AndroidHealthClinic

Wat doe je met 1500 mg tren-a, 4125 mg andropen en 1000 mg boldebal

Bezoekers in dit topic

Builderke

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
12 jul 2005
Berichten
1.062
Waardering
0
Vraag; Wat doe je met 1500 mg trenbolone-a van British Dragon, 4125 mg andropen 275 an British Dragon (bestaat uit 20 mg test-a, 75 mg test-cyp, 90 mg test decanoa, 40 mg test-prop en 40 mg test-phenylprop per ml, vandaar de 275 :)) en 1000 mg boldabal an British Dragon die je nog hebt liggen ?

Antwoord, dat zet je in een kleine kuur voordat je aan de volgende begint

Ik had het volgende in gedachten;

Wk 1-7 : EOD : 75 mg trenbolone-a (komt op 225 mg/EW)
Wk1-7 : 550 mg andropen
Wk1- : 500 mg boldabal

Totaal :

1500 mg trenbolone-a (75mg trenbolone-a/ml, 2 vials)
4125 mg andropen (275 mg/ml, anderhalve vial)
1000 mg boldabal (200mg/ml, halve vial)

Ik sta open voor alle suggesties; Kortere kuur, trenbolone-a uppen, you name it....

Oh ja, zeggen dat ik wat meer moet bijkopen voor een en dan alles moet samengooien voor een "deftige" kuur is niet aan de orde want ik wil hiervan af. Volgende (zevende) kuur zal bestaan uit trenbolone-e, test-e, T3 en dus passen deze producten er niet meer in.

Dus knock yourselves out...

Ps; gezien dat ik maar 1000 mg boldabal hb kan dat er mss toch uit, 1000mg is gewoon niets, zeker niet als ik dat over twee weken verspreid,... zal ik dan nog wel eens een ander keertje zetten of verpatsen.
Pss: Veel belangrijker vraag; is 75 mg trenbolone-a voldoende EOD ? Zoniet zet ik de hele boel aan de kant, met de trenbolone-a staat of valt deze kuur.... Dus als 75 mg EOD niet volstaat --> dan is dit een no go...

Ps; stats;

1.74 m
93 kg
11 jaar trainen (eerste twee jaar 7/7 daarna 5 à 6/7)
Dit zou mijn zesde kuur zijn.
 
Laatst bewerkt:
Boldebal is toch de bold die WEL goed werkt? :)

Zou die dan op 400 mg gooien voor 12 weken, moet je wel bijkopen natuurlijk. Tren ace de laatste 7 weken erbij, en dan die andropen natuurlijk de gehele kuur.. :P
 
Boldebal is toch de bold die WEL goed werkt? :)

Zou die dan op 400 mg gooien voor 12 weken, moet je wel bijkopen natuurlijk. trenbolone ace de laatste 7 weken erbij, en dan die andropen natuurlijk de gehele kuur.. :P

@ Koen; ik zou dit er graag doorjagen voor ik aan de volgende kuur begin; om je een idee te geven, deze spulletjes krijg ik binnenkort binnen:


4 vials tren-e
4 vials test-e
2 dozen T3
pregnyl, clomid, proviron en nolvadex.

Wat zich dan vertaalt in:

wk 1-2: 800 mg trenbolone-e EW (gedeeltelijke frontload, indien mogelijk 1200 mg)
wk 1-2 1000 mg test-e (frontload, indien mogelijk 1500mg)
wk 3-12: 600 mg tren-e EW
wk 3-12: 750 mg test-e EW
wk 4: 2500 IU pregnyl en 5 dagen later nog eens 2500 IU Pregnyl ( eventueel vervang ik dit preg-schema, omverkleinen testes tegen te gaan) door 500 IU om de drie dagen, in totaal 1500 IU in wk 4)
Wk 8: 2500 IU pregnyl en 5 dagen later nog eens 2500 IU Pregnyl (om eventueel vervang ik dit preg-schemaverkleinen testes tegen te gaan) door 500 IU om de drie dagen, in totaal 1500 IU in wk 8)
Wk 15-18: nolvadex ED (20 mg ED) en clomid (100 mg/ED)
Wk 15: Pregnyl 5000 IU en 5 dagen later nog eens 5000 IU Preg en 5 dagen later nog eens 5000 IU Preg (maw in totaal 15.000 IU op 15 dagen) Twijfel eraan om dit aan te passen en misschien 3 * 2500 IU te doen, in totaal dan 7500 IU


Gr.

B.
 
Edit

Boldebal is toch de bold die WEL goed werkt? :)

Zou die dan op 400 mg gooien voor 12 weken, moet je wel bijkopen natuurlijk. trenbolone ace de laatste 7 weken erbij, en dan die andropen natuurlijk de gehele kuur.. :P

EDIT: tis boldAbal van British Dragon
 
ik kan alleen maar zeggen dat het er heftig uitziet
 
Ik zou het lekker bewaren voor een volgende keer dan nu het voor dol op willen maken.
Je kuur is al heftig genoeg, dus ik zie niet in waarom je nog extra nodig hebt.
75mg/eod tren a is niet veel, zeker niet in vergelijking met hoeveel je tren e zet.
Maar dat is alleen mijn mening.
 
maak gewoon van twee kuren 1 kuur :)

ik kan alleen maar zeggen dat het er heftig uitziet

Dankjewel, ik blijf het een minder geslaagde kuur vinden...

En dus denk ik erover om ze maar gewoon bij mijn volgende kuur te gooien; resultaat; eerste twee weken gaan de tren-a en andropen er gewoon bij --> zie topic over "sides bij 1500 mg test-e en 1200 mg tren-e" --> als ik dat erbij gooi gaan we zeker sides hebben :):):)
 
Ik zou het lekker bewaren voor een volgende keer dan nu het voor dol op willen maken.
Je kuur is al heftig genoeg, dus ik zie niet in waarom je nog extra nodig hebt.
75mg/eod trenbolone a is niet veel, zeker niet in vergelijking met hoeveel je trenbolone e zet.
Maar dat is alleen mijn mening.

Welke tren-e ? of bedoel je die andropen ? Sorry, volg je ff niet...
 
Boldebal is toch de bold die WEL goed werkt? :)

Zou die dan op 400 mg gooien voor 12 weken, moet je wel bijkopen natuurlijk. trenbolone ace de laatste 7 weken erbij, en dan die andropen natuurlijk de gehele kuur.. :P

Are you sure, mate??

Ik zoek bold die wel goed werkt. Ik zal eens wat rond vragen naar boldabal dan.
 
Je geeft hier toch aan op 600mg tren e te zitten.
Die bedoel ik.

Ik zie al van waar het misverstand komt:

Ik stel vragen over twee verschillende kuren in twee verschillende topics:

kuur 1: Wat doe je met .....boldabol + andropen + tren-acetate

kuur 2: sides frontload tren-e, test-e en T3.

Ik wou alvast de tren-a kuur doen in afwachting van de tren-e kuur. (met voldoende tijd ertussen natuurlijk en PCT)

OFWEL; om de tren-e kuur wat sneller te doen inkicken, de eerste twee weken van de tren-e kuur nog wat tren-a en andropen toevoegen in plaats van de FL te doen met tren-e en test-e --> zodoende hoop ik zonder FL toch de kuur sneller te kn laten inkicken en zonder de sides van FL.... Maar misschien krijg ik dan weer sides van de combo tren-e, tren-a, andropen, test-e ???

Als je de twee topics leest wordt alles duidelijk.

Alvast bedankt voor tips ivm de combo !
 
Are you sure, mate??

Ik zoek bold die wel goed werkt. Ik zal eens wat rond vragen naar boldabal dan.

Ik herinner me trouwens niet dat ik uitzonderlijk tevreden was van de boldabol van BD....

Heb ook al eens boldebal (in combinatie met Drive ea) gehad, je kent die wel, die veterinaire 50 mg/ml vials... Maar dan moest je al gauw belachelijk veel ml zetten wou je een degelijk aantal mg in je systeem hebben.... En das dan ook weer niet comfi...

Vandaar nu tren-e :):):)
 
En nu ontopic:

Nog iemand ideën ?
 
Back
Naar boven