Fitness Seller

wat doe jij als eerst als je wakker bent

Bezoekers in dit topic

Zeiken met een odol, dan me kop stoten tegen de deur(standaard altijd), eten maken en met een slaperige kop, het onbijtjournaal checken. Na een half uur de douche opzoeken.
 
Zeiken met een odol, dan me kop stoten tegen de deur(standaard altijd), eten maken en met een slaperige kop, het onbijtjournaal checken. Na een half uur de douche opzoeken.

Zou als ik jouw was als 1e helm opzetten:D
 
Naar de wc gaan.
 
deed ik wel altijd. gewoon ff naar de wc ff sjorren en weer terug naar je klas:D kan je je een stuk beter concentreren anders loop je met een loaded gun rond;)

WTF gozer? Ik dacht echt niet de hele dag aan coïtus man, alleen aan die wijven waarbij hun string en bilnaad boven hun broek uitstak, maar ging daarvoor/door echt niet rukken...
 
bidden, bijbel lezen, douchen/wc/tanden poetsen........


bij hoge nood gaat wc voor bidden & bijbel lezen natuurlijk.........
;)
 
trekken, mijn vit c tabl pakken.
 
de krotten uit mijn ogen wrijven
 
Pc aan en douchen. Daarna ontbijten.
 
Aan me zak/naad krauwen...
pisse
eten eten eten (maken/veroberen/in tas douwe) en drinken
aanklede
wegggg
 
WTF gozer? Ik dacht echt niet de hele dag aan coïtus man, alleen aan die wijven waarbij hun string en bilnaad boven hun broek uitstak, maar ging daarvoor/door echt niet rukken...

hehe ik wel. toen ik 15/16 was deed ik he 6x per dag ofsow:D >nu wel wat minder, soms wel 1x in de 3 dagen:rolleyes: als je dan al een paar keer gedoet hebt heb je minder behoefte lijkt het wel. minder fantasie ofsow:D
 
hehe ik wel. toen ik 15/16 was deed ik he 6x per dag ofsow:D >nu wel wat minder, soms wel 1x in de 3 dagen:rolleyes: als je dan al een paar keer gedoet hebt heb je minder behoefte lijkt het wel. minder fantasie ofsow:D


en wanneer je eenmaal bent getrouwd, ruk je helemaal niet meer...........dan laat je het doen!!
;):D
 
mn bed verschonen :(
 
en wanneer je eenmaal bent getrouwd, ruk je helemaal niet meer...........dan laat je het doen!!
;):D

Ow Gij zondenaar!!

Mag dat wel van Jezus...is dat geen zaadverspilling ? :finger:
 
Back
Naar boven