AndroidHealthClinic

wat doe jij allemaal in je postworkout shake? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Big Steve


Weet ik vriend maar ik vind 103gram dextrose een beetje teveel, ik denk dat 50 gram ook wel genoeg moet zijn.

ben t helemaa met je eens hoor Steve maar jij gaf aan dat je dat niet specifiek had uitgerekdn. ben t helemaal met je eens hoor dat 103 te veel is...als je nou 102 had gewogen:D

maar hoe dan ook, ga zelf ook minder dextrose doen nu tijdns t cutten

ps, hij zij vriend tegen mij:)
 
Je staat zelfs in mijn Buddylist vriend :D
 
Wel, ik drink gewoon heel de dag door KWelk.. Ja idd, je moet het al beu gehoord zijn...

Melk + Kwark + Wheypoeder + Chocopoeder... 100g eiweiss in 1litertje,

Soms durft de kwark wat samen te klitten als je het een dag in de koelkast laat staan, dan lijkt het net of je een klot sperma doorspoelt... Goor, maar toch voedzaam :lick:
 
Originally posted by Bracke
Wel, ik drink gewoon heel de dag door KWelk.. Ja idd, je moet het al beu gehoord zijn...

Melk + Kwark + Wheypoeder + Chocopoeder... 100g eiweiss in 1litertje,

Soms durft de kwark wat samen te klitten als je het een dag in de koelkast laat staan, dan lijkt het net of je een klot sperma doorspoelt... Goor, maar toch voedzaam :lick:

en een lekkere gedachte erachter:D

ga van de week die kwelk proberen btw
 
Originally posted by dandyman


en een lekkere gedachte erachter:D

ga van de week die kwelk proberen btw

Tja, het is een beetje zuur zoals de kwark, maar ja.. Er komt 50gr eiwitten bij, en je kapt de kwark zo veeeeel sneller naar binnen.. Dat zo'n slim iemand als jij er nog niet es opgekomen?

Probeer het alvast es een keer ;)
 
Zo ik heb de laatste tijd ook even mijn shake een beetje veranderd, zoals ik bij meerdere zie, gebruiken de meeste dextrose met wei.
Ik heb de laatste dagen 45 gr dextrose en 28 gr wei eiwit genomen en ik moet zeggen, het smaakt goed en het voel lekker aan.
 
1 liter water, 30 gram whey eiwit, 42 gram dextrose, 6 gram creatine, 9 gram glutamine, 3 gram taurine, 200 mg Alfa-lipidezuur, 250 mg Fytozuur, 200 mg LPC
 
Back
Naar boven