AndroidHealthClinic

Wat doe je hele dagen?

Bezoekers in dit topic

AAlcHemY zei:
Ik ben productiemedewerker van een bedrijf dat systemen voor benzinestations levert. Nog redelijk interessant eigenlijk.

En ja, het is mogelijk om gratis te tanken, zonder dat het opvalt. Lukt enkel niet overal.
( die vraag volgt meestal als ik vertel wat ik doe )

Voor de rest een beetje pc's herstellen hier en daar.

Ook als het mooi weer is een beetje rondcruisen in de Elise. :)

Pics van je elise? :D
 
bartp zei:
Luchtmacht valt financieel heel hard tegen, maar is natuurlijk wel veel gaver. Lekker een beetje rakette afschieten midden in de nacht in een woestijn. :D Ik heb ook een jaar of 6 a7 piloot willen worden. Ik heb een vliegbrevet gehaald enzo... maar ik weet dat ik niet door de keuring heen kom dus heb ik het maar uit mijn hoofd gezet... Bij EPST had ik overal de hoogste mogelijke score bij de test behalve bij test 5 ofzo (motoriek) had ik een 3. Ik heb de vaardigheden wel denk ik, maar het verleden niet... :cool:


:) cool

ik ga er natuurlijk ook niet van uit dat ik door de testen heenkom.. maar kan het altijd proberen;)
waarom zou jij niet door de keuring heenkomen?
 
MonsterStrength zei:
Pics van je elise? :D
Die had ik [Link niet meer beschikbaar] al eens gepost, halverwege de pagina. ;)

( Ondertussen wel het geluid eens opgenomen ervan, link )
 
net student-af en dus een beetje de kansloze hulpkracht in de supermarkt aan het uithangen, bevalt redelijk en we wachten nu op de overstap naar de KMAR:)
 
George zei:
:) cool

ik ga er natuurlijk ook niet van uit dat ik door de testen heenkom.. maar kan het altijd proberen;)
waarom zou jij niet door de keuring heenkomen?
Geestelijk niet stabiel genoeg en drugsgebruik in het verleden dat ik niet kan ontkennen omdat het best wel in mijn medische dossiers staat. Een groot gedeelte kan ik nog laten vernietigen omdat het voor mijn 18e was. Maar er staan nog wel enkele A4'tjes vol van na mijn 18e verjaardag.
 
bartp zei:
Geestelijk niet stabiel genoeg en drugsgebruik in het verleden dat ik niet kan ontkennen omdat het best wel in mijn medische dossiers staat. Een groot gedeelte kan ik nog laten vernietigen omdat het voor mijn 18e was. Maar er staan nog wel enkele A4'tjes vol van na mijn 18e verjaardag.

damn dat kan idd soms niet goed uitpakken. Jammer dat ze niet goed kunnen zien hoe hard je nu bezig bent!
 
George: Je moet gewoon binnekort eens langs EPST gaan (is in maarssen) en zo'n test doen. Kost heel weinig. En is sowieso een leuke ervaring.

Ik ken redelijk wat piloten (>20) en de meeste adviseren om het te proberen in Eelde, omdat je dan bij een KLM of een Lufthansa terecht komt. Maar aangezien het met de duurdere vliegmaatschappij niet zo goed gaat. Kan het intressant om het via EPST te doen. Die in maastricht heeft geen enkele baangarantie (zover als andere die wel hebben) dus daar zou ik 2 keer over nadenken.

Succes! Je moet gewoon denken ik ben een van de mensen die geschikt is!
 
builderB zei:
damn dat kan idd soms niet goed uitpakken. Jammer dat ze niet goed kunnen zien hoe hard je nu bezig bent!
Mensen worden beoordeelt op het verleden niet op het heden. :cool:
 
chemische technologie aan de uni twente. maar nu even een beetje vakantie (lees: herkansingen leren). daarnaast bezig met trainen en studieontwijkend gedrag
 
even voor vandaag vertellen... wel grappig.

Nu justin timberlake dvd kijken hahaha.

douchen

omkleden

verjaardag- en slagings feest lieve moeder (kus)

basketballen

chillen in een bubbelbad

overna denken of ik morgen dat klote dieet ga doen of niet
 
Ik eet, doe aan cardio, werk de hele dag als het kan, ga trainen en kijk een beetje rond op dbb :D
 
Tjalle zei:
Om los te barsten Ben Student aan hoge school van arnhem en Nijmegen Studeer Communicatie en Multimedia Design, Voor de rest werk ik 2x in de week Bij een Transport Bedrijf Laden en lossen van Producten en In het weekend Ga ik uit :)


:) ik doe ook Multimedia design alleen in Ede :D/
 
Doordeweeks beetje trainen,pieltrekken, eten verder weinig. Sweekends stage lopen.
 
bartp zei:
George: Je moet gewoon binnekort eens langs EPST gaan (is in maarssen) en zo'n test doen. Kost heel weinig. En is sowieso een leuke ervaring.

Ik ken redelijk wat piloten (>20) en de meeste adviseren om het te proberen in Eelde, omdat je dan bij een KLM of een Lufthansa terecht komt. Maar aangezien het met de duurdere vliegmaatschappij niet zo goed gaat. Kan het intressant om het via EPST te doen. Die in maastricht heeft geen enkele baangarantie (zover als andere die wel hebben) dus daar zou ik 2 keer over nadenken.

Succes! Je moet gewoon denken ik ben een van de mensen die geschikt is!

mits ik burgerluchtvaart wil gaan doen moet ik me daar zoiezo nog in gaanv erdiepen:)

en wat voor test bedoel je?
 
George zei:
mits ik burgerluchtvaart wil gaan doen moet ik me daar zoiezo nog in gaanv erdiepen:)

en wat voor test bedoel je?
Ik bedoel een vliegaanlegtest.
 
hard werken als landmeter ( dus momenteel met die hitte:()
 
financiele administratie 40 uur
trainen/cardioen
eten
huishouden
mannetje tevree houden
 
ik zit bij de bewaking van de luchtmacht,verder trainen,eten en rusten
 
Back
Naar boven