AndroidHealthClinic

Wat denken jullie?

Bezoekers in dit topic

ArmenianFighter

Cool Novice
Lid geworden
31 mei 2012
Berichten
37
Waardering
1
Lengte
1m70
Hey mensen,

Ik had een vraagje volgens theorie van op (runinfo.nl) kan ik van 18/19% bodyfat naar 12% gaan als ik 5kg vet afval. Graag zou ik weten of dit informatie nou klopt?

Ik zit momenteel 1000kcal onder me onderhoud ik val om de 3/4 dagen 800 gram, ik doe elke dag aan cardio 30 min en 1.30 krachttraining.

Ben van 28% vet naar 18% gekomen in een hele korte periode nu wil ik van 18% naar 12% hoelang zou ik daar over doen?

Ook had ik een vraag als ik nou bijvoorbeeld echt 5kg afval voor die 12% vet percentage, dan weeg ik 69kg? voor iemand van 1.73 is dat bepaald niet veel maar hoe zie ik er dan uit breder of gewoon een " dun " gezond persoon met een klein beetje sixpack net als de meeste tieners..

Ik hoor het graag.
 
Je zult wat breder zijn dan de gemiddelde tiener, maar zeker niet veel.
Als je nu 74kg bent, met 18%, =13,3kg vet.
VVM van 60,7.
69kg is dan dus met vp van 12%.
Dus ja, je moet 5kg vet verliezen, om 12% op 69kg te hebben.
 
Je zult wat breder zijn dan de gemiddelde tiener, maar zeker niet veel.
Als je nu 74kg bent, met 18%, =13,3kg vet.
VVM van 60,7.
69kg is dan dus met vp van 12%.
Dus ja, je moet 5kg vet verliezen, om 12% op 69kg te hebben.

Hmm oke man, bedankt om dat te bevestigen, kan ik tijdens de cut eigenlijk ook spiermassa winnen? Want nu ik afval verlies ik eigenlijk geen kracht in tegendeel ben ik sterker geworden en val ik gewoon af ( weegschaal - spiegel qua vet dan )

Afvallen is geen probleem, alleen is het qua uiterlijk hoe ik er uit ga zien.. als het eind resultaat : dunne jongetje word met een sixpack dan hoeft het niet, dan zal ik gewoon bulken en spiermassa winnen tot volgend jaar..
 
spiermassa winnen en cutten gaat niet samen vooral niet als je zo diep cut als jij zal eerder spiermassa verloren gaan zelfs..... dus na t cutten clean gaan bulken voor lange tijd en dan komt t wel goed
 
Maar hoe weet je nu
Ik zit momenteel 1000kcal onder me onderhoud

Als je bij het andere door jou geopende topic (waar je overigens verder niet meer reageert) aangeeft:
calorieën enzo optellen doe ik niet echt. En ik ga echt niet per maaltijd gaan wegen wat ik eet en wat ik niet eet
 
Als je je de moeite niet neemt om je kcal te tellen zal het nooit wat worden.. simple as that.. fact!
 
Back
Naar boven