MuscleMeat

Wat ben jij per maand kwijt aan voeding (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zal mijn binnenkort wel laten weten, als ik alleen ga wonen
 
ik snap niet hoe jullie kunnen eten van maar 200 euro per maand. als ik melk, eieren, roggebrood, kipfile, kaas, pindas, kwark, bananen, brinta, rijst, aardappelen, groente en andere dingen optel, dan kom ik uit op meer dan 250. en dat moet ik zelf betalen...
Misschien es niet alleen merkshit kopen???
En wie eet als BBer nou ****ing kaas?:D
 
50 € aan supplementen per maand (zal wel minder worden nu ik terug ga studeren), en voeding was 50€ per week die ik aan men ouders gaf, maar geloof mij ik eet voor meer dan dat hoor :D
 
Goede vraag eigenlijk. Alleen ook geen flauw idee van aangezien oudjes het hier nog betalen. Binnen afzienbare tijd terug op kot / kamer, en ik had gedacht aan € 50 per week (dus van de maandag tot de vrijdag ), denk hiermee toch ruimschoots mee toe te komen. Zal het anders later terug eens laten weten ;) Dus zou dan ook rond de 250 per maand zijn.
En idd als je geen merkproducten koopt, kan het aanzienlijk minder worden per maand aan uitgaves!
 
Wat mij betreft, men ouders betalen ook bijna alles. Maar soms is dit (vindt ik) niet genoeg, ik zit vlug aan een 30 euro per week dus doe dit x 4 dan bekom ik zowat een 120 euro.
Plus nog een supplement van 30 uero per maand dat maakt het totaal op 150 euro.

Even vermelden, dank u vor het bestaan van weekendwerk en vooral zakgeld:D en ouders, lol:cool:
 
Geen idee, ouders betalen alles, behalve de dagelijkse zak pinda's van 72 cent (hoe de **** ongezouten pinda's 2x zo duur kunnen zijn als gezouten is mij nog steeds een raadsel).

Maar ik denk dat het niet zo heel veel zou uitkomen. Met een heel brood doe ik denk ik 2 dagen, verder ongeveer een week met een pot pindakaas a 2,60 ofzo. En dan nog een pak melk per dag.

3x brood = 3x 0,80 cent = 2,40
1x pindakaas (600g) = 2,60 (als het moet koop ik wel de 1 euro goedkopere zonder stukjes noot)
7x halfvolle melk = 7x 0,60 = 4,20

totaal per week = 9,20, en dat is uit de Albert Heijn

dit is natuurlijk niet alles, ik eet natuurlijk ook dagelijks vlees/vis en groenten/fruit. Groenten/fruit koop ik wel op de markt, en de rest ga ik in de Lidl halen als ik op mezelf woon.

Meer dan 100 per maand gaat het me niet kosten denk ik. Is denk ik minder dan de mensen die elke keer hun wagen volladen met chips en cola.
 
100 aan supp en ongeveer 300 aan food
 
Veel teveel:P Zou het niet precies weten eigenlijk. Ik krijg op mijn studentenkamertje zo nu en dan een flinke voedseldropping van me ouders met extra kwark, rijst, eitjes, ananas, olie etc:D Dat scheelt ook nog wat.
 
geen idee...ik koop gewoon wat nodig is...niet meer en niet minder..

aan sups kom ik denk ik aan 50 a 60 euro per maand (incl vitamines e.d)
eten zou ik niet weten, doe de boodschappen niet, supps 150 euries denk ik(whey,preworkout stuff,bcaa en vitamines)
 
kwark: 7x0,55
melk: 7x1,09
Brinta: 1x 1,10
Pindakaas: 1x1,20
kipfilet:3x1,00
brood: 3x 1,40
totaal= 21,33

En dan nog iedere dag rijst, groente,kip/vlees,fruit, supplementen (zoald whey, visolie), etc etc.
 
Meer dan 100 per maand gaat het me niet kosten denk ik. Is denk ik minder dan de mensen die elke keer hun wagen volladen met chips en cola.

Ik spreek je wel als je op jezelf woont, ik gok dat je ongeveer 150-200 euro in de maand kwijt zult zijn, tenminste, als je oplet op wat je uitgeeft :)
 
het is niet alleen je hobby of je werk , voor sommigen
maar ook je gezondheid , eten moet je tog kan je gelijk gezond eten

Precies :). En daarnaast maakt het natuurlijk uit of je thuis woont of niet... Ik dus niet en daarom ongeveer 300 per maand +30 sups
 
Maar ik denk dat het niet zo heel veel zou uitkomen. Met een heel brood doe ik denk ik 2 dagen, verder ongeveer een week met een pot pindakaas a 2,60 ofzo. En dan nog een pak melk per dag.

3x brood = 3x 0,80 cent = 2,40
1x pindakaas (600g) = 2,60 (als het moet koop ik wel de 1 euro goedkopere zonder stukjes noot)
7x halfvolle melk = 7x 0,60 = 4,20
Dat is idd niet zoveel maar daar heb je als BBer ook vrij weinig aan:P

dit is natuurlijk niet alles, ik eet natuurlijk ook dagelijks vlees/vis en groenten/fruit. Groenten/fruit koop ik wel op de markt, en de rest ga ik in de Lidl halen als ik op mezelf woon.
Dat maakt het duur! Vlees, vis en groente's kost een vermogen:(
 
Dat is idd niet zoveel maar daar heb je als bodybuilder ook vrij weinig aan:P

Waar slaat dat nou weer op ??? Pindakaas zit vol energie, eiwitten en goede vetten.

Wtf moet ik anders op mijn brood doen, kipfilet zeker? :rolleyes:
 
Pff brood met pindakaas is een prima weightgainer. Heb er tot nu toe ook me meeste PR's aan te danken.

Dit topic is eigenlijk best confronterend:twitch:
 
Back
Naar boven