XXL Nutrition

Wat bijkomen door suplementen.

Bezoekers in dit topic

jeroen6324

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
23 aug 2008
Berichten
3
Waardering
0
Hallo, ik ben hier dus nieuw.
Ik ben 19 jaar weeg 58 kg doe nu al een jaar fitness, ik moet zeggen leuk.

Nu heb ik al een hele maand active pro 80 shakes genomen. een denk ik goedkoop iets uit gosport in de shopping 25 euro voor een halve kilo.
Daarmee ben ik toch minstens 2à3 kilo bijgekomen. Ook misschien omdat ik wat meer fitness en wat gezonder leef.

Nu is mijn vraag of dit product kwalitatief wel in orde is. Of zou ik beter iets nemen als muntant mass.

Bedankt voor de responce!!

Groetjes uit Brussel :D
 
welkom.

heb je al een voedingsschema? dit is veel belangrijker dan supplementen.
Als je voeding niet juist is kan je veel geld weggooien aan supplementen omdat
deze dan simpelweg niet helpen. De basis is het belangrijkst.

gr, 4 Myself
 
Je komt bij door te eten, niet door supplementen.
 
ha, eigenlijk eet ik gewoon aan wat ik denk en als ik tijd heb.
Ik eet eigenlijk niet veel omdat ik niet zoveel kan eten. Ik heb snel genoeg.
Het meeste eet ik eigenlijk nog 's avond wat denk ik toch wat ongezond voor het slapen gaan. Ik kan gerust s avonds nog een pizza, pitta en wat frieten eten. Terwijl ik in de dag bijna niets eet. Wat ik dan wel weer dronk was per dag min. 2 liter cola, raar dat ik daar van niet bijkom. Dat ben ik nu aan het vervangen door water. Geloof het of niet ik voel me allesins al veel beter door dat water. Reiniger als ik het zou moeten omschrijven.

Ik ga eens dit forum doorbladeren en zal wel wat info over schema's vinden zeker?
 
ja ik zou ook maar een kijkje in de voeding sectie doen want veel erger dan dit kan niet geloof ik.
 
Ja misschien vreemd voor jullie om een nop te horen praten:rolleyes:
Is het dan zo dat jullie met zo'n dagschema echt elke dag dezelfde voeding herhalen. Voor mij lijkt het echter onmogelijk omdat je nooit weet waar en wat je te eten krijgt. Woon nog bij mammie en pappiee:p.

Ik zal mij dus wat verdiepen op dit forum...
 
je moet wel vaak hetzelfde eten om genoeg bijv goeie vetten binnen te krijgen maar je kan er veel kanten mee op. maakt opzich niet uit als je bij je ouders woont, hangt wat van je ouders af. kijk eens rond bij de voedingsschema's en verdiep je er wat in. je zal zien dat je voeding echt belangrijk is voor je resultaat. net zo belangrijk als je training!!!

suk6!
 
Als je een maand goed eet en traint kan je al netzoveel bijkomen dan dat jij in 1 jaar gedaan heb met je crappy eten en shakes
 
Back
Naar boven