XXL Nutrition

Wat denken jullie van haar stats? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waterman94

Cool Novice
Lid geworden
4 okt 2016
Berichten
183
Waardering
49
Lengte
1m65
Massa
68kg
Ik vind dit best mooie lichamen voor vrouwen, en ik heb en hele verzameling aan fotos als inspiratie. Alleen ben ik benieuwd wat hun stats zullen zijn.

Wat schatten jullie dat hun squat/deadlift en eventueel bankdruk stats zijn? En hun body fat.

Ik snap dat je dat niet zomaar kan weten, maar een schatting zou al fijn zijn van een van deze dames.


IMG_1039.JPG
IMG_1112.JPG
 
IMG_3639.JPG
IMG_3647.JPG
Ik kon maar 2 fotos plaatsen, hier nog 2.
 
Hoe kan je nu zie aan een foto hoeveel DL en SQ ze doen ? :D

En als ik die fotos zie dan denk ik wel aan wat anders dan hoeveel ze benchen ofzo :D
 
Wat vinden mannen er trouwens van als dames een strakke buik hebben zoals hierboven? Ik hoor zoveel mannen zeggen dat ze dat lelijk vinden bij vrouwen. Niet dat dat me gaat stoppen want ik vind het prachtig en zal het gaan halen ook:cool:
 
Das toch helemaal niet te zeggen aan de hand van wat foto's . Beetje onzinnig topic zo. Waarom maak je zelf geen log aan en stel je je vragen op 1 plek.
 
Wat vinden mannen er trouwens van als dames een strakke buik hebben zoals hierboven? Ik hoor zoveel mannen zeggen dat ze dat lelijk vinden bij vrouwen. Niet dat dat me gaat stoppen want ik vind het prachtig en zal het gaan halen ook:cool:

Ik vind ut lekkah!!!!!! :D
 
Ik kijk wel eens Heidi Somers en Nikkie Blackketter via Youtube, die hebben vergelijkbare lichamen als hierboven, en valt me op dat die vaak helemaal niet bezig zijn met stats.. In hun workouts squatten ze vaak met 40 voor volume en heavy sets met 60.. Ik zie ze voornamelijk veel volume doen! Maar zij zijn ook beide heel klein, Heidi is volgens mij maar 1.50m en weegt nog niet eens 50 kg..
 
 
Ik denk dat ik met 3 van hen kan bankdrukken en met 6 stuks deadliften....
Zou t al gezellig vinden om met 1 samen te bankdrukken of deadliften hoor.
 
Back
Naar boven