AndroidHealthClinic

Wat doe ik fout? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Iniminie

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
13 okt 2002
Berichten
69
Waardering
0
Ben begonnen met 3 weken 600mg deca en 750mg omnadren
daarna nu vier weken 1000mg deca en 1250mg sustanon. De eerste 6 weken heb ik er ook nog 40mg dianabol ( Akpuxuh )bij genomen
Maar ben dus nu nog maar 2 kilo aangekomen. Dan zou je denken dat de spullen niet goed zijn maar ik ben in kracht echt enorm vooruit gegaan. Bankdrukken van 140 kg naar 165 kg. Verder de normale bijwerkingen. Veel zin in coïtus soms wat opgefokt. Ik eet goed slaap goed en train hard.
De spullen zijn van iemand die ik 100% vertrouw en heb bv. de sustanon nog gebruikt van mijn vorige kuur die toen wel heel goed ging. Weet iemand wat ik fout doe. Dit is wel mijn 3e kuur sustanon/deca. Zou het kunnen dat ik beter weer eens iets anders kan gebruiken?
 
Ik vind 1 gram deca per week veel te hoog.
Het is gekend dat deca in die dosis catabool werkt. Maar volgens mij is wat je gebruikt hebt wel degelijk iets anders dan wat jij denkt dat het is...
Waarom omnadren en sust? Zijn 2 slechte producten IMO, er zijn betere test varianten op de markt te vinden.
Wat ik ook niet volg is dat je begint met een lage dosis en dan opbouwt, nergens voor nodig, beter is een laaddosis te doen en dan een gelijke dosis te houden.
Ik zou het allemaal eens laten testen want je winst is niet in verhouding met de kuur.
 
De gelijke dosis is me bekend. Ik heb verhoogd omdat het resultaat uitbleef. De spullen zijn oke. Andere jongens gebruiken dezelfde spullen en gaan er wel goed op. Welke test variant vind jij beter?
 
Van veel medicatie is bekend, en van bijna alle wordt vermoed, dat ze een bel curve hebben ; een lage dosis levert een tegen gesteld effect op van een extreem hoge dosering. Dezez bel curve is natuurlijk gebonden aan de persoon. Sommige medicatie gebruiken we in het bel gebied .... sommige juist in de negatieve respons deel van de curve .... Het lijkt mij er op dat we hier een middel hebben dat in de bel curve en niet in de nagtieve response curve moeten gebruiken.... Uiotvinden dus hoe jouw lichaam werkt.
 
Originally posted by Iniminie
De gelijke dosis is me bekend. Ik heb verhoogd omdat het resultaat uitbleef. De spullen zijn oke. Andere jongens gebruiken dezelfde spullen en gaan er wel goed op. Welke test variant vind jij beter?
Ik zou de deca zeker verlagen, niet hoger dan 600 mg en de test naar anderhalve gram/week, maar gebruik in het vervolg enanthaat/testoviron, cypionate ed dan is je curve/afgifte en piek beter gedurende de hele week, omdat deze de test meer gelijk afgeven.
Maar je kan wel zeker zijn dat je goed spul hebt, ik heb hier in het verleden nog z iemand geweten die dat zei, uiteindelijk heeft ie het late testen en was het tot zijn grote verbazing ook fake, never trust anyone bro.
 
Tja je weet het natuurlijk pas zeker als het getest is. Maar mijn krachttoename is zo groot dat het haast niet fake kan zijn. Ik ga je advies opvolgen en ga 600mg deca zetten en 1.5 gram sustanon. Ik zal de volgende keer ook enanthaat/testoviron en cypionate gebruiken. Kijken of dat beter gaat. In iedergeval erg bedankt voor je antwoord.
 
Net wat je zegt: je werd sterker, er zijn producten die goedkoper zijn voor de dealers en je sterk maken, maar niet veel doen aan je groei....
 
Beste INIMINIE waar laat je dat allemaal, ik bedoel hoe spuit je dat allemaal weg, 1000mg deca en 1250mg test??
 
Nou dat is niet zo moeilijk hoor. Zijn 5 prikken per week. 200mg deca en 250mg sustanon samen in spuit. In elke been 1 en in elke bil 1 dan zit ik op vier. Daarna weer opnieuw zo.
 
Dat verklaart veel... zo heb je natuurlijk nooit geen piek moment! Je moet 400 tot 600 mg in 1 keer doen. Je bloedwaarden zijn dan hoger en gaan vanzelf langzaam afbouwen.
Dus: 2 x 750 mg test per week en 1x 600 mg deca/week
Die test hoeft niet op 1 plaats, kan je verdelen over 2 injectie plaatsen bijv. 500 mg en 250 mg maar zorg in elk geval dat het op dezelfde dag gebeurd.
Het zijn producten met langwerkende esters, dus 5 prikken per week is nergens voor nodig en verminderd alleen het effect met gevolg minder winst.
 
Als je heel hoog gaat zitten in je deca kan dat je groei remmen. ik zou zelf nooit boven de 600 mg gaan. ben nu zelf bezig met 1000 mg sust 400 mg deca en 50 mg dbol. heb er nu bijna 4 weken opzitten en ben al 8 kg zwaarder geworden. Kracht vliegt ook omhoog. Ben bang dat bij jou de deca misschien wel de rem erop zet.
 
Zou dit beter zijn? Maandag 750mg sustanon, woensdag 600mg deca en vrijdag weer 750mg sustanon of zouden jullie het anders doen.
 
Je kan misschien equipose gebruiken, i.p.v. deca.
Dat kan je hoger doseren.

Verder betwijfel ik of je wel degelijk deze dosis gebruikt...
Je komt onzeker over, en iemand die zulke dosissen gebruikt heeft wel wat ervaring. 2g... Jezus man, dat is waanzinnig.:eek:

Ik begrijp ook niet waarom je na 3 weken pas je dosis verhoogt. Met deze soort kuren heb ik geen ervaring maar ik denk dat het beter is om:

8 weken: 1g test te zetten
4 weken: 50mg dianabol
8 weken: 600mg equipose
 
Laatst bewerkt:
Ach wat is onzeker. Ik probeer altijd netjes en vriendelijk te blijven en probeer te leren van andere. Ik vind het jammer dat je twijfelt over de dosering. Ik ken genoeg jongens die nog veel hoger zitten.
 
Originally posted by Iniminie
Ach wat is onzeker. Ik probeer altijd netjes en vriendelijk te blijven en probeer te leren van andere. Ik vind het jammer dat je twijfelt over de dosering. Ik ken genoeg jongens die nog veel hoger zitten.

Dude, ik denk dat je gewoon veel te zwaar kuurt. Als je aan wedstrijden meedoet, of wilt meedoen. Dan kan ik het begrijpen maar anders...
???
 
Wat de deca betreft heb je gelijk. Deze ga ik ook verlagen naar 600mg. Maar 1000mg sustanon word vaak gebruikt hoor. Het schema wat je opschreef is daarom ook een goed schema voor de volgende keer.
 
Back
Naar boven