MuscleMeat

wat doe jij als eerst als je wakker bent (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kijk eerst in de spiegel en dan schreeuw ik : 'potverdomme, ben je daar weer met je stomme kop !!!!!!!'
dan pissen
handen wassen
koffie zetten
heel af en toe zet ik ook de stereo loeihard (uit liefde voor de buren)
eten
douchen
aankleden
kat eten geven (die smijt zichzelf altijd met haar volle lijf tegen de venster om binnen te mogen :) beetje attention-whore-cat)
en dan naar het werk rijden
en tegen 12 uur is m'n ochtendhumeur meestal over :D
 
kijk eerst in de spiegel en dan schreeuw ik : 'potverdomme, ben je daar weer met je stomme kop !!!!!!!'
dan pissen
handen wassen
koffie zetten
heel af en toe zet ik ook de stereo loeihard
eten
douchen
aankleden
kat eten geven
en dan naar het werk rijden
en tegen 12 uur is m'n ochtendhumeur meestal over :D

:D
 
Inloggen op DBB en kijken of ik karma ontvangen heb. :o

stille hint...
 
Overigens als ik alles klaar heb, m'n carbs en shake naast m'n bed. Sta ik 7 minuten nadat ik wakker bent geworden buiten. :D
 
Snooze
Met odol pissen(tip: knijp er mother****ing hard in dan wordt ie sneller slap en heb je gelijk onderarm training)
douchen
naakt springen door het huis in de hoop dat er niemand anders is
kleren strijken
eten
tvkijken
tandenpoetsen
boeken nach schule

ik kan niet tegen een slaapgeur :o
's ochtends ik ook niet inderdaad, maar 's avonds vind ik het eigenlijk wel lekker. Lekker stinken in je bed voor je in slaap valt = de bom.
deed ik wel altijd. gewoon ff naar de wc ff sjorren en weer terug naar je klas:D kan je je een stuk beter concentreren anders loop je met een loaded gun rond;)
:roflol::stupid: Vooral op dagen wanneer ik straf had, tijdverdrijven met plezier onder het motto: ik moet ff schijten, brb.
Ik was een keertje geschorst, dan moet je de hele dag van half acht tot half vijf bij de schoolleiding zitten. Ik had namelijk iemand bedreigd.. Ik was disciplineloos en nog meer van dat soort onzin volgens het schoolhoofd, dus werd ik maar een dagje geschorst om dit soort ongein af te leren. Maar wat ik nog niet wist was dat het schoolhoofd zo'n verschrikkelijk geile assistente had in een veeeel te strakke broek. Dus de halve dag heb ik op de pot gezeten..:o zo'n straf was het dus niet:rolleyes:.
ik kan je vertellen dat niet elke jongen dit doet.
Je weet niet wat je mist..
 
Laatst bewerkt:
Overigens als ik alles klaar heb, m'n carbs en shake naast m'n bed. Sta ik 7 minuten nadat ik wakker bent geworden buiten. :D

Met haast is dat niet moeilijk inderdaad, douchen = 1 minuut, tandenpoetsen = 2 minuten, 1 minuut niksen, 2 seconde aankleden, schijten = 2 minuten, nog 1 minuut niksen en je staat buiten..

Maar een gruwelijk ontbijt en dan een half uurtje eerder opstaan is beter dan dat.
 
Ik ontbijt nooit gruwelijk, carb nuttiging maakt geen reet uit op welk tijdstip, zolang het glycogeen maar hoog is bij aanvang training en gelijkmatig op peil blijft.

IMO zelfs beter niet in de morgen omdat je van carbs duf wordt (tryphofaan afgifte) en sneller geirriteerd kan raken. En omdat de stofwisseling dan minder op gang komt (lager verbruik). Bovendien vergt goede opname van carbs een periode van lichamelijke rust. Goed voor het slapen dus. ( + eiwitten uiteraard)
 
Ik ontbijt nooit gruwelijk, carb nuttiging maakt geen reet uit op welk tijdstip, zolang het glycogeen maar hoog is bij aanvang training en gelijkmatig op peil blijft.

IMO zelfs beter niet in de morgen omdat je van carbs duf wordt (tryphofaan afgifte) en sneller geirriteerd kan raken. En omdat de stofwisseling dan minder op gang komt (lager verbruik). Bovendien vergt goede opname van carbs een periode van lichamelijke rust. Goed voor het slapen dus. ( + eiwitten uiteraard)

:eek:Zonder goed ontbijt, lees ongeveer 1500kcal, kom ik me huis niet uit.. Heb ik de hele dag een verwarde maag.
 
Dank aan god dat israel nog bezet is zodat ik mijzelf mag opblazen om in de hemel te komen.
(met tig maagden!)
 
Morgen is het eerste wat ik doe de wekker uitzetten en verder slapen.

En ja op zondag zet ik de wekker ook, heerlijk gevoel als die wekker gaat, maar je hebt vrij.
 
Dank aan god dat israel nog bezet is zodat ik mijzelf mag opblazen om in de hemel te komen.
(met tig maagden!)

Volgens de laatste geruchten zijn de maagden op...
 
onzin! dan moet je ze maar wat jonger uitzoeken :D

Hallo, het zijn voornamelijk moslims daarboven. En had hun profeet geen erg jong meisje ? Dus die zijn ook op. OP = OP.
 
Hallo, het zijn voornamelijk moslims daarboven. En had hun profeet geen erg jong meisje ? Dus die zijn ook op. OP = OP.

tja, dan moeten ze er ma telkens geen 30 per keer weggeven. Hadden ze dan maar vroeger er wat spaarzaamder mee geweest:mad:
 
op snooze drukken, liefst een keer of 6, tot ik mij heb verslapen om vervolgens met een gerust hard verder te maffen.

Als ik dan toch besluit op te staan..kan ik hier van alles invullen, maar verschilt allemaal per keer. Meestal iets van waterkoker aanzetten, thee drinken & dbb, tanden poetsen, douchen, ontbijt.

edit: zelfs in dit topic al dat moslimgezeik?:mad:
 
door de weeks: balen dat ik werken moet
in het weekend: balen dat ik werken moet door de weeks
 
Back
Naar boven