Fitness Seller

wat doe jij allemaal in je postworkout shake? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ccnp

Advanced Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
12 nov 2002
Berichten
1.397
Waardering
2
Ik zelf maak altijd een shake na de training met een blender, daarin in gaat 50 gram Perfectbody massgainer (70gr koolhydraten en 20 gram eiwit), daarbij 500 ml water en 28 gram Ultimate nutrition whey prostar protein.
Maar ik hoor ook wel eens dat men dextose gebruikt na de training, ik zelf gebruik dat meestal een beetje tijdens het trainen met creatine.

Hoe doen jullie dit en wat eten jullie na de training
 
50 gram dextrose, 3 gram creatine, 35 gram whey proteíne vermengt met water.

Half uur later eten.
 
Direct na de training drink ik een amino gainer:
eiwit 15gr
koolhydraten: 50gr

een uur later eet ik nog iets, de hoeveelheid hangt af van hoeveel honger ik heb:D

ik heb me onlangs laten wijsmaken dat uw poeder in uw shaker doen de aminoketens kapotmaakt en dit de kwaliteit van uw shake omlaag brengt. Kan iemand mij zeggen of dit waar is?
 
Originally posted by munk
ik heb me onlangs laten wijsmaken dat uw poeder in uw shaker doen de aminoketens kapotmaakt en dit de kwaliteit van uw shake omlaag brengt. Kan iemand mij zeggen of dit waar is?

Lijkt me onzin.
 
He big steve, 50 gram dextrose, is dat specifiek uitgerekend op jou lichaams gewicht of neem jij gewoon 50gram.
 
geen idee munk, ben wel benieuwd.

mijn postoutworkshake bestaat uit:

70 gram dextrose met 40 gram wheyproteine van the naturel health company en een snufje kaneel in 250 ml water.

ga binnekort er Rage aan toe voegen. aanbvolen dosering daarvan is 93 gram in 300 tot 500 ml water. dus dan gaat dat er ook bij.

vraag me alleen af in welke verhouding ik dit moet maken ivm water. iemand enig idee

ps. leuke topic.
 
Rage wat is dat, nooit van gehoord
 
Originally posted by ccnp
He big steve, 50 gram dextrose, is dat specifiek uitgerekend op jou lichaams gewicht of neem jij gewoon 50gram.

Ik vind 50gram een mooie hoeveelheid voor iemand van 103kg.
Ik heb dit niet specifiek uitgerekend.
 
Originally posted by ccnp
Rage wat is dat, nooit van gehoord

RAGE - 5 kg - Deze formule is een combinatie van ingrediënten waarvan men zijn prestatieverhogende werking weten-schappelijk heeft bewezen. In RAGE zijn ook enkele topingrediënten aanwe-zig die ervoor zorgen dat de prestatie-verbeterende stoffen optimaal worden opgenomen en dus ook optimaal kunnen werken. RAGE bestaat uit creatine monohydraat, glutamine, taurine, BCAA's, GH-releasers, Lipoic acid, dextrose en een perfecte natrium-kalium balans. RAGE is een product dat uitermate geschikt is voor elke sporter. Voor een body-builder en krachtatleet zal dit product o.a. meer volume en kracht brengen, voor een duursporter brengt het o.a. meer kracht, uithouding en een sterk verbeterde recuperatie.Verkrijgbaar in potten van 1,5 kg, 3 kg en 5 kg.


http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?s=&threadid=4770&highlight=rage

maar ben dus benieuwd hoe ik dit t beste kan combineren inmn workoutshake

ene Steve, je kan uitgaan van 1 gram dextrose per livchaamsgewicht
 
Klinkt wel leuk, ik ga er ook maar eens naar kijken
 
Originally posted by dandyman
ene Steve, je kan uitgaan van 1 gram dextrose per livchaamsgewicht

Weet ik vriend maar ik vind 103gram dextrose een beetje teveel, ik denk dat 50 gram ook wel genoeg moet zijn.
 
50 gram whey, 5 gram creatine, 30 gram dextrose dit alles vermengd met halfvolle melk
 
50gr dextrose / 40gr whey / 5gr. creatine / 5gr. glutamine
 
Originally posted by munk


ik heb me onlangs laten wijsmaken dat uw poeder in uw shaker doen de aminoketens kapotmaakt en dit de kwaliteit van uw shake omlaag brengt. Kan iemand mij zeggen of dit waar is?

yeah right! die supps zitten toch ook in een pot?
 
Originally posted by Big Steve
Weet ik vriend maar ik vind 103gram dextrose een beetje teveel, ik denk dat 50 gram ook wel genoeg moet zijn.

Vind ik ook, 60gr in 400ml magere melk en 30gr whey vind ik al zoet zat. 90gr in mijn geval zou wel erg veel zijn. Bovendien neem ik 2.5gr creatine apart met wat sap.
 
6 gr creatine + wat dextrose
30 gr whey
alles in magere melk

en zo'n 30-60 min later natuurlijk een maaltijd (quasi altijd brood met tonijn)
 
Originally posted by KaLe


yeah right! die supps zitten toch ook in een pot?

Heb het wel over het shaken zelf, dat ge ze kapotmixt.

Zou welkunnen dat het zever was dat die gast me zei
 
oh dat bedoel je. lijkt me niet eigenlijk, maargoed zou kunnen.
 
We zullen het moeten vragen aan den Admin:D
 
....
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven