

    Stemmen: 83 78,3%
  • powerlifter. Wouldn't want it anyother way

    Stemmen: 23 21,7%

  • Totaal stemmers
    106

Bezoekers in dit topic

Powerbuilder probeer gewoon sterke spiermassa op te bouwen en let op me vetpersentage
 
Ja eigenlijk lijkt het me wel wat om powerlifter te worden aan de ene kant omdat ik toch wel aardig moeite ga krijgen om echt laag in het vetpercentage te komen en omdat ik hou van hoe zwaarder hoe beter. En toch lijkt het me mooier om bodybuilder te worden dus ik ga ervoor :)
 
Maar goed, als je mij op dit moment zou moeten indelen in een van deze categorieën neig ik toch meer naar powerlifter.

Met andere woorden : ik zie er niet uit.... Wat foto's weer bevestigen!
 
ik ben power runner geworden
 
Powerlifter, maar fysiek vind ik ook belangrijk
 
ik ben heel roff geworden.
 
momenteel ben ik bezig om mn gewicht op de grote 3 tot de 350kg te krijgen, daarna ga ik me gewoon volledig focussen op bodybuilding, meer reps en shit:p
 
Bodybuilder , maar ik train als powerlifter. Altijd de grote 3 , en ook in de isolatie oefeningen ga ik zwaar. Powerbuilder dus. Ben wel liever iets sterker met wat meer vet. Oogt imo nog altijd goed.
 
zolang ik erop groei, speelt het voor mij geen rol hoe zwaar ik hoef te gaan
bber dus
 
momenteel een eikel,komt omdat mijn kuur net gedaan is en ben doe ik altijd wat klotig tegen iedereen.
bij deze dus excuses voor iedereen die van mij een klotige opmerking heeft gehad :)
 
BB-er. en dat was mijn doel ook. kracht is voor mij ondergeschikt aan vorm alhoewel ik het wel prettig vind om op mijn uiterste qua kracht te trainen.
 
Back
Naar boven