MuscleMeat

Wat doe ik niet goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

peterpower

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2010
Berichten
37
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
108kg
Hey vrienden,

Vraag mij één ding echt af.... Train nu 3,5 jaar ongeveer strak vijf keer per week, heb een goed schema voor mijzelf

ma/do biceps, borst
Di/vr rug,triceps
Wo benen , schouder

Eet goed, circa 3000 calorieen per dag, aan volkorenbroood met kip, eieren, pasta*s, yoghurt, allemaal afgestemd op het trainen. 2-3x per dag shakes....
Rust goed uit, circa 8u per dag slapen...
Heb absoluut de bouw ervoor (weeg 106) met een vetperc van 17%

Wat ik dus best raar vind is dat er jongens van mijn leeftijd zijn(valt vooral op met stappen) die eens zo dikke armen hebben, terwijl ik al behoorlijke heb, en die (ze zeggen) minder trainen... Train ik verkeerd? Ga elke training door tot verzuring optreedt.
 
post eens een foto...
 
3000 kcals is voor jou gewicht niet veel, zelfs niet als je op dieet bent om vet te verbranden. Misschien zit daar je probleem. ;)
 
3000 kcals is voor jou gewicht niet veel, zelfs niet als je op dieet bent om vet te verbranden. Misschien zit daar je probleem. ;)

+1
en ook je indeling lijkt me verre van ideaal, te weinig rust.
 
Ik zou zeggen, pak elke spiergroep maar 1 keer per week. 3000 cals zijn ook te weinig imo..
 
Oke, dat word dus de voeding opkrikken naar... 3500 kc? Kom ik dan niet teveel in vet aan? Wil juist die combinatie houden, vet verliezen en spieren opbouwen.
Misschien is dat een idee elke spiergroep maar één keer per week.. Neem aan wel op Max trainen. Betekend dus te weinig rust per spiergroep.
 
Oke, dat word dus de voeding opkrikken naar... 3500 kc? Kom ik dan niet teveel in vet aan? Wil juist die combinatie houden, vet verliezen en spieren opbouwen.
Misschien is dat een idee elke spiergroep maar één keer per week.. Neem aan wel op Max trainen. Betekend dus te weinig rust per spiergroep.

Voor mij werkt het heel goed.. Gewoon voluit gaan met trainen en een week later weer. Heb je goede rust.. Ik deed: ma: borst/triceps di:rug/biceps do: benen vr: schouders
 
Back
Naar boven