Fitness Seller

Wat ben jij per maand kwijt aan voeding (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mimango

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 mrt 2003
Berichten
295
Waardering
0
De topictitel zegt het al, wat ben jij in totaal ongeveer kwijt aan voeding, dus gewoon je eten + eventuele supplementen?
 
Ik zou de kosten van de supplementen eruit laten, die gaan anders een vertekend beeld geven, er zijn er die 200€ en meer per maand aan supplementen uitgeven.
Hoeveel mijn eten kost weet ik niet, ouders betalen alles :D
 
Mijn voeding alleen kost rond de 200 euro per maand, en dan eet ik heeeel goedkoop vind ik zelf.

De standaardsupplementen kosten mij 30 euro per maand, maar ik gebruik ook wel eens wat extra! :)

Dus laten we zeggen 230 euro per maand.
 
voeding rond de 250 euro per maand en supplementen weet ik zo niet dat verschilt nogal...
 
denk ook zo'n 250 euro
 
bijna niets ;) ook mijn ouders betalen zo goed als alles. Af en toe koop ik dan wel zelf wat kip en eens in de zo veel maanden 5 kilo rijst.
 
200 euro aan voeding en supplementen denk ik zoon 100 euro dus een dure hobby
 
Zonder sups tussen de 12 en 15 Euro p dag
 
Mijn ouders betalen eigenlijk al mijn voeding. Het enige wat ik zelf koop zijn m'n blikkies tonijn. Da's 89 cent per blikje. Daarvan eet ik er elke dag 1. Verder geef ik aan supplementen rond de 25 euro per maand uit. Dus het valt voor mij allemaal nogal mee :p
 
Eten ongeveer 35,- á 40,- en 1 bus amino's is 40,- voor 400 pillen maar daar doe ik wel ff mee.
 
ik snap niet hoe jullie kunnen eten van maar 200 euro per maand. als ik melk, eieren, roggebrood, kipfile, kaas, pindas, kwark, bananen, brinta, rijst, aardappelen, groente en andere dingen optel, dan kom ik uit op meer dan 250. en dat moet ik zelf betalen...
 
Zit rond de 300 in mn eentje denk ik. En zo'n 30 voor supps per maand gok ik...
 
50€ sups / maand
Rond de 300€ voor voeding / maand

Eten moet je toch kopen, dus zo'n dure hobby vind ik het eigenlijk niet. Alleen mijn kleren die te klein worden ;)
 
ik heb er eerlijk gezegd geen flauw idee van ...
 
hoe komen mensen op zulke hogen bedragen per maand? Tering...:/

Ik zit nu op 120-140 euro per maand
 
hoe komen mensen op zulke hogen bedragen per maand? Tering...:/

Ik zit nu op 120-140 euro per maand

Berekend op maandbasis moet je gewoon aan meer komen als je alles bij elkaar telt vlees vis sla noten yoghurt rauwkost melk fruit,.........
 
hoe komen mensen op zulke hogen bedragen per maand? Tering...:/

Ik zit nu op 120-140 euro per maand

Nou ik neem aan dat jij nog thuis woont en hun niet....want van 140 euro per maand "kan je niet" sups kopen en fatsoenlijk eten.
 
het is niet alleen je hobby of je werk , voor sommigen
maar ook je gezondheid , eten moet je tog kan je gelijk gezond eten
mijn moeder haalt meeste dingen , maar vaak haal ik ook wel wat denk voor 50 a 100 euries de maand
suplementen valt wel te verwaarlozen misschien 1 keer een pot eiwitten in de 2 of 3 maanden a 35 eurie en af entoe crea voor 30 euro als ik zin heb
 
geen idee...ik koop gewoon wat nodig is...niet meer en niet minder..

aan sups kom ik denk ik aan 50 a 60 euro per maand (incl vitamines e.d)
 
Back
Naar boven