XXL Nutrition

wat denken jullie van deze! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

davinchki

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
30 mrt 2008
Berichten
113
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
107kg
Vetpercentage
10%
maatje van mij is met een combi die nog niet zoveel gebruikt wordt 4weken bezig,is een combi van primobolan 400mg/week 10weken
anadrol 200mg/dag 6weken

Nu ik had hem gezegd dat dit niet echt een stack zou zijn waar hij super veel vvm mee zou halen maar hij heeft nu super veel kracht echt ongelooflijk en is toch al 7,5kilo bijgekomen en geloof me met bitterweinig vocht.
het enige neven effect dat hij momenteel merkt is de hoge bloeddruk en hoofdpijn maar daar neemt hij een aspro voor in ;)
Misschien een combi om te proberen?
 
oxy en primo is volgens mij wel een bekende combie, ivm vocht onder controle houden.

zet je oxy met een aromatiserent middel (test deca) dan hou je super veel vocht vast, maar samen met een dht is dit heel veel minder.

ik ben toevallig laats wat over oxy aan het opzoeken geweest :rolleyes:
 
Dat je minder vocht zou pakken had ik verwacht maar dan nog pakt hij toch 7,5kg op 4weken en vetpercentage blijft op 10% staan bij 1OOkg
 
Dat je minder vocht zou pakken had ik verwacht maar dan nog pakt hij toch 7,5kg op 4weken en vetpercentage blijft op 10% staan bij 1OOkg

gehe ja dat is wel een flinke gain ja , maargoed oxy op 200mg mag je ook wel iest van verwachten :rolleyes:
 
Nu om dat hij die oxy nu stackt met primo moet hij zich nu zorgen maken om gyno en zo wel wat moet hij gebruiken? nolva genoeg?
 
je krijgt juist geen gyno als je iets stackt met een dht.
 
Ik mag geen advies geven,
maar ik heb wel een stukkie van bodypage gejat:rolleyes:
Dit is een klein stukje van het heele profiel wat er staat

Oxybolone converteert niet naar oestrogeen, en dus is het gebruik van anti-oestrogenen niet nodig als verder geen aromatiseerbare steroïden worden gebruikt. Maar, als het wordt gestackt met aromatiseerbare steroïden, is oxymetholone berucht om het verergeren van “oestrogene symptomen”, waarschijnlijk door het ontketenen van progestagene effecten, die de bodybuilder verwart met oestrogene , of door het vergroten van het oestrogene metabolisme en het vermeerderen van aromatase


[Link niet meer beschikbaar]
 
Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat oxymethalone meer een oestrogeen is en dat het geen progesteron effecten had dacht ergens te lezen van big cat :rolleyes:
 
6weken @ 200mg ED oxy :eek:
 
Ja inderdaad heeft ongelooflijke krachtwinst benchpress van 8x140 naar 8x170 op 4weken
 
Ik krijg ook altijd koppijn van oxy maar is wel erug lekker.
 
Heb anadrol nog niet gebruikt maar nu ik men maat zie gaan denk ik er toch over na. Kdacht da je er enkel vocht van vasthield ,maar samen met die primobolan hou je er totaal geen vocht mee vast :D
 
Back
Naar boven