Fitness Seller

Wat doe je hele dagen?

Bezoekers in dit topic

was dat maar waar, ' k doe multimedia & communicatie in kortrijk, en 'k hoop om te werken als asp.net programmeur, of vb.net
 
qwert55 zei:
Je gaat me toch niet vertellen dat je laatst op de HTS in Arnhem was? Was 's avonds! Bij ene meneer Kwak! Is ook mijn docent geweest...o.a. van het vak restauratie. Ik dacht je te herkennen man! Zal wel heel toevallig zijn!


DUDE!!!!!
 
Zeker weten dat ik dat was

Edy is een fijne leraar!! :D :D
 
Jopie zei:
Zeker weten dat ik dat was

Edy is een fijne leraar!! :D :D

Ik weet het...hijs dit jaar mij afstudeerbegeleider geweest!
 
Leuk om allemaal te lezen. Mij bijdrage, ik ga als ik over ben:p naar 6 VWO, en op de zaterdag morgen werk ik, en in de vakantie werk ik ook.
 
qwert55 zei:
Ik weet het...hijs dit jaar mij afstudeerbegeleider geweest!


Wij hadden op de hts in Groningen niet zo`n leuke leraar die zo gepasioneerd over zijn vak kan praten.

Je hebt me toch niet op de wc`s gezien he? :o :s

Wat voor project heb je gedaan als afstudeerproject?
 
Jopie zei:
Wij hadden op de hts in Groningen niet zo`n leuke leraar die zo gepasioneerd over zijn vak kan praten.

Je hebt me toch niet op de wc`s gezien he? :o :s

Wat voor project heb je gedaan als afstudeerproject?

Heb je niet gezien! Hoorde wel iemand kreunen achter een dichte wc-deur.

Dat zo'n vak zo geil kan zijn he?! ;)

Het plan betrof een stuk centrumvernieuwing in Veenendaal. Uitbreiding van het winkelcentrum. In het plangebied ligt ook een oud monument van de voormalige wolfabriek...hier hebben we een herbestemming voor bedacht...alleen de twee monumentale gevels laten staan en iets moderns achter gebouwd.
 
qwert55 zei:
Heb je niet gezien! Hoorde wel iemand kreunen achter een dichte wc-deur.

Dat zo'n vak zo geil kan zijn he?! ;)

Het plan betrof een stuk centrumvernieuwing in Veenendaal. Uitbreiding van het winkelcentrum. In het plangebied ligt ook een oud monument van de voormalige wolfabriek...hier hebben we een herbestemming voor bedacht...alleen de twee monumentale gevels laten staan en iets moderns achter gebouwd.

OK vet cool dude :thumbs:
wat was je cijfer?
 
Jopie zei:
OK vet cool dude :thumbs:
wat was je cijfer?

een 8....en nog bijna genomineerd voor de vitae-award. Maar das nu een andere groep geworden... helaas!
 
bartp zei:
Waarom geen KLM of EPST als 2e keus?

is natuurlijk ook nog een optie
maar f16 (jsf binnekort) piloot lijkt me zo veel mooier dan burgerluchtvaart...
als ik bij de luchtmacht ga wil ik na het contract wel doorstromen naar de burgerluchtvaart maar om dit nu meteen te gaan doen.. lijkt me te saai.
 
Dave Hawk zei:
Zeg maar wat wil je precies weten :dunno: ;)

hehe, was meer bij wijze van spreken. k ga namelijks in sept stage lopen in de GGZ. (k ben erg benieuwd wat ik er precies ga aantreffen :D)
Maar als ik iets tegen kom, I know where to find you ;)
 
George zei:
is natuurlijk ook nog een optie
maar f16 (jsf binnekort) piloot lijkt me zo veel mooier dan burgerluchtvaart...
als ik bij de luchtmacht ga wil ik na het contract wel doorstromen naar de burgerluchtvaart maar om dit nu meteen te gaan doen.. lijkt me te saai.
Luchtmacht valt financieel heel hard tegen, maar is natuurlijk wel veel gaver. Lekker een beetje rakette afschieten midden in de nacht in een woestijn. :D Ik heb ook een jaar of 6 a7 piloot willen worden. Ik heb een vliegbrevet gehaald enzo... maar ik weet dat ik niet door de keuring heen kom dus heb ik het maar uit mijn hoofd gezet... Bij EPST had ik overal de hoogste mogelijke score bij de test behalve bij test 5 ofzo (motoriek) had ik een 3. Ik heb de vaardigheden wel denk ik, maar het verleden niet... :cool:
 
Net MBO Niv 4 opleiding afgerond. Half jaar stage gehad.. werk daar zon 40 uur per week nu. En op zaterdag nog bij m'n bijbaan: truckwash (www.truckwash.nl :P )

Verder volgend jaar HBO Bedrijfskundige informatica...

Netals Marc ben ik metaal ook n beetje uitgebrand...nog 1 weekje en dan eindelijk vakantie.. niet meer 10 dingen tegelijk doen en ondertussen je mik in je smoel frotten :(
 
Werkzaam op de administratie van een pharmacy.
 
beroep: atm-medewerker bij Geldnet waardetransport 5x pw
opleiding: mavo, grafisch lyceum en beveiliging
 
Laatst bewerkt:
fulltime paljassen
 
Web application developer :D, ik ben PHP programmeur. Dit is een fulltime job en ik werk vanuit huis.
 
Ik werk voor een bierbrouwerij, ben daar een kantoormiepje...

Verder sport ik, ga 1 keer in de week naar mijn begeleider en dat is mijn leven wel zo'n beetje.
 
In de vakantie werk ik Full-Time.. daarna weer verderz met Bedrijfseconomie aan de hoge school van Arnhem en Nijmegen
 
Ik ben productiemedewerker van een bedrijf dat systemen voor benzinestations levert. Nog redelijk interessant eigenlijk.

En ja, het is mogelijk om gratis te tanken, zonder dat het opvalt. Lukt enkel niet overal.
( die vraag volgt meestal als ik vertel wat ik doe )

Voor de rest een beetje pc's herstellen hier en daar.

Ook als het mooi weer is een beetje rondcruisen in de Elise. :)
 
Back
Naar boven